Mariann Auflem

Autorisasjon (1989)

Mariann Auflem er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Mariann Auflem

Dr. Marianne Auflem - en meget dyktig fastlege.

Dr. Marianne Auflem er faglig dyktig, observant og engasjert.
Hun lytter og møter meg som pasient med respekt.
Jeg er så takknemlig for å ha henne som fastlege.

Legesekeretærene må nevnes.
De er faglig dyktige, empatiske og løsningsorienterte. Tusen takk!

Super lege 👍

En lege meg og min far har brukt i alle årene hun har drevet i Tønsberg. Alltid hatt tid spesielt til min far som hadde mye plager helt til hans bortgang .Aldri redd for å henvise videre til nødvendige spesialister, kan trykt anbefales og aldri om jeg bytter henne bort 😊

Forhastende og stresset

Forhaster en hver time på 10-15 min etter at hun er forsinket hver gang, som blir fulgt opp på en svært dårlig og useriøs måte. Henvendte meg til legen med alvorlige fysiske problemer, hvor lege ønsket å ta blodprøve for å undersøke. Får svar på SMS 5 dager senere, hvor jeg får beskjed om at prøvene var ok i korte trekk med skrivefeil, uten noen form for råd eller anbefalinger til hva som bør gjøres videre.

Tok også noen prøver i fjor, hvor jeg mottar prøveresultatet som kan se ut som kodespråk for en som ikke har medisinsk innsikt. Dette var kun kopiert og limt av Auflem, hvor hun til slutt legger til hva som er feil med prøvene (uten noen forklaring eller beskjed om videre løp). Resulterte i at jeg måtte ringe inn til sentralbrodet 4 dager på rad, før jeg faktisk fikk beskjed om hvordan jeg skulle forholde meg til dette.

Auflem er på ingen måte en dårlig person, men dessverre er engasjementet for oppfølging svært dårlig. Med Auflem som fastlege føler jeg meg som en av mange pasienter, hvor kapasiteten og tiden strekker dårlig til.

Kunnskapsrik, varm og ser deg

Byttet til Mariann Auflem for rundt et år siden og kunne ikke vært mer fornøyd. Hun følger meg nå gjennom svangerskap, og jeg føler meg trygg og ivaretatt. Av og til er det litt venting før timen, men jeg vil anta det er fordi hun tar seg tid til de pasientene hun har inne. Jeg opplever alltid at hun har nok tid til meg. Hun er faglig flink og følger opp fra tidligere timer med relevante spørsmål. Anbefales på det varmeste!

Fantastisk fastlege på alle områder.

Jeg byttet fastlege til Aauflem i 2009.
Har aldri vært borti en mer seriøs, empatisk og dyktig fastlege. Jeg får alltid svar på det jeg lurer på, selv om det er mer enn det fikk time til.
Dette er et legekontor med omsorgsfulle, profesjonelle og blide mennesker som fortjener all skryt. Kommer aldri til å bytte fastlege.