Aleris Colosseum-Nobel

Telefonnummer23 19 50 5023 19 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Colosseum-Nobel

Dyktig lege!

Lege: Petter Frode Amland Skrevet

Fantastisk dyktig og profesjonell lege! Tok brystforstørrelse hos han, og jeg merket at han ikke ville tjene penger. Han spurte meg mange spørsmål på konsultasjon, for å forsikre seg om at jeg var innafor gruppen til å kunne ta. Han spurte også flere ganger om jeg var sikker, og svarte godt på mine spørsmål. Fikk også raskt time til operasjon på klinikken, som den gang het, Teres Nobel Ryen.

Trygt og profesjonelt

Lege: Knut Chr. Skolleborg Skrevet

Det var ryddig og ordentlig hele veien. Vi ble tatt godt imot og fikk den infoen vi trengte.
Vi snakket også med en hyggelig koordinator som gjorde alt på en smidig måte
Opr.dagen gikk fint og jeg følte meg trygg og ivaretatt hele tiden. Opr. Spl gjorde det enkelt for meg å føle meg trygg , det samme gjorde anestesilegen . Kirurg virket som tryggheten selv!
Oppvåkning gikk fint - jeg ble også der ivaretatt på en god måte- ingen kvalme/ ubehag i forbindelse med narkose.

Kunnskapsrik, flink og behagelig

Lege: Alfred Arvesen Skrevet

Ble behandlet for åreknuter av Alfred. Han forklarte hele tiden underveis hva han gjorde, slik at jeg følte meg trygg. Avslappet men proff. Følte jeg kunne slappe av og var i trygge hender.

En av de beste gastro lege jeg vet om.

Lege: Carl Fredrik Schou Skrevet

Han er dyktig i sitt fag. Å veldig sympatisk og omsorgsfull over for sine pasienter. En mann kan stole på.

Norges desidert dyktigste plastikkirurg

Lege: Knut Chr. Skolleborg Skrevet

Knut Skolleborg er uten tvil Norges fremste og dyktigste plastikkirurg.

Han har operert venner og kjente i en årrekke, foruten meg selv.

Hans humør, evne til å lytte og faglige nivå er helt uten sidestykke.

Resultat har, uten unntak, vært perfekt.