Oslo Øre Nese Hals

Telefonnummer22 93 04 5022 93 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valkyriegt. 8, Majorstuhuset 0366 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Øre Nese Hals

Uinteressert

Lege: Torleiv Stien Skrevet

Fikk en sjekk av hals. Var effektiv. Virket ikke interessert i å finne ut av det som plaget meg. Så lite ydmyk at det er vanskelig å stole på vurderingene hans. Brukte mellom fem og ti minutter på konsultasjon. Kommer til å få foretatt en annen vurdering.

Sur, uhøflig og "lei av jobben"

Lege: Torleiv Stien Skrevet

Mitt første besøk hos en øre-nese-hals lege og det var helt forferdelig. Han spurte meg knapt noen spørsmål om hvorfor jeg var der, han ville ikke høre på hva jeg prøvde å si/forklare om mitt øreproblem og historikk fra andre allmennleger. Da jeg etter flere ganger forsøkte å stille spørsmål og snakke om hva som var feil med øret fikk jeg rett og slett kjeft og han dyttet pressmåleren opp i ansiktet mitt og spurte om jeg ikke stolte på denne maskinen. Ydmykende og veldig uprofesjonell pasientbehandling. Følte at jeg kastet bort hans dyrebare tid som "spesialist". Skal IKKE tilbake dit.

Dyktig og handlekraftig

Lege: Torleiv Stien Skrevet

Vi har vært pasient hos Dr. Stien gjennom flere år. Etter å ha vært gjennom en lang runddans hos flere fastleger med sønnen vår som den gang var nesten 2 år, fikk vi endelig profesjonell hjelp. Dr. Stien har operert vår sønn 3 ganger, dren inn/ut, polypp og fjernet mandler. Vi har alltid vært veldig trygge, og sikre på den beste måte. Jeg leser andre anmeldere som opplever Dr. Stien som lite empatisk og dårlig til å behandle pasienter. Dette kan vi ikke relatere oss til, og må ene og alene handle om at man kommuniserer dårlig. Dr. Stien er korrekt, rett på sak og har en humor som tydeligvis ikke alle forstår. Vi kan anbefale alle å bruke Dr. Stien, også små barn som vi har god erfaring med. Vår sønn har vært pasient hos Dr. Stien i tilsammen 7 år nå.

Dyktig og saklig

Lege: Torleiv Stien Skrevet

Har vært plaget med bihulene i 10 år og gått til utallige leger som har pratet svada. Stien var noe annet, han tar deg på alvor, er konkret, tydelig og legger en plan. Veldig fornøyd!

Vældig sympatisk og professionel

Lege: Oscar Løvdal Skrevet

Jeg fik foretaget et mindre indgreb, som forløb fuldstændig efter planen. Dr. Løvdal er utrolig kompetent og man føler sig 100% i trygge hænder. Kan kun give ham mine bedste anbefalinger.