Hillevågstannlegene

Hillevågstannlegene holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Hillevågstannlegene

Var nesten trist å dra

Tannlege: Amalie Dyrseth Engelsgjerd Skrevet

Har hatt 2 behandlinger hos Amalie. Veldig behagelig tannlege med god kjemi med meg samt sine medarbeidere. Hun var faglig dyktig og lot meg få se/oppleve hva hun gjorde så mye som jeg ønsket. Aldri opplevd en så behagelig tannlegetime.

Dyktig og rask

Tannlege: Hilde Camilla Eggen Skrevet

En glede å være pasient til denne tannlegen. Svært kompetent og hyggelig. Anbefales på det varmeste.

Lite god totalopplevelse

Tannlege: Amalie Dyrseth Engelsgjerd Skrevet

Jeg har hatt en positiv opplevelse hos denne tannlegen tidligere, og derfor var det et naturlig valg å komme tilbake hit.

Mitt inntrykk av siste behandling var ikke like god som den forrige. Jeg måtte vente i 35 min over tiden som var avtalt. Fordi det åpenbart var for mange kunder/pasienter den dagen så ble arbeidet en hastejobb. Kun én av tre ting som var avtalt over telefon ved timebestilling, ble faktisk gjennomført. Dette resulterte i at jeg må gå til tannlege på nytt for å få gjort de to andre tingene, noe som nå koster meg både mer tid og penger.

Jeg ønsket å ta dette opp, men siden de har en åpen løsning og selv behandler kundene (det var ingen administrativ person der den dagen jeg var der), så er all samtale åpen for alle å høre. Jeg ønsket ikke å ta det opp foran alle som satt i venterommet. Det var ikke anledning eller tid for å ta det opp i selve rommet hvor behandlingen ble utført.

Når jeg kommer i den situasjonen at jeg må vente i så mye over tid for å få behandling, så ønsker jeg selv å få den behandlingen som er avtalt på forhånd, og ikke en jobb som er hastverk for at tannlegen skal spare inn tid. Jeg måtte også betale full pris for behandlingen. Prisen samsvarte ikke med det som stod oppgitt på nett, og mange av spesifikasjonene i betalingen kan man ikke finne igjen på nett selv om det er relativt standard behandling (ingen spesiell behandling som er sjelden å utføre).

Mitt inntrykk av Amalie er at hun har en god kjemi med sine kunder/pasienter, og generelt virker dyktig i sin jobb. Men, med en slik total opplevelse gir ikke et inntrykk og en følelse av å bli profesjonelt behandlet.

Trygg og god

Tannlege: Jørgen Johannessen Skrevet

Jørgen er en hyggelig og flink tannlege. Han forklarer alt til deg, er rolig og lytter til pasientene. En dose humor er heller ikke et minus.

Dyktig tannlege

Tannlege: Jørgen Johannessen Skrevet

Fikk god forklaring underveis.
Tok meg inn samme dag gr. Tannverk.

Hyggelig ung mann, som kan faget sitt.