KiroMed

Telefonnummer405 44 320405 44 3 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gladengveien 3B 0661 Oslo

Siste vurderinger av KiroMed

Kan faget godt og oppnår gode resultater.

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Etter flere år med plagsomme smerter i hofte og beina, endelig var det han som klarte å identifisere de bakliggende årsakene. Deretter kom han med forslag om behandling. Det hjalp virkelig. Nå kan jeg gå lengre tur uten å oppleve de grosomme smertene.

Akutte ryggsmerter - borte!

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Fikk akutt tid i helgen hos Kjetil. Etter å ha våknet dagen før med skjev rygg og kraftige smerter i benet fikk jeg all den hjelpen jeg trengte for å komme meg i gang igjen. Nå har jeg ingen smerter og livet er som normalt igjen. Kan anbefale Kjetil på det sterkeste!

Skilled

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

As a foreigner, I needed help and googled Kjetil. I got an appointment time very fast and he could very fast diagnose the issue.
He is more than a chiropractor and I can really recommend him.

Hjertelig tilstede og faglig sterk

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Kjetil er alltid hjertelig tilstede, viser omsorg og forklarer omstendig hva han gjør. Han er også nøye med at jeg forstår øvelsene jeg skal gjøre på egenhånd hjemme. Han har klart å løse opp min stive nakke på en utmerket måte, og både nakke/skuldre og hodet er nå på et mye bedre sted enn før jeg oppsøkte han.

Anbefales på det sterkeste!

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Jeg har gått til Kjetil i noen år nå, etter å ha prøvd et titalls andre kiropraktører før jeg kom til han. Kjetil har vært klart flinkest til å løsne opp i vanskelige låsninger i ryggen min, i tillegg flink med nåler og massasje akkurat der det trengs. Profesjonell, hyggelig, tilgjengelig (får stort sett time samme dag el neste, stiller opp både tidlig og sent!). Anbefales!