Ryen Øre-Nese-Hals

Ryensvingen 5 0680 Oslo

Siste vurderinger av Ryen Øre-Nese-Hals

Trygg, kunnskapsrik, fornøyelse

Hei,
Jeg har vært hos lege Sudeep Mukerji. Han er en lege som vi pasienter ønsker å komme til.Han henter selv sine pasienter med varme at vi føler som at vi har truffet en kjære familiemedlem. Han får oss å slappe av. Han lytter på oss og snakker med sin beroligende stemme og sine øyne som gir oss tillit i det som han sier og gjør ved undersøkelse. Selve undersøkelse med ett skope i halsen og nesen gikk i så bra fordi han fikk å roe meg ned og å slappe av. Det er den beste legen som jeg har vært gjennom mine 62 år.

Dyktig spesialist!

Lege: Sudeep Mukerji Skrevet

Etter å ha fått veldig dårlig behandling fra andre øre-nese-hals spesialister er jeg glad jeg fikk henvisning hos Sudeep og han tok meg godt imot. Han er en dyktig lege og undersøker problemene man evt har ganske nøye. Jeg er veldig fornøyd og håper han bare lykkes mer og mer med jobben videre! :)

Dyktig og behagelig lege

Lege: Sudeep Mukerji Skrevet

Dr. Mukerji er en sjelden vare. Flink med pasienter, både voksne og barn. Lytter og tar pasienten på alvor. Anbefales...

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Sudeep Mukerji Skrevet

Veldig hyggelig og kunnskapsrik lege. Behagelig væremåte og flink til å forklare. Lytter til pasienten. Anbefales!

Lege med stil

Lege: Knut Espen Titterud Skrevet

Gikk der pga kjeve og øresmerter. Han forklarte godt hvorfor jeg hadde smerter og fant raskt ut at tannlege er veien å gå videre. Han kom med gode tips og råd og vi hadde en liten prat også etter ar jeg gikk ut kontordøra. Er du en mann som fremstår som oppegående med litt sånn avslappet kompisstil er han grei å ha med å gjøre.