Sudeep Mukerji

Øre-nese-hals-lege
42 år

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2006)

Volvat Storo Telefonnummer0243002430 ...
Vitaminveien 1A 0485 Oslo
Sudeep Mukerji er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Sudeep Mukerji

Trygg, kunnskapsrik, fornøyelse

Hei,
Jeg har vært hos lege Sudeep Mukerji. Han er en lege som vi pasienter ønsker å komme til.Han henter selv sine pasienter med varme at vi føler som at vi har truffet en kjære familiemedlem. Han får oss å slappe av. Han lytter på oss og snakker med sin beroligende stemme og sine øyne som gir oss tillit i det som han sier og gjør ved undersøkelse. Selve undersøkelse med ett skope i halsen og nesen gikk i så bra fordi han fikk å roe meg ned og å slappe av. Det er den beste legen som jeg har vært gjennom mine 62 år.

Dyktig spesialist!

Klinikk: Ryen Øre-Nese-Hals Skrevet

Etter å ha fått veldig dårlig behandling fra andre øre-nese-hals spesialister er jeg glad jeg fikk henvisning hos Sudeep og han tok meg godt imot. Han er en dyktig lege og undersøker problemene man evt har ganske nøye. Jeg er veldig fornøyd og håper han bare lykkes mer og mer med jobben videre! :)

Dyktig og behagelig lege

Klinikk: Ryen Øre-Nese-Hals Skrevet

Dr. Mukerji er en sjelden vare. Flink med pasienter, både voksne og barn. Lytter og tar pasienten på alvor. Anbefales...

Svært kunnskapsrik og empatisk

Klinikk: Volvat Storo Skrevet

Vil anbefale denne legen for alle som ønsker en grundig utredning av ØNH-plager.
Høyt kompetansenivå på tinnitus og viste bred forståelse for min problemstilling. Dette var virkelig en god opplevelse.

Bedste ØHN jeg har mødt

Klinikk: Volvat Forus Skrevet

Haft nogen år med forfærdelig møder med stavangerske helsevæsen, og gik flere år med specifikke plager.

Gik i møde med Sudeep som erfaringsmæssigt skeptisk. Men gik derfra absolut tilfreds og dette overraskede mig egentligt, efter så dårlig erfaring hos andre. Forventede ikke at han skulle være så meget bedre.

Han er fremragende og bemærkelsesværdigt dygtig.
Mine kroniske plager blev betydeligt bedre.

Sudeep lytter. Han taler ikke ned til dig eller taler over dig. Han oprigtigt lytter. Ser dig i øjnene og er dig imødekommende. Og tager sig tid til at besvare alle spørgsmål. Noget jeg sjældent har oplevet i denne by. Det at han lytter og og også spørger, er nok årsagen til at han foretager en ordentlig vurdering.

Han fixet op i problemer jeg har haft i flere år. Noget som jeg hos andre fik at vide "ikke var noget særligt" og ikke trængte opfølgning. Livskvaliteten efter operationen er steget betydeligt.
Han fremstod forresten også som et empatisk menneske. Noget jeg personligt trængte at blive mødt med efter så lang tids dårlig erfaring andre steder.

Kan stærkt anbefale denne mand!