AkuttKiropraktor – KiroMed

Telefonnummer405 44 320405 44 3 ...
Gladengveien 3B 0661 Oslo

Siste vurderinger av AkuttKiropraktor – KiroMed

Et par "knekk" og jeg er "fit for fight" igjen :)

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Våkner og får knapt på meg strømper og bukse uten hjelp. Finner KiroMed som ligger i nærmiljøet, og får time allerede samme formiddag. Etter å ha forklart problemet gjør jeg noen øvelser slik at han kan se hva jeg klarer og ikke, samt hva som er mest smertefullt. Han gjør et par "knekk" og gir meg noen enkle øvelser som i løpet av samme dag gjør at jeg er i stand til å gå på jobb etterfølgende dag. Han er veldig dyktig faglig og er god på å fortelle hva som skal skje og hvorfor ting er som de er. Flink fyr som kommuniserer godt. Anbefales.

Anbefales på det sterkeste

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Har problemer med nakke og rygg, og får veldig god behandling hos Kjetil. Han er veldig dyktig faglig og er god på å fortelle hva som skal skje og hvorfor ting er som de er. Får fort kontakt med han og kommuniserer godt. Veldig flink og dyktig kiropraktor som anbefales.

Anbefales

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Jeg hadde problem med korsryggen og haltet på grunn av det i løpet av noen år, særlig i svangerskapet. Etter bare 2 behandlinger jeg hadde nesten ingen smerter i ryggen og kunne gå nesten uten halting. Etter 6 behandlinger jeg er nesten helt fikset. Kjetil er veldig profesjonell og fantastisk kiropraktor. Anbefales

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

De har et godt samarbeid på Ensjø Medisinske Senter. Der leger, fysioterapeuter og kiropraktorer samarbeider tett.
Jeg hadde i mange år gått med en plantar fascit. (Beinhinnebetennelse)
Da jeg fikk ny lege som så dette henviste han meg til fysioterapeut, som etterhvert så at jeg trengte annen behandling og dermed henviste videre til Kiropraktor Kjetil som kunne gi meg trykkbølgebehandling. Etter 5-6 behandlinger var jeg bra i foten.
Har ikke fått smerter i foten etter dette. Anbefaler andre som sliter med dette å gå til kiropraktor

Enormt faglig dyktig

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Kjetil er kirokpraktoren du skal til dersom du sliter med muskelsmerter. Faglig sterk og genuint opptatt av å fikse dine problemer. Jeg sleit en god del med korsryggen samt en kink i nakken, etter noen behandlinger hos Kjetil føler jeg meg mye bedre. Han er alltid en telefon unna og er alltid tilgjengelig, selv på søndager! Fresht klinikk og hyggelig hver gang du er på besøk. Tipp topp tommel opp!