Mariann Auflem

Tlf: 33 30 84 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mariann Auflem er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Mariann Auflem

Misfornøyd

Legen er alltid forsinket alt fra 20 til 40 min og når en først kommer til presser hun på tiden. Hun tar meg ikke på alvor, kommer sjelden med spørsmål om behandling eller utredning. Ingen oppfølging eller tilbakemeldinger etter tatt prøver. Mest opptatt av å taste enn å undersøke pasienten.

Flott lege

Auflem og staben er de beste i Tønsberg, det er jeg helt sikker på. Jeg med min familie blir sett, hørt og hjulpet hver gang!. Er så fornøyd :)

Kjempe fornøyd med Sentrum Legekontor

Auflem er en fantastisk god lege, hun ser meg, empatisk, god lytter og tar meg på alvor. Føler meg alltid godt ivaretatt hos henne. Kommer aldri til å bytte lege hvertfall.

Solid

Tar pasienten på alvor. Tror på pasientens egen opplevelse/beskrivelse. Bruker den tiden som trengs.
Henviser videre ved behov.

Veldig hyggelig og imøtekommende

Jeg hadde en utrolig positiv opplevelse av sentrum legekontor. Fikk hjelp, selv om jeg kom akkurat når de stengte. Jeg ble tatt på alvor og møtte bare positive mennesker og fikk hjelp. Det kommer jeg aldri til å glemme. Beste opplevelsen jeg har hatt.

Misfornøyd

Alltid forsinket og når en først kommer til presser hun på tiden. Føler at hun ikke tar meg seriøst. Uprofesjonelt rett og slett.

Seriøs og grundig

Opplever å bli tatt på alvor hos legen. Hun bidrar til en opplevelse av ivaretakelse og trygghet.

Hun tar seg tid og har ansikt til ansikt kontakt

Grundig og lyttende

Man føler at man blir tatt på alvor. Hun lytter til pasienten og er empatisk, noe som oppleves som svært viktig i seg selv. Opplever henne som faglig dyktig, trygg, og man har tillitt til at hun vet hva som bør gjøres. Hun er blid og hyggelig. Det gjelder forøvrig også resten av staben på legekontoret.

Faglig dyktig og oppriktig engasjert

Tar pasienten på alvor og bruker nødvendig tid til å finne årsaken til problemet. Hvis behandling ikke virker er hun flink til å henvise videre til spesialist. En svært faglig dyktig og veldig godt likt lege som anbefales på det varmeste. De øvrige ansatte på legekontoret er også svært imøtekommende og hjelpsomme.

Auflem er troverdig i legerollen

Tar pasienten på alvor. Har alltid opptrådt bra med god medisinsk oppfølging. Har gått hos henne i mange år.

Grundig

Auflem er grundig og forsøker å finne årsaken til plagene. Hun henviser videre til spesialist når annen behandling er forsøkt.

Flott lege, som tar seg tid

Auflem er lyttende og intressert. Hun tar seg tid til å undersøke deg skikkelig, og har aldri hastverk med å få deg ut fra kontoret sitt.