Lørenskog øyeklinikk

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Lørenskog øyeklinikk

Oppsiktsvekkende uhøflig

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Etter et års ventetid ble det endelig min tur. Jeg ble sendt dit av en optiker som mente det var noe som burde sjekkes ut.
Fikk spørsmål om hvorfor jeg var der, dette var jo ikke noe farlig og ble føyset ut igjen.
Sålenge en kan ta dette med godt humør er det i grunn interessant å hvor uhøflig en lege faktisk kan være. Jeg trodde et øyeblikk jeg var med på "skjult kamera".

verste øyeundersøkelse noensinne og kommunikasjon med lege

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Lege helt uinteressert for pasient.
ingen empati og ingen lyst til å lytte til pasienten. Jeg fikk ikke svar på spørsmålene jeg stilte. ingen forklaring på den foreskrevne behandlingen. Fikk ikke vite hva er diagnose. Mangel på respekt og mangel på kunnskap.
Anbefales ikke!!!!!!!!! Kastet bort tid og penger!!! fikk inntrykk at hun er ikke en lege

God lege, men kan bli bedre

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Jeg føler at hun kan faget sitt og er dyktig til det, men det er noen få områder hun kan bli mye bedre.

Da jeg først møtte henne snakket hun monotont utent noen følelser eller bry. Hånd hilsen føltes ut som jeg tok imot gele.

Hun sa at jeg trengte briller, men jeg kunne ikke forstå at jeg TRENGTE briller. Dette skjer når en lege ikke bryr seg nok til å snakke med følelser eller bry. Så klart er det ikke hennes feil at synet mitt ble dårligere, men samtidig kunne hun ha lagt press på at jeg måtte kjøpe briller for å bevare synet.

Jeg får feil resept halve tiden. Jeg skal ha blå resept, men halve tiden får jeg vanlig resept og må betale for medisin til kronisk sykdom.

Jeg ønsker henne alt det beste for hun er flink når hun prøver.

Effektiv og hyggelig

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Lite ventetid. Legen var rask og effektiv. Jeg fikk særlig god hjelp på operasjonsdagen. Jeg var veldig engstelig og legen snakket meg fint gjennom inngrepet. Jeg har fått god informasjon og møtt hyggelige og imøtekommende mennesker i resepsjonen. Resultatet av operasjonen var veldig bra.

Arrogant og spydig

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Sa ikke hei engang, bare spurte meg om navnet mitt var (...). Viftet meg inn på et kontor, ble litt sur/oppgitt da jeg holdt på å gå inn feil dør. Ingen samtale, bare instruksjoner om hvor jeg skulle legge hodet, osv. Sur/spydig hvis jeg ikke skjønte hvordan med en gang. Var ikke interessert i å høre på meg, avbrøt meg og svarte ikke på mine spørsmål. Følte meg latterliggjort fordi jeg var der, som om det var bortkastet tid for han. Lo av meg og viftet meg ut av kontoret da jeg prøvde å forklare at jeg var henvist fra fastlege for en grunn. Fikk ingen forklaring på noe, han sa ikke hade til meg engang. For en ekkel type, kommer aldri noengang til å gå dit igjen.