Gjøvik ØNH AS

Strandgt 17 A 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av Gjøvik ØNH AS

Tillitvekkende konsultasjon.

Lege: Tov Røysland Skrevet

Tov Røysland er nok et av de mest behagelige mennesker jeg har møtt.
Som lege er han lyttende og deltagende. Han er suveren til å forklare hva som er galt.( i mitt tilfelle at alt var bra).
Jeg unner alle pasienter å få møte en lege som Tov.
Han lot meg få den tiden jeg hadde behov for å få bruke.

Forklarer på en måte som er enkel å forstå

Lege: Tov Røysland Skrevet

Han er morsom, forklarer på en måte som er enkel å forstå, han tar seg tid til å lytte, han har omsorg for deg og bryr seg virkelig om deg. Han pleier å skrive ned såpass mye at han kan huske personen når en kommer igjen. Jeg fikk vite at jeg har en hørselssykdom, og jeg er bare 20 år, så det var tøft, men fordi det kom fra han så var det mye lettere å ta det inn på en måte... Han er en fantastisk dyktig lege!

Fantastisk

Lege: Tov Røysland Skrevet

Gruet meg til legetimen da jeg hadde hatt en dårlig erfaring hos ØNH tidligere. Tov overrasket meg veldig positivt, da jeg følte jeg ble tatt veldig seriøst! Han tok seg god tid og lyttet til alt jeg hadde å si. Han forklarte også problemet veldig godt. For en fantastisk flink lege!

Et forbilde av en lege

Lege: Tov Røysland Skrevet

Jeg vil med hånden på hjertet si at Tov Røysland er den beste legen jeg har vært så heldig å få ha. Han tar seg alltid god tid til sine pasienter, han viser personlig interesse og ikke minst drar man derfra med en følelse av å ha blitt hørt og tatt seriøst. Det er desverre alt for få leger som kan måle seg opp med han. Tusen takk for en genuin god innsats, jeg håper jeg får ha han som ØHN-lege i mange år fremover.