Oslo Øre Nese Hals

Valkyriegate 8 0366 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Øre Nese Hals

Ikke time

Lege: Fridtjof Walseth Skrevet

Hadde fått time til undersøkelse som ikke passet. Ville derfor flytte timen. Men ingen tar tlf . Så fikk ikke flyttet den . Men faktura ble sendt ut . For ikke møtt . Helt tåpelig . Får fremdeles ikke tak i de .

Faglig dyktig, fleksibel og varm

Lege: Geir Thorvald Follestad Skrevet

En fantastisk lege som virkelig bryr seg om å gi god, grundig og riktig hjelp. Sjeldent jeg har følt meg så anerkjent og ivaretatt i møte med en lege. Dr Follestad strekker seg lenger enn de fleste leger i å gi riktig behandling og yte det lille ekstra for å hjelpe pasient. Anbefales!

Kunnskapsrik,faglig dyktig

Lege: Geir Thorvald Follestad Skrevet

Har vært plaget med neseblødning i flere år(er nå 78).Fikk tilbakefall 22.03 om kvelden,fikk umiddelbart time via telefon.Rask,lindrende og OPTIMAL behandling.En ener faglig OG veldig behagelig,rolig og tillitsvekkende.Anbefales på alle vis.

Meget profesjonell

Lege: Geir Thorvald Follestad Skrevet

Jeg opererte nesen hos Geir og kunne ikke vært mer fornøyd. Han har en profesjonell og personlig tilnærming før under og etter behandling. Anbefales på det sterkeste!

Trygg å komme til;)

Lege: Fridtjof Walseth Skrevet

Han bruker god tid,snakker forståelig,effektiv og trygg,løsningsorientert,følger meg som pasient på en meget god måte,kan anbefales på d beste;)