Oslo Øre Nese Hals

Telefonnummer22 93 04 5022 93 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valkyriegt. 8, Majorstuhuset 0366 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Øre Nese Hals

Dyktig og handlekraftig

Lege: Torleiv Stien Skrevet

Vi har vært pasient hos Dr. Stien gjennom flere år. Etter å ha vært gjennom en lang runddans hos flere fastleger med sønnen vår som den gang var nesten 2 år, fikk vi endelig profesjonell hjelp. Dr. Stien har operert vår sønn 3 ganger, dren inn/ut, polypp og fjernet mandler. Vi har alltid vært veldig trygge, og sikre på den beste måte. Jeg leser andre anmeldere som opplever Dr. Stien som lite empatisk og dårlig til å behandle pasienter. Dette kan vi ikke relatere oss til, og må ene og alene handle om at man kommuniserer dårlig. Dr. Stien er korrekt, rett på sak og har en humor som tydeligvis ikke alle forstår. Vi kan anbefale alle å bruke Dr. Stien, også små barn som vi har god erfaring med. Vår sønn har vært pasient hos Dr. Stien i tilsammen 7 år nå.

Dyktig og saklig

Lege: Torleiv Stien Skrevet

Har vært plaget med bihulene i 10 år og gått til utallige leger som har pratet svada. Stien var noe annet, han tar deg på alvor, er konkret, tydelig og legger en plan. Veldig fornøyd!

Vældig sympatisk og professionel

Lege: Oscar Løvdal Skrevet

Jeg fik foretaget et mindre indgreb, som forløb fuldstændig efter planen. Dr. Løvdal er utrolig kompetent og man føler sig 100% i trygge hænder. Kan kun give ham mine bedste anbefalinger.

Meget dyktig

Lege: Oscar Løvdal Skrevet

Oscar virket meget dyktig. Selv om han jobber effektivt har han en beroligende personlighet.
Det var fantastisk å få behandling for øret mitt etter jeg hadde slitt i 8 mndr. med øret mitt.

Veldig negativ lege

Lege: Torleiv Stien Skrevet

Opplevde han som en veldig frekk lege og uhøflig. Jeg sa hei til han, men isteden for å svare ga han styggeblikk til meg. Moren min spurte noe på snill måte og ble svart av han på frekt måte. Jeg kom hjem gråtende og kommer forsatt ikke over det han gjorde.. så vil helst bytte lege enn å ha han