Stavern Legekontor ANS

Telefonnummer33 12 19 2033 12 19 ...
Rådhusgata 27C 3290 Stavern

Siste vurderinger av behandlere ved Stavern Legekontor ANS

Utrolig flink lege

Lege: Marie Cathrine Stjärne Skrevet

Føler meg trygg når legen tar seg tid og lytter til pasienten . Det gjør hun , stor takk til alle på Stavern lege kontor . Ingen nevnt ingen glemt. Her er det trygt og komme å få hjelp.

God lege

Lege: Harald Elvsåshagen Skrevet

Enkel å forholde seg til. Virker som han har god fagkunnskap. Kommuniserer greit. Griper muligens litt raskt til reseptblokka enkelte ganger.
Her forventes visst mer utførlig vurdering. Jeg har skrevet det jeg har behov for å skrive, så da får det holde.

Dyktig lege med dårlig tid

Lege: Harald Elvsåshagen Skrevet

Elvsåshagen er uten tvil en dyktig lege men han får dessverre kortere og kortere tid til meg som pasient. Han lytter i 10 min., etter det sitter jeg igjen med følelsen av at han vil ha meg ut for å gjøre plass til neste. For 15 år siden hadde han tid til meg og til å la meg forklare meg ferdig. Nå i 2015 har han ikke det lenger. Jeg har derfor byttet fastlege og er svært fornøgd med den nye fastlegen min.

Tar seg ikke tid til å undersøke

Lege: Harald Elvsåshagen Skrevet

God elektronisk ordning for timebestilling og for å fornye resepter.

Har opplevd at Dr. Elvsåshagen helst unngår å henvise til spesialist, selv ved kronisk sykdom.

Han er rask til å skrive ut resept uten å se hele sykdomsbildet, ta blodprøver, forhøre seg om familiesykdommer o.l.

Ofte mye ventetid.

Reseptlege

Lege: Harald Elvsåshagen Skrevet

Jeg har ikke tillit til ham. Han var en dårlig lytter og altfor rask til å ta til reseptblokka. Treg med å henvise til spesialist. Dette og mer til fikk meg til å bytte fastlege.