Lørenskog øyeklinikk

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Lørenskog øyeklinikk

Uinteressert lege det var vanskelig å kommunisere med

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Min 6 år gamle sønn var hos denne legen for en øyeundersøkelse. Hun hilste ikke, spurte ikke hvorfor vi var der, forklarte ikke hva som skulle skje, men satt han rett ned ved en maskin for undersøkelse. Deretter legger hun han bakover og tar dråper i øynene hans uten å si ifra hva som skal skje og ber han skjerpe seg når han blir redd. Vi begge satt igjen med en vond følelse etter denne timen. Det er veldig vanskelig å forstå hva hun sier, så kommunikasjonen var krevende og hun virket irritert når jeg måtte spørre flere ganger for å forstå. Vi kommer aldri tilbake til denne legen.

Utrolig ufin lege

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Hører ikke på det du har å si og gir deg følelsen av at du bruker opp tiden hans og ikke burde vært der. Ble henvist av en annen lege for å sjekke om det var noe alvorlig, fikk beskjed om at jeg bare så dårlig og ikke burde klage på det. Ville ikke anbefalt denne legen til noen.

Hyggelig, grundig undersøkelse.

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Informerte tydelig hva som skulle gjøres med fjerning av tunge øyelokk. Ble i varetatt godt som pasient både før og etter operasjonen.

Snill, grundig og flink å forklare

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Legen var snill og søt med godt humør. Etter en grundig undersøkelse var han flink å forklare både grunnen for problemer og hva jeg kan forvente utover. Etter å ha lest andre «reviews» kan jeg ikke tro at vi snakke om det samme legen. Skal velge ham neste gang hvis jeg må tilbake.

Uhøflig og brysk

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Følte jeg tok opp hans dyrebare tid. Var brysk og lite hyggelig. Kommer ikke til å gå til han igjen. Styr unna !!