Ensjø Kiropraktikk

Telefonnummer405 44 320405 44 3 ...
Gladengveien 4E 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjø Kiropraktikk

Enormt faglig dyktig

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Kjetil er kirokpraktoren du skal til dersom du sliter med muskelsmerter. Faglig sterk og genuint opptatt av å fikse dine problemer. Jeg sleit en god del med korsryggen samt en kink i nakken, etter noen behandlinger hos Kjetil føler jeg meg mye bedre. Han er alltid en telefon unna og er alltid tilgjengelig, selv på søndager! Fresht klinikk og hyggelig hver gang du er på besøk. Tipp topp tommel opp!

7 år med skuldersmerter - borte etter 6 behandlinger

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Jeg har i 7 år måtte begrense meg på trening og slitt med nattesøvn grunnet smerter i venstre skulder.
Jeg hadde prøvd det meste for å bli kvitt smerten - bare ikke en time hos kiropraktor...
Lite visste jeg at skulderplager kan være et resultat av stive muskler og sener i "latsen"/ryggen.

6 behandlinger hos Kjetil har virkelig funket!
Jeg kan nå trene som normalt og ikke minst sove normalt.
God stemning!

Oslos svar på snåsamannen.

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Hadde store smerter i rygg ei hel helg, dro til legevakta, uten at det hjalp. Jeg var kun et trykk unna å ringe nød-nummer i og med ryggen hadde låst seg TOTALT på søndagen.
Ringte Kjetil med engang det ble hverdag, da jeg trengte en fiks før jeg kunne tilbake på jobb.

Fikk kjappere time enn forventet og enda kjappere forbedringer enn forventet.

Kjetil ga utrolig god informasjon på hva som var årsaken og ga gode instrukser på hvilke øvelser som skal hjelpe for å fjerne smertene totalt.
Faglig sterk og profesjonell type.

Følte meg veldig velkommen her, fikk gang på gang høre at det var bare å ringe om det skulle være noe.

Kan faget godt og oppnår gode resultater.

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Etter flere år med plagsomme smerter i hofte og beina, endelig var det han som klarte å identifisere de bakliggende årsakene. Deretter kom han med forslag om behandling. Det hjalp virkelig. Nå kan jeg gå lengre tur uten å oppleve de grosomme smertene.

Akutte ryggsmerter - borte!

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Fikk akutt tid i helgen hos Kjetil. Etter å ha våknet dagen før med skjev rygg og kraftige smerter i benet fikk jeg all den hjelpen jeg trengte for å komme meg i gang igjen. Nå har jeg ingen smerter og livet er som normalt igjen. Kan anbefale Kjetil på det sterkeste!