Tone Mæland Faugstad

Autorisasjon (2014)

Tone Mæland Faugstad er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Tone Mæland Faugstad

Fantastisk

Møter deg alltid med et smil. Fantastisk med ungene og gjør alt hun kan for å hjelpe.
Trygg, kunnskapsrik og utrolig snill

Liten tillit

Hun kan ha en tøff og morsom tone. Hun er god på det som er målbart og teknisk, bl.a. flink med småkirurgi. Men hun viser i liten grad at hun lytter, og har et varierende humør. Hun skjønner ofte ikke når det er alvor, og responderer sent når det kreves handling. Hun burde se sitt snitt å ikke utnytte det asymmetriske maktforholdet i en lege-pasient relasjon, men legge vekt på god kommunikasjon, ro og oppfølging.
Hun virker ambisiøs på egne vegne, men det kan fort oppleves ærgjerrig hvis målet ikke ligger hos pasientens ve og vel. Dette er forutsetning for gjensidig tillit. Derfor min konklusjon.

Trygg

Føler meg trygg når jeg er hos Tone. Hun tar seg tid til meg.
Det er ofte en annen sak med de på som tar telefon og jobber i skranke. Et par av de kunne trenge et smilekurs. Tar alltid lang tid før de tar telefonen, og jeg føler jeg bryr de når jeg kommer med forespørsler

Trygg og god fastlege

Flink til å følge opp pasienten. God til å se pasienten, kommuniserer godt. Er rask og effektiv. Alltid i godt humør

Kjempefornøyd

Her er det full tillit og hun er alltid hyggelig og lett tilgjengelig. Ved bruk av sms får jeg svar meget raskt. Telefonen ser jeg liten grunn til å benytte.