Aleris Nesttun Bergen

Nesttunveien 90 B 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Aleris Nesttun Bergen

Forståelsesfull og trygg kirurg

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Etter å ha vært på konsultasjon på forskjellige klinikker i Bergen, endte jeg opp med å gjennomføre brystoperasjon hos Tine Cecilie på Aleris Nesttun. Det er jeg kjempe glad for, fordi jeg har hatt en kjempe trygg opplevelse hos en imøtekommende og forståelsesfull dame. Hun tar seg god tid, svarer godt på alle spørsmål og er ikke ute etter noe annet enn hva som er best for deg. Det satt hvertfall jeg veldig stor pris på, og jeg kan absolutt anbefale henne videre. Veldig fornøyd med resultatet jeg har fått, og opplevelsen fra start til slutt var så komfortabel med Tine Cecilie som kirurg!

Trygg og flink

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Veldig trygg, flink og behagelig opplevelse. Veldig fornøyd med arbeidet og ingen problemer i ettertid.

Dyktig & profesjonell.

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Fikk gjennomført fettsuging, brystløft og brystimplantat.
Hele prosessen var en veldig fin opplevelse. Alt fra informasjonen på forhånd, legens anbefalinger, operasjon -og gjennomføringen av den som ga et veldig pent resultat. Fikk også veldig fin oppfølging i etterkant. Utrolig dyktig og vennlig.

Trygg og utrolig dyktig

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Utrolig fornøyd med tiden før, under og etter operasjon hos Tine, hun er virkelig flink - og man føler seg i trygge hender.

Flink på å informere og veldig betryggende!

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

De tar godt vare på deg og sørger for at du føler deg trygg der. Jeg følte meg trygg gjennom hele prosessen og var ikke like nervøs som første gang da jeg var der. De gir deg den informasjonen som trengs og du kan spørre alt du lurer på og de er tålmodige og får ikke deg til å stresse med spørsmålene du har, de er flinke hele gjengen. Tine er veldig dyktig og fått meg til å være sikker😊. Så ble jeg tatt i mot av en lege/sykepleier etter operasjonen som var veldig hyggelig med meg og passet på!😊 Jeg fikk resultatet jeg ville ha med puppe operasjonen etter 2 gang😊🫶🏼 nå er jeg under recovery men så langt går alt bra😊 eneste grunnen til jeg ikke tar 5 stjerner men 4, er pga jeg ikke fikk det jeg ønsket første gang🫶🏼 viktig også å være godt informert når man skal ta operasjon fra før og ha litt kunnskap.