Ensjø Kiropraktikk

Telefonnummer405 44 320405 44 3 ...
Gladengveien 4E 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjø Kiropraktikk

Skadde nakke/rygg

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Kjetil hjalp meg til å finne løsninger for å bli kvitt problemene jeg hadde med nakken. Kjetil er god til å kommunisere, samt sette fokus på selve problemet. Etter noen mnd med behandling er jeg nå 100% frisk.

Meget dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Jeg tok kontakt med Kjetil på en fredag. Han tok seg tid til å lytte til hvilke problemer jeg har, ga meg råd og anbefalte at jeg skulle komme inn. Han fikk tid til meg samme dag.

Da jeg kom inn merket jeg for at dette er en dyktig og seriøs aktør. Han viser ydmykt at han er flink i faget sitt og kommer raskt til konklusjon på hva jeg må gjøre for å forebygge, men også veldig flink på oppfølging.

Kjetil anbefales på det sterkeste!

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Kjetil har ved et par anledninger tatt meg i mot og sett på småproblemer jeg har hatt. Ved alle anledninger har jeg opplevd han som en meget kompetent og imøtekommende kiropraktor, som kan faget sitt.

Han tar seg alltid god tid til å høre hva problemet er, samt bruker god tid til å finne ut hvor det ligger. Jeg har alltid gått ut fra kontoret mye bedre enn da jeg kom inn. Stort pluss at han er flink til å følge opp ved oppfølgingstime, og husker hvem jeg er, til tross for at det har gått lang tid mellom hver gang. Han bryr seg både om faget, og personen som sitter foran han!

Strålende jobb

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Fikset ryggen min på to behandlinger. Superfornøyd! Hadde store smerter i ryggen ved et uheldig løft. Det var vondt å gå og løpe. Videre store smerter ved sitting i ulike posisjoner . Etter to behandlinger var smertene borte og ryggen fin. Takk

Faglig dyktig og svært hyggelig.

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Kjetil Heiberg Daasvand anbefales på det sterkeste. Han er faglig dyktig, gir gode råd og anbefalinger og er svært hyggelig og lett å kommunisere med.