Sentrum Legekontor, Tønsberg

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor, Tønsberg

Aldri mer

Lege: Knut Olav Syse Skrevet

Jeg er ganske syk ung person som trenger mye oppmerksomhet og oppføgning og det fikk jeg aldri fra ham. så nå er jeg nødt til å bytte legen fordi der skal jeg aldri igjen

anbefales

Lege: Knut Olav Syse Skrevet

Han er fastlege til meg og min sønn. Jeg byttet til Knut fra en useriøse lege og jeg kan si rett ut jeg angrer ikke. Det er lett å snakke med ham. Han bryr seg om pasientene sine og lytter. Han viser empati og forståelse til sine pasienter. Han har vært min sønns lege siden fødsel og han har tatt alle mine bekymringer ang. min sønn på alvor og aldri avvist meg som en nervøs mor. Han er fantastisk med barn og min sønn har tillit til ham. Anbefale denne legen på det sterkeste. Fornøyd pasient :)

Veldig flink lege, kjempe fornøyd!

Lege: Knut Olav Syse Skrevet

Syse har vært fastlege for meg og mitt barn i mange år. Han hører på deg og er flink til å finne ut hva som er galt. Han sender deg videre hvis han er usikker fremfor å "be deg vente og se". Grei å kommunisere med. Lett å få time. Han er også veldig flink med barn synes jeg. Full tillit til denne flinke legen!

Fantastisk fastlege og service

Lege: Knut Olav Syse Skrevet

Legen er lett tilgjengelig ved akutt sykdom. Ved rutine konsultasjoner er det ikke lang ventetid da heller. Flott lege å kommunisere med. Tar ting på alvor, og rekvirerer kontroller hos spesialist ved tvil etc. Alt i alt en flott fastlege å ha.

Grundig og lyttende

Lege: Mariann Auflem Skrevet

Man føler at man blir tatt på alvor. Hun lytter til pasienten og er empatisk, noe som oppleves som svært viktig i seg selv. Opplever henne som faglig dyktig, trygg, og man har tillitt til at hun vet hva som bør gjøres. Hun er blid og hyggelig. Det gjelder forøvrig også resten av staben på legekontoret.