Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Trygt og ansvarsfullt

Lege: Andreas Svee Skrevet

Er super fornøyd fra start til slutt. Fikk veldig god informasjon på konsultasjon. På operasjonsdagen ble jeg godt tatt imot og følte dette var veldig trygt. Resultatet ble enda bedre enn jeg forventet og ser frem til å komme tilbake når det er tid for det.
I ettertid har Andreas svart på ting jeg har lurt på, og kan alltids sende melding igjen om jeg har noen spørsmål. Anbefales på det høyeste!
6 av 5 stjerner🌟

Dårlig veiledning - litt for god selger?

Lege: Cathrine Amalie Bjørke Skrevet

Jeg kom til klinikken med et spesifikt ønske om en viss type prevensjon. Legen hadde en ålreit forklaring på hvorfor hun ikke kunne anbefale denne typen for meg (selv om jeg hadde hatt den i flere år tidligere), og det synes jeg var helt kurant. Men - legen anbefalte da å sette inn en helt annen type, og glattet i for stor grad over bivirkningene av denne.

Det hele gikk veldig fort, og nå (fire måneder senere) sitter jeg seks tusen kroner fattigere og med en rekke uønskede bivirkninger. Ja - bivirkninger nevnt i preparatets bilag, men som ikke ble nevnt av legen i de fem-ti minuttene som gikk før prevensjonen var satt på plass.

Det var absolutt en hyggelig og serviceinnstilt lege jeg møtte, men i etterpåklokskapens tegn skulle jeg ønske hun hadde veiledet på mulighetene og sendt meg hjem for å tenke på det. Jeg angrer veldig på at jeg lot legen overbevise meg til å sette inn en type prevensjon som overhode ikke passer for meg, som kun har gitt plager og utgifter.

Trygg, hyggelig og dyktig plastikkkirurg

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med brystforstørrelsen utført av Orhagen. Fra mitt første møte med Orhagen følte jeg meg umiddelbart komfortabel og trygg. Hun lyttet oppmerksomt til mine bekymringer og ønsker, og dette skapte en god tillit fra starten av.

Det imponerte meg også hvor raskt prosessen gikk fra første konsultasjon til operasjonsdagen, og jeg ble godt mottatt på operasjonsdagen, og hadde jeg spørsmål i etterkant var det bare en telefon unna.

Jeg er svært tilfreds med resultatet av brystforstørrelsen. Brystene ser svært naturlige ut, og dette har virkelig boostet min selvtillit, uavhengig av min vekt.

Kan være litt vanskelig å finne frem til inngangen, men når du først gjør møter du imøtekommende resepsjonister og strøkent lokale.

Alt i alt, veldig fornøyd. Orhagen er veldig dyktig og hadde absolutt valgt hun igjen. (:

Trygg og dyktig

Lege: Alfred Arvesen Skrevet

Dette er andre gang jeg kommer til konsultasjon og operasjon hos Alfred Arvesen og jeg føler meg helt trygg med ham. Hyggelig, betryggende og trygg lege. Han er god til å lytte og forstå. Jeg har hatt to operasjoner og hver gang jeg var veldig fornøyd, følte jeg meg fullstendig ivaretatt. Jeg vil alltid anbefale overlege Alfred Arvesen

Veldig dyktig og hyggelig

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Veldig fornøyd med resultatet. Valget av kirurg var egentlig helt tilfeldig, men er så fornøyd at det ble henne. Meget hyggelig og dyktig kirurg.
Jeg har alltid vært misfornøyd med puppene mine, men nå kan jeg endelig være stolt av dem, takket være Marit Catherine!
Kan virkelig anbefale henne!