Dyrendal Medisinske Senter

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Kontakt

Telefonnummer69 21 16 0069 21 16 ...
Dyrendalsveien 13 C 1778 Halden
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(6)
6 vurderinger
Tilgjengelighet
(2)
2 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(3)
3 vurderinger
Service
(3)
3 vurderinger

Siste vurderinger av Dyrendal Medisinske Senter

For din egen helse...finn en annen lege!!

Lege: Vibeke Kullberg-Marcussen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Upålitelig i sine uttalelser

Overfladisk og arrogant i sin kommunikasjon

Ikke troverdig i forhold til administrasjon av pasientforløp.

Mine klare anbefalinger er å finne deg en annen lege.

Elendig kundeservice!

Lege: Vibeke Kullberg-Marcussen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Forsøkt tre dager på rad ringe for å få endret oppsatt time. Står som samme nummer i køen uten å rykke frem inntil telefontiden er omme..
Ikke kan man nå de på e-post heller. Dette holder ikke mål!

Lang ventetid og ikke mulig å oppnå kontakt

Lege: Vibeke Kullberg-Marcussen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lang ventetid er en ting, men at du ikke når frem på tlf eller kan sende epost, er fryktelig frustrerende. Blir du syk og ikke kan møte til time, får du ingen kontakt og en solid faktura. Du bør sikre deg med sykemelding og ta printscreen av tlf logg.
Det er ikke mulig å ta kontakt vedr spm om høreapparat du har mottatt og ingen oppfølgning før 1 år er gått.

Høreapparat

Lege: Vibeke Kullberg-Marcussen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dette er et firma som har glemt at det er noe som heter kundeservice,vet ikke om det er mangel på opplæring av personal ,som svarer i telefonen ,eller om det er sommervikarer som svarer i telefonen.Det går ikke å sende en Epost ,så antagelig synes de kundene,som de lever av er for brysomme

Brukeropplevelse

Lege: Vibeke Kullberg-Marcussen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Da jeg i 2020 begynte med høreapparat var alt fint. Oppfølging 1 fin, oppf. 2 forretningsmessig, oppf.3 hyggelig og bra, men stopp i årlig innkalling pga... Dropp inn tatt vekk, levert for rep, lovet oppf. Ingen oppfølging gitt. Må selv kontakte leverandør. Vanskelig å få kontakt via telefon. Trist når en monopol bedrift ikke tar hensyn til brukere/kunders behov. Jeg regner med at 70 % av brukerne er 60+ som meg, og har behov for litt personlig oppfølging. Trist, men jeg tvinges til å bruke Volvat eller tilsvarende for å få dekket mine behov (:

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.