Aleris Colosseum-Nobel

Sørkedalsveien 10 B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Colosseum-Nobel

Perfekt ivaretatt

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Etter 2 runder med kirurgi, oppfølging med telefon, SMS og ekstra visitt for å følge opp mine bekymringer og spørsmål. Har jeg erfart en eksepsjonell dyktig lege med ulike teknikker, gode råd og veiledning, empatisk, humor, dyktig, kunnskapsrik, ivaretakelsen og god tid til akkurat meg. Meget meget gode resultater, er strålende fornøyd:) gleder meg til fortsettelsen:)

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Fikk en kjempe fin opplevelse og super behandling. Jeg kommer gjerne igjen vedr andre ting. Så fornøyd at jeg anbefaler han til mine venner og familie.

Kjempeflink lege

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg ble meget godt tatt vare på både før og etter operasjon . Lege Kennet chiu er en dyktig, kjempeflink og snill lege som lytte på pasient veldig godt. Han hadde kontakt med meg mange ganger etter operasjon. Jeg er superfornøyd med resultatet og anbefaler Lege Kennet chiu til alle som vil forandring . Og kommer helt klart igjen hos min perfekt legen.👍👌

Dyktig kirurg!

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Følte meg godt ivaretatt, og trygg.
Dyktig og flink kirurg.
Resultatet ser kjempe flott ut allerede, etter kun noen dager.

Trygg og seriøs klinikk

Lege: Nils Lykke Skrevet

Veldig fornøyd med resultatet etter fjerning av brystproteser, og brystløft. Arrene er nesten ikke synlige, brystene er symmetriske og størrelsen ble kjempefin - mer proporsjonert til min kropp. Nils Lykke er dyktig i jobben sin, og er en kirurg jeg kan absolutt kan anbefale.