Hillevågstannlegene

Telefonnummer51 82 72 7251 82 72 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gartnerveien 41 4016 Stavanger
Hillevågstannlegene holder til i Stavanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Hillevågstannlegene

Lite god totalopplevelse

Tannlege: Amalie Dyrseth Engelsgjerd Skrevet

Jeg har hatt en positiv opplevelse hos denne tannlegen tidligere, og derfor var det et naturlig valg å komme tilbake hit.

Mitt inntrykk av siste behandling var ikke like god som den forrige. Jeg måtte vente i 35 min over tiden som var avtalt. Fordi det åpenbart var for mange kunder/pasienter den dagen så ble arbeidet en hastejobb. Kun én av tre ting som var avtalt over telefon ved timebestilling, ble faktisk gjennomført. Dette resulterte i at jeg må gå til tannlege på nytt for å få gjort de to andre tingene, noe som nå koster meg både mer tid og penger.

Jeg ønsket å ta dette opp, men siden de har en åpen løsning og selv behandler kundene (det var ingen administrativ person der den dagen jeg var der), så er all samtale åpen for alle å høre. Jeg ønsket ikke å ta det opp foran alle som satt i venterommet. Det var ikke anledning eller tid for å ta det opp i selve rommet hvor behandlingen ble utført.

Når jeg kommer i den situasjonen at jeg må vente i så mye over tid for å få behandling, så ønsker jeg selv å få den behandlingen som er avtalt på forhånd, og ikke en jobb som er hastverk for at tannlegen skal spare inn tid. Jeg måtte også betale full pris for behandlingen. Prisen samsvarte ikke med det som stod oppgitt på nett, og mange av spesifikasjonene i betalingen kan man ikke finne igjen på nett selv om det er relativt standard behandling (ingen spesiell behandling som er sjelden å utføre).

Mitt inntrykk av Amalie er at hun har en god kjemi med sine kunder/pasienter, og generelt virker dyktig i sin jobb. Men, med en slik total opplevelse gir ikke et inntrykk og en følelse av å bli profesjonelt behandlet.

Trygg og god

Tannlege: Jørgen Johannessen Skrevet

Jørgen er en hyggelig og flink tannlege. Han forklarer alt til deg, er rolig og lytter til pasientene. En dose humor er heller ikke et minus.

Dyktig tannlege

Tannlege: Jørgen Johannessen Skrevet

Fikk god forklaring underveis.
Tok meg inn samme dag gr. Tannverk.

Hyggelig ung mann, som kan faget sitt.

Veldig flink og super hyggelig!

Tannlege: Jørgen Johannessen Skrevet

Jørgen er en veldig dyktig og hyggelig tannlege. Han forklarer veldig bra problemene og hvordan de skal fikses. Skjuler ikke priser og gir studentrabatt.
Anbefales sterkt.

Utrolig flink

Tannlege: Amalie Dyrseth Engelsgjerd Skrevet

Har alltid hatt tannlege skrekk men etter jeg fikk Amalie som tannlege kunne jeg gått der hver dag uten å vær redd. Snakker mye med pasienten og forklarer godt hva hun gjør underveis, assistentene er også kjempe hyggelige. Ikke nøl et sekund på å dra til henne.