Vibeke Kullberg-Marcussen

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2002)

Vibeke Kullberg-Marcussen er øre-nese-hals-lege i Halden

Siste vurderinger av Vibeke Kullberg-Marcussen

Lite interessert, rask og hardhendt

Klinikk: Dyrendal Medisinske Senter Skrevet

Her er det ikke mye hjelp å få. Nesten ingen undersøkelse, litt hardhendt i det som ble gjort. Lite interessert i dine problemer eller å hjelpe til å løse dem. Veldig dårlig tid, og du føler du er på vei ut nesten før du kom inn. Her blir det privat lege i neste omgang. Det er kanskje det de ønsker?

Betaling via sms, hva når SMS ikke blir sendt til kunden, og de sier at det er viktig å betale innen 48 timer. .

Klinikk: Dyrendal Medisinske Senter Skrevet

Savner SMS med beløp og konto skulle bli sendt omgående. Viktig å betale innen 48 timer. Hadde time torsdag, stengt fredag. Umulig å betale uten beløp og kontonummer. Epost har de heller ikke.

Hei, vi snakket sammen i etterkant. Vi ringte deg. Din SMS med betaling ble sendt deg litt seinere. De 48 timene gjelder som standard på slik betaling og gjelder fra da du mottar sms.
Du er pasient hos oss, og vi vil følge deg opp fremover.

Besvart av Vibeke Kullberg-Marcussen

Dyktig, varm og imøtekommende

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Datter på 14 ble møtt på en trygg måte og ble grundig ivaretatt. Meget dyktig speialist som forklarte problematikken på en måte som gjorde av vi forsto. Ga god og grundig opplæring. Anbefales!

Svært godt kompetent

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Får alltid god behandling og oppfølging for problemer med øreproblematikk, fra alle leger der. Moderne utstyr og gode råd. Og veldig hyggelig.

Pasienten følte seg velkommen!

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Jeg ble nylig henvist til Vibeke Kullberg Marcussens klinikk. Da jeg ringte om mulig time, svarte en vennlig kontordame at det var mulig en gang i april /mai. Jeg sarte at jeg kan stille på kort varsel , ved forfall. I dag fikk jeg vennlig tilbud om å komme kl. 12.45.
Jeg ble glad.
Presis kl. 12.45 ble jeg hentet, og fikk straks hyggelig gjennomgang med radiologen. Til overmål kom legen selv og renset ørene mine og sjekket både nese svelg og ørene.
Dessuten fikk vi en hyggelig samtale. Min konklusjon er at jeg som pasient ble vennlig mottatt av alle, fikk adekvat behandling og til rette tid. Kan det bli bedre?🌟🌟🌟🌟🌟jeg gikk ut etter legebesøket fylt av takknemlighet og delte gleden med kona da jeg kom hjem🌼🌸🌺🌻☀️