Aleris Colosseum-Nobel

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Colosseum-Nobel

Følte meg trygg og ivaretatt

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg byttet mine brystproteser hos Aleris Colosseum. Jeg var spent og gruet meg nok litt. Derfor var det så betryggende å bli møtt med omsorg og forståelse fra jeg gikk inn døren og til jeg gikk ut. Jeg kan ikke få gitt min kirurg Kenneth Chiu nok skryt. Han gjorde at jeg følte meg trygg og ivaretatt, helt fra den første konsultasjonen og til jeg var ferdig operert. Min opplevelse var at han virkelig brydde seg. Det samme kan jeg si om anestesisykepleieren og operasjonssykepleieren. De var blide, omtenksomme og fulle av humor. Det gjorde at jeg klarte å slappe av, for man føler seg litt liten i en slik situasjon. Til og med når jeg måtte sende en melding til kirurgen i helg, fikk jeg svar øyeblikket etter jeg sendte. Det er virkelig service og omtanke for pasienten. Resultatet ser også veldig bra ut😊 Anbefaler Kenneth Chui på det sterkeste!

Trygg, nøyaktig og kunnskapsrik

Lege: Alfred Arvesen Skrevet

En imøtekommene, tilstedeværende og nysgjerrig lege under konsultasjonen. Lidenskapen og kompetansen for faget skinner igjennom all kommunikasjon og gir trygghet. Grundig, sikker og effektiv.

Flik, tilgjengelig og veldig god oppfølgning

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg opererte først brystene mine hos Kenneth Chiu, jeg ble veldig fornøyd med resultatet og oppfølgingen. Han er nøye og følger godt opp. Ringer selvom det er helg.
Dermed valgte jeg Kenneth Chiu igjen når jeg skulle ta full bukplastikk.
Resultatet ser ut til å bli igjen, og jeg er veldig fornøyd.

Superfornøyd og trygg neseplastikk!

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

I februar 2020 hadde jeg Neseplastikk hos Kenneth Chiu. Jeg er superfornøyd med hele prosessen fra start til slutt. Jeg følte at alle spørsmål jeg hadde ble svart og hørt. Det var veldig lett å ha en åpen og ærlig samtale hvor eventuelle bekymringer og tanker om prosessen ble svart. Jeg ble godt tatt imot på selve dagen og ble ringt opp dagen etterpå. Dette var veldig betryggende. Selve resultatet et akkurat det jeg og Kenneth hadde blitt enige om og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Til og med nå som prosessen er ferdig, og jeg har hatt min siste oppfølging, føler jeg at jeg kan kontakte Kenneth Chiu om jeg skulle hatt noen flere spørsmål.
Anbefaler å dra til Kenneth Chiu om du vurdere neseplastikk. Jeg følte aldri på at det handlet om pengene. Og jeg fikk aldri følelsen av at dette var noe jeg måtte gjøre. Følte virkelig at dette var noe jeg gjorde for min egen del og kunne ikke vært mer fornøyd.

Full score på behandling, pasienthåndtering. tidsbruk og vennlighet

Lege: Alfred Arvesen Skrevet

Åreknuter ble fjernet rasjonelt og smertefritt.
Arvesen er trygg , dyktig og ikke minst hyggelig
I tillegg er han veldig rolig og fjerning av valiser, ble en positiv opplevelse
Han får full score