Aleris Nesttun Bergen

Nesttunveien 90 B 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Aleris Nesttun Bergen

Trygg og utrolig dyktig

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Utrolig fornøyd med tiden før, under og etter operasjon hos Tine, hun er virkelig flink - og man føler seg i trygge hender.

Flink på å informere og veldig betryggende!

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

De tar godt vare på deg og sørger for at du føler deg trygg der. Jeg følte meg trygg gjennom hele prosessen og var ikke like nervøs som første gang da jeg var der. De gir deg den informasjonen som trengs og du kan spørre alt du lurer på og de er tålmodige og får ikke deg til å stresse med spørsmålene du har, de er flinke hele gjengen. Tine er veldig dyktig og fått meg til å være sikker😊. Så ble jeg tatt i mot av en lege/sykepleier etter operasjonen som var veldig hyggelig med meg og passet på!😊 Jeg fikk resultatet jeg ville ha med puppe operasjonen etter 2 gang😊🫶🏼 nå er jeg under recovery men så langt går alt bra😊 eneste grunnen til jeg ikke tar 5 stjerner men 4, er pga jeg ikke fikk det jeg ønsket første gang🫶🏼 viktig også å være godt informert når man skal ta operasjon fra før og ha litt kunnskap.

Kunnskapsrik og engasjert

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Jeg vil anbefale Dr. Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes.

September 2023 fikk jeg utført brystforstørrelse av Tine Wingsternes. Jeg opplever henne som genuin og hjertevarm. Dette som en bonus på en kunnskapsrik, informativ, engasjert kirurg som er tilgjengelig utover det jeg vil regne som forventet. Jeg har gjennom hele prosessen vært trygg på at hun vil ivareta meg og mine ønsker.

Resultatet var bedre enn jeg kunne forestilt meg. Nå har brystene mine en naturlig, og svært vakker form.

Dyktig og empatisk

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Tine er en rå kirurg, og ikke bare er hun utrolig dyktig i det hun gjør, men hun er også et varmt medmenneske som gjør at man som pasient alltid føler seg ivaretatt. Hun er en god lytter som sørger for å forstå pasienten sin og hva den ønsker, og hun legger nøyaktighet i arbeidet hun leverer, slik at man får et velbalansert og profesjonelt resultat. Jeg er utrolig glad for at jeg etter mye research valgte henne, og jeg ville valgt henne igjen. Hun gjorde en imponerende jobb med gynekomasti og fettsuging kombo på meg, og jeg fikk en tett og trygg oppfølging i ettertid. Etter operasjonen har jeg følt meg mer fri og vel i egen kropp. Det er deilig å ikke tenke så mye på kropp, men å heller bare leve! Takk Tine!

Positivt og ivaretatt

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Følte meg godt ivaretatt hele tiden. Opplevde god kunnskap, og at jeg ble hørt dersom jeg hadde spørsmål. Alt i alt en positiv opplevelse