Geir Thorvald Follestad

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2004)

Geir Thorvald Follestad er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Geir Thorvald Follestad

Faglig dyktig, fleksibel og varm

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

En fantastisk lege som virkelig bryr seg om å gi god, grundig og riktig hjelp. Sjeldent jeg har følt meg så anerkjent og ivaretatt i møte med en lege. Dr Follestad strekker seg lenger enn de fleste leger i å gi riktig behandling og yte det lille ekstra for å hjelpe pasient. Anbefales!

Kunnskapsrik,faglig dyktig

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Har vært plaget med neseblødning i flere år(er nå 78).Fikk tilbakefall 22.03 om kvelden,fikk umiddelbart time via telefon.Rask,lindrende og OPTIMAL behandling.En ener faglig OG veldig behagelig,rolig og tillitsvekkende.Anbefales på alle vis.

Meget profesjonell

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg opererte nesen hos Geir og kunne ikke vært mer fornøyd. Han har en profesjonell og personlig tilnærming før under og etter behandling. Anbefales på det sterkeste!

Faglig dyktig og snill

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg var nervøs før neseoperasjon , men det gikk så rolig med lokal bedøvelse i forkant av operasjon og under operasjon , og dr forklarte alt underveis . Jeg kunne puste mye lettere rett etter operasjon.Geir forklarte hva som må gjøres videre etter operasjon og jeg fikk kontrolltime etter 3 mdr. Alt det ga den trygdefølelse man trengte. Det er gått en uke nå etter operasjonen og det går veldig bra. Tusen takk for din hjelp , doktor Geir ! Jeg er glad at jeg fant deg og kommer garantert tilbake !

Beste lege innom nese operasjon

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Att vare så heldig å få Geir til å korrigere en mislykket nese operasjon er alt man kan drømme om, finnes ikke nåen lege som kan korrigere som han kan, oftes så mislykkes det igjen, Geir er så ekstrem flink i sin fag, man er definitiv trygg i hans hender. Anbefales sterkt