Oslo Øre Nese Hals

Valkyriegate 8 0366 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Øre Nese Hals

Faglig dyktig og snill

Lege: Geir Thorvald Follestad Skrevet

Jeg var nervøs før neseoperasjon , men det gikk så rolig med lokal bedøvelse i forkant av operasjon og under operasjon , og dr forklarte alt underveis . Jeg kunne puste mye lettere rett etter operasjon.Geir forklarte hva som må gjøres videre etter operasjon og jeg fikk kontrolltime etter 3 mdr. Alt det ga den trygdefølelse man trengte. Det er gått en uke nå etter operasjonen og det går veldig bra. Tusen takk for din hjelp , doktor Geir ! Jeg er glad at jeg fant deg og kommer garantert tilbake !

Meget profesjonell

Lege: Oscar Løvdal Skrevet

Er meget fornøyd med konsultasjonen ho Løvdal. Meget ryddig, god kommunikasjon og en åpenbar interesse for å hjelpe. Sjeldent god kommunikasjon og særdeles god forklaring ift tilstanden og hvordan dette ble håndteres videre. Anbefaler på det sterkeste Løvdal, dette var hel ved.

Beste lege innom nese operasjon

Lege: Geir Thorvald Follestad Skrevet

Att vare så heldig å få Geir til å korrigere en mislykket nese operasjon er alt man kan drømme om, finnes ikke nåen lege som kan korrigere som han kan, oftes så mislykkes det igjen, Geir er så ekstrem flink i sin fag, man er definitiv trygg i hans hender. Anbefales sterkt

Behagelig og trygg opplevelse

Lege: Geir Thorvald Follestad Skrevet

Effektiv i sitt arbeid og virker trygg og kunnskapsrik. Kom med relevant informasjon mht behandlingen

Dårlig tid

Lege: Fridtjof Walseth Skrevet

Lite opptatt av å utforske og finne andre løsninger. Rask med henvisning til kirurgi. Med slike månedslange ventetider forventer man et par minutter mer på å diskutere symptomer og eventuelle løsninger.