Vibeke Kullberg-Marcussen
Kvinne, 52 år
Upålitelig i sine uttalelser
Overfladisk og arrogant i sin kommunikasjon
Ikke troverdig i forhold til administrasjon av pasientforløp.
Mine klare anbefalinger er å finne deg en annen lege.
Jeg er bosatt et stykke utenfor Fredrikstad og har lang kjørevei. Må be meg fri fra jobb i mange timer for å komme til klinikken. Der blir jeg hentet inn for å signere på en søknad og velge farge på høreapparat. Det hele tok 2-3 min. hvorpå jeg må betale over 400,- for "konsultasjon". Hvorfor kan ikke en søknad om apparat sendes på mail eller i posten for signering. Fargen kan man da ta over telefonen ??? Dette er misbruk av andre tid og penger. Dette kunne også vært ordnet når jeg var til hørselstest for noen uker siden, i stedet for å kalle meg inn på nytt.
Forsøkt tre dager på rad ringe for å få endret oppsatt time. Står som samme nummer i køen uten å rykke frem inntil telefontiden er omme..
Ikke kan man nå de på e-post heller. Dette holder ikke mål!
Lang ventetid er en ting, men at du ikke når frem på tlf eller kan sende epost, er fryktelig frustrerende. Blir du syk og ikke kan møte til time, får du ingen kontakt og en solid faktura. Du bør sikre deg med sykemelding og ta printscreen av tlf logg.
Det er ikke mulig å ta kontakt vedr spm om høreapparat du har mottatt og ingen oppfølgning før 1 år er gått.
Dette er et firma som har glemt at det er noe som heter kundeservice,vet ikke om det er mangel på opplæring av personal ,som svarer i telefonen ,eller om det er sommervikarer som svarer i telefonen.Det går ikke å sende en Epost ,så antagelig synes de kundene,som de lever av er for brysomme
Vis flere...
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?