Ullevål Kirorpraktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpraktorklinikk

Veldig bra

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

God og effektiv behandling. Enkel adkomst til klinikk. Lett timebestilling og fleksibel betalingsløsning.

Magisk

Kiropraktor: Christine Grevle Iveland Skrevet

Jeg kom inn på krykker med kompartmentsyndrom i høyre legg. Etter 3 behandlinger gikk jeg uten krykker og med nesten normal gange.

En meget kunnskapsrik, behagelig og hyggelig kiropraktor.

Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik og engasjert!

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Jeg Fikk fantastisk hjelp og oppfølging av Kim da jeg hadde akutt prolaps med voldsomme isjias smerter ned i beinet. Han hjalp meg også med å holde kontakt med forskjellige instanser. Han fulgte meg opp tett og var veldig interessert og investert i at jeg skulle bli så bra som overhode mulig. Jeg følte meg veldig ivaretatt av en kiropraktor som hadde mye kunnskap om prolaps og isjias problematikk. Han tok seg også tid til å forklare meg nøye diagnosen og symptomer. Kan anbefale Kim på det varmeste. En veldig behagelig og trygg opplevelse.

Flink og

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Kim er kjempeflink og legger en god plan for behandling og oppfølging. Han tar skikkelig tak i ting og man merker at han virkelig bryr seg. Vært hos flere kiropraktorer, naprapater osv, og Kim har definitivt vært den beste! Bonus for god kommunikasjon i forkant av timer i form av intro, veibeskrivelser påminnelse osv.

Utrolig dyktig og engasjert

Kiropraktor: Christine Grevle Iveland Skrevet

Christine har hjulpet meg med forskjellige plager fra nakken, ryggen, hånd og leg. Hun er utrolig dyktig og kunnskapsrik! Føler meg alltid godt tatt imot og i varetatt hos henne. Hun setter seg godt inn i problemstilling, gi gode forklaringer og støtte underveis. Og er alltid i god humør.
Jeg føler meg alltid i trygge hender hos Christine og hun har taklet hvert problemstilling suverent.