Aleris Nesttun Bergen

Nesttunveien 90 B 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Aleris Nesttun Bergen

Profesjonell, kunnskapsrik, varm og tilgjengelig

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Tine oppleves som svært profesjonell med mye kunnskap og man følte seg meget godt ivaretatt igjennom hele prosessen. Hun oppleves som en varm lege og medmenneske som virkelig bryr seg om sine pasienter. Resultatet ble bedre enn jeg turte å drømme og jeg er svært fornøyd med valget av Tine!

Den beste kirurgen

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Jeg husker hvor mye jeg søkte på nettet og lette etter mest mulig informasjon om mange forskjellige plastikkirurger i Bergen. Så fant jeg Tine. Bestemte meg for å ha en konsultasjon hos denne kirurgen, og jeg er så glad for at jeg valgte henne! ❤️ Hun er en fantastisk dame. Hadde brystforstørrelse, var ganske usikker på størrelsen og til slutt sa jeg "jeg stoler på deg". Og nå, etter 1 uke når jeg ser på resultatet, er jeg veldig fornøyd. Denne kirurgen anbefales 110% 🫶🏻 Jeg vil også si at de som jobber på klinikken er veldig flinke, jeg følte meg så bra etter operasjonen 😊

Fantastisk flink dame

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Jeg og min datter reiste fra Tromsø til Bergen for å få en dyktig kirurg til brystløft og silikon. Kunne ikke vert mere fornøyd med resultatet. Dette er virkelig en dame som kan det hun holder på med og lytter til folks ønsker. Så gla at vi valgte å lese her inne på erfaringer og dro til Bergen. Anbefales på det sterkeste❤️

Dyktig og profesjonell

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Foretok øvre øyelokks operasjon. Ble svært godt ivaretatt fra første konsultasjon. Er svært godt fornøyd med resultatet av operasjonen. Kan trygt anbefale Tine til andre som vurderer en slik operasjon.

Forståelsesfull og trygg kirurg

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Etter å ha vært på konsultasjon på forskjellige klinikker i Bergen, endte jeg opp med å gjennomføre brystoperasjon hos Tine Cecilie på Aleris Nesttun. Det er jeg kjempe glad for, fordi jeg har hatt en kjempe trygg opplevelse hos en imøtekommende og forståelsesfull dame. Hun tar seg god tid, svarer godt på alle spørsmål og er ikke ute etter noe annet enn hva som er best for deg. Det satt hvertfall jeg veldig stor pris på, og jeg kan absolutt anbefale henne videre. Veldig fornøyd med resultatet jeg har fått, og opplevelsen fra start til slutt var så komfortabel med Tine Cecilie som kirurg!