Aleris Colosseum-Nobel

Tlf: 23 19 50 50 eller bli oppringt Vis kart

Siste vurderinger av Aleris Colosseum-Nobel

Dyktig lege!

Lege: Petter Frode Amland Skrevet

Fantastisk dyktig og profesjonell lege! Tok brystforstørrelse hos han, og jeg merket at han ikke ville tjene penger. Han spurte meg mange spørsmål på konsultasjon, for å forsikre seg om at jeg var innafor gruppen til å kunne ta. Han spurte også flere ganger om jeg var sikker, og svarte godt på mine spørsmål. Fikk også raskt time til operasjon på klinikken, som den gang het, Teres Nobel Ryen.

Misfornøyd

Lege: Morten H Haug Skrevet

Jeg fikk utført neseplastikk for noen år siden. Jeg var ikke fornøyd med resultatet, og kirurgen var enig. Vi ble derfor enige om å gjøre en revisjon. Enda en gang legger jeg meg under kniven, og forskjellen er minimal fra min opprinnelige nese. Jeg forteller kirurgen at nesen min ikke er symmetrisk og at det ene neseboret er høyere opp. Kirurgen mener da at det var slik til å begynne med. Hvorfor skal jeg operere meg to ganger dersom resultatet skal bli slik jeg var til å begynne med? Jeg har nå fått utført min tredje operasjon i Istanbul av en annen kirurg, og kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet. Meget stor forskjell på kompetanse etter min mening. Anbefaler ikke denne kirurgen.

Trygt og profesjonelt

Lege: Knut Chr. Skolleborg Skrevet

Det var ryddig og ordentlig hele veien. Vi ble tatt godt imot og fikk den infoen vi trengte.
Vi snakket også med en hyggelig koordinator som gjorde alt på en smidig måte
Opr.dagen gikk fint og jeg følte meg trygg og ivaretatt hele tiden. Opr. Spl gjorde det enkelt for meg å føle meg trygg , det samme gjorde anestesilegen . Kirurg virket som tryggheten selv!
Oppvåkning gikk fint - jeg ble også der ivaretatt på en god måte- ingen kvalme/ ubehag i forbindelse med narkose.

dårlig.

Lege: Morten H Haug Skrevet

Jeg opererte puppene mine hos han i 2014, han ga meg små pupper. etter operasjon sa han til meg at det var bare å ringe om det var noe, men han ignorerte alle mine meldinger og da jeg prøvde å ringe. Jeg skrev dette også på deres facebookside som en anmeldelse, men fikk varsel om at de hadde slettet den, det sier sitt tenker jeg. I tillegg fikk jeg aldri vite om noe som heter etterkontroll som alle skal dra på etter en brystoperasjon, før lenge etterpå av andre venninner.
Anbefaler ingen å dra hit. Angrer på at jeg ikke valgte Fornebuklinikken.

Kunnskapsrik, flink og behagelig

Lege: Alfred Arvesen Skrevet

Ble behandlet for åreknuter av Alfred. Han forklarte hele tiden underveis hva han gjorde, slik at jeg følte meg trygg. Avslappet men proff. Følte jeg kunne slappe av og var i trygge hender.