AkuttKiropraktor – KiroMed

Telefonnummer405 44 320405 44 3 ...
Gladengveien 3B 0661 Oslo

Siste vurderinger av AkuttKiropraktor – KiroMed

Hyggelig, profesjonell og flink!

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Jeg har gått hos Kjetil på KiroMed i ca. 6 mnd nå, og jeg er veldig fornøyd. Jeg har tidligere vært hos mange kiropraktorer og fysioterapauter. Jeg har byttet kiropraktor flere ganger, enten pga. dårlig behandling, pris eller upersonlig kundebehandling.

Hos Kiromed har jeg fått regelmessig og grundig oppfølging, og jeg føler at jeg får den hjelpen, veiledningen og behandlingen jeg trenger.

Jeg anbefaler KiroMed på det høyeste til alle som søker en profesjonell, hyggelig og flink kiropraktor!

Superfornøyd

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Kunnskapsrik kiropraktor med flere fagfelt. Følte meg ivaretatt fra første behandling. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig, informativ og grundig

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Grundig i form av å ta pasienten på alvor og kartlegge problemet før behandlingen starter. Flink til å vise og forklare hva han mener bør gjøres og hvordan man kan få det bedre.
Generelt flink til jobben sin, høflig og imøtekommende.

Hyggelig, målrettet og effektiv

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Fant raskt hva som feilet meg og designet et opplegg med behandlinger og egen trening. Etter ca. to uker med trening forsvant smertene. Jeg opplevde søkingen etter smerteårsaken i ryggen som meget målrettet og informativ.

Meget fornøyd med kiropraktoren

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Jeg kommer første gang til kiromed med smerter over 90 % på grunn av prolaps, og har brukte morfin for nesten 12 dager uten at smerter går ned, med etter 2 uker intensive behandling hos kjetil jeg finner meg bedre og bedre.
Jeg anbefaler absolutt Kiromed
Takk kjetil for din hjelp og lykke til : )