Fridtjof Walseth

Oslo Øre Nese Hals

Øre-nese-halssykdommer

1995

Oslo Øre Nese Hals Telefonnummer22 93 04 5022 93 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valkyriegt. 8, Majorstuhuset 0366 Oslo
Fridtjof Walseth er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Fridtjof Walseth

Fantastisk lege, Dr.Frothjor Walseth

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Mitt barn la inn dren + tok polypper her da hun var 2 år. Fikk fantastisk hjelp og oppfølging. En rolig, snill og omsorgsfull lege som barn liker. Han er flink til å forklare situasjonen til foreldre og han opererer ikke uten grunn. Lytter til foreldre. Veldig fleksibel. Ellers dyktig, seriøst og hyggelig personale på klinikken.

Veldig dårlig service og sure sure folk på resepsjonen

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg har opplevd gang på gang dårlig service gjennom 7 år. Svært utålmodig og utrolig sure, uhøflige folk som sitter i resepsjonen.
De nekter å kommunisere via mail, selv om deres klienter er stort sett de som har nedsatt hørsel.
Vente tiden er evig.
Audiografene er hyggeligere men ventetiden sist jeg ringte var 2 måneder kun for å få justere høreapparatene.

Mye bra

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Barnet mitt har vært i behandling hos Dr Fridtjof i det siste to årene til nå.
Han er snill, dyktig og omsorgsfull. Han forklarer ting på en måte ei mor kan forstå det som skjer med barnet sitt. Det er bare at, han ikke vil sende deg til operasjonsbord, selv om man kan være desperat uten å ha vurdert lenge; om det er nødvendig. Jeg synes at dette er også bra.