Mariann Auflem

Sentrum Legekontor, Tønsberg

1989

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Mariann Auflem er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Mariann Auflem

Fantastisk fastlege på alle områder.

Jeg byttet fastlege til Aauflem i 2009.
Har aldri vært borti en mer seriøs, empatisk og dyktig fastlege. Jeg får alltid svar på det jeg lurer på, selv om det er mer enn det fikk time til.
Dette er et legekontor med omsorgsfulle, profesjonelle og blide mennesker som fortjener all skryt. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Presser på tiden og oversnakker

Alltid forsinket og når en først kommer til presser hun på tiden. Føler at hun ikke tar meg seriøst. Noen ganger prøver jeg å fortelle hva som er gærnt med meg men da avbrytter hun meg og sier hva som er rett fra hennes side. Lege bør høre på pasienten først før hun forteller hennes sanheten. Noen ganger føles det at hun likker ikke folk fra utlandet. Etter at jeg sa ifra at jeg liker ikke at hun hører ikke på meg så ble hun misfornøyd og sa at jeg kan bytte fastlegen hvis jeg ikke liker noe. wow

Hele staben er helt unike :)

Man blir sett, hørt og tatt godt vare på.
Man blir sendt videre for undersøkelse når det trengs
Man føler seg velkommen
Man vet med sikkerhet at man er i trygge hender

Tusen takk for at dere passer på alle oss :)

Helt unik

Auflem er faglig dyktig, observant, engasjert, hun lytter og tar deg på alvor. Sekretærene er også dyktige, blide og imøtekommende.

Misfornøyd

Legen er alltid forsinket alt fra 20 til 40 min og når en først kommer til presser hun på tiden. Hun tar meg ikke på alvor, kommer sjelden med spørsmål om behandling eller utredning. Ingen oppfølging eller tilbakemeldinger etter tatt prøver. Mest opptatt av å taste enn å undersøke pasienten.