AkuttKiropraktor – KiroMed

Telefonnummer405 44 320405 44 3 ...
Gladengveien 3B 0661 Oslo

Siste vurderinger av AkuttKiropraktor – KiroMed

Anbefales

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Jeg hadde problem med korsryggen og haltet på grunn av det i løpet av noen år, særlig i svangerskapet. Etter bare 2 behandlinger jeg hadde nesten ingen smerter i ryggen og kunne gå nesten uten halting. Etter 6 behandlinger jeg er nesten helt fikset. Kjetil er veldig profesjonell og fantastisk kiropraktor. Anbefales

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

De har et godt samarbeid på Ensjø Medisinske Senter. Der leger, fysioterapeuter og kiropraktorer samarbeider tett.
Jeg hadde i mange år gått med en plantar fascit. (Beinhinnebetennelse)
Da jeg fikk ny lege som så dette henviste han meg til fysioterapeut, som etterhvert så at jeg trengte annen behandling og dermed henviste videre til Kiropraktor Kjetil som kunne gi meg trykkbølgebehandling. Etter 5-6 behandlinger var jeg bra i foten.
Har ikke fått smerter i foten etter dette. Anbefaler andre som sliter med dette å gå til kiropraktor

Enormt faglig dyktig

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Kjetil er kirokpraktoren du skal til dersom du sliter med muskelsmerter. Faglig sterk og genuint opptatt av å fikse dine problemer. Jeg sleit en god del med korsryggen samt en kink i nakken, etter noen behandlinger hos Kjetil føler jeg meg mye bedre. Han er alltid en telefon unna og er alltid tilgjengelig, selv på søndager! Fresht klinikk og hyggelig hver gang du er på besøk. Tipp topp tommel opp!

7 år med skuldersmerter - borte etter 6 behandlinger

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Jeg har i 7 år måtte begrense meg på trening og slitt med nattesøvn grunnet smerter i venstre skulder.
Jeg hadde prøvd det meste for å bli kvitt smerten - bare ikke en time hos kiropraktor...
Lite visste jeg at skulderplager kan være et resultat av stive muskler og sener i "latsen"/ryggen.

6 behandlinger hos Kjetil har virkelig funket!
Jeg kan nå trene som normalt og ikke minst sove normalt.
God stemning!

Oslos svar på snåsamannen.

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Hadde store smerter i rygg ei hel helg, dro til legevakta, uten at det hjalp. Jeg var kun et trykk unna å ringe nød-nummer i og med ryggen hadde låst seg TOTALT på søndagen.
Ringte Kjetil med engang det ble hverdag, da jeg trengte en fiks før jeg kunne tilbake på jobb.

Fikk kjappere time enn forventet og enda kjappere forbedringer enn forventet.

Kjetil ga utrolig god informasjon på hva som var årsaken og ga gode instrukser på hvilke øvelser som skal hjelpe for å fjerne smertene totalt.
Faglig sterk og profesjonell type.

Følte meg veldig velkommen her, fikk gang på gang høre at det var bare å ringe om det skulle være noe.