Knut Espen Titterud

Ketko Øre nese Hals

Øre-nese-halssykdommer

2003

Ketko Øre nese Hals Telefonnummer22 80 55 0022 80 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ryensvingen 5 0680 Oslo
Knut Espen Titterud er Øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Knut Espen Titterud

Lege med stil

Klinikk: Ketko Øre nese Hals Skrevet

Gikk der pga kjeve og øresmerter. Han forklarte godt hvorfor jeg hadde smerter og fant raskt ut at tannlege er veien å gå videre. Han kom med gode tips og råd og vi hadde en liten prat også etter ar jeg gikk ut kontordøra. Er du en mann som fremstår som oppegående med litt sånn avslappet kompisstil er han grei å ha med å gjøre.

Kunnskapsrik og vennlig

Klinikk: Ketko Øre nese Hals Skrevet

Er kjempe fornøyd med Dr. Titterud og han som andre sier tar jobben sin på alvor. Anbefales på det sterkeste.

Proff fra A til Å!

Klinikk: Ketko Øre nese Hals Skrevet

Blid, hyggelig, særdeles kunnskapsrik og ble tatt på alvor.

Aldri opplevd maken til lege faktisk og undertegnede er relativt kritisk og vet ha jeg vil ha.

Håper 4-5 år med dårlig hørsel nå er løst med 45 minutter hos Knut Espen.

Fantastisk dyktig lege!

Utrolig dyktig lege!

Han er som andre har skrevet alltid i godt humør!

Han kommuniserer godt, gir det konkrete og informerende tilbakemeldinger, de to gangene jeg har vært der har han illustrert i en post it lap om hvordan ting fungerer.

Han er genuint intessert.

Det merkes at han elsker jobben sin :-)

Anbefaler på det sterkeste!!

Morsom og effektiv

Klinikk: Ketko Øre nese Hals Skrevet

Titterud fremstår som engasjert og faglig dyktig. Han er rask til å komme med teorier og legge en plan videre, også utover ØNH-området, og han virker oppriktig interessert i å hjelpe pasienten.

I tillegg er han en hyggelig og humoristisk type som lett får deg i godt humør. Han sier stadig "serr" - selv om han etter min mening er tretti år for gammel til det - og kaller pasienten ved fornavn, noe som bidrar til en uformell atmosfære. Han kan nok bli oppfattet som noe eksentrisk, men det er bare positivt at han skaper så god stemning, er morsom og får pasienten til å slappe av.