Brygga legekontor Tønsberg

Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av Brygga legekontor Tønsberg

Trygg, kunnskapsrik og lyttende.

Lege: Tom Indahl Hotnes Skrevet

Har hatt han som fastlege i over 10 år. Veldig godt fornøyd. Han følger godt opp og sender meg videre til spesialist om nødvendig.

Forståelsesfull, profesjonell og trivelig lege

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Jeg er superfornøyd med Gjelstad og har vært det fra dag en. Veldig imøtekommende og profesjonell. Både jeg og min samboer er veldig fornøyd. Hadde han som barnelege på helsestasjonen en periode og også der var vi veldig fornøyd. Anbefales på det sterkeste.
Jeg vil legge til at vi også er fornøyd med alle damene på kontoret. Blir alltid møtt med et smil og har aldri hatt en negativ opplevelse med noen av dem!

Delte meninger

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Sliter med å stole på han, føler ikke han har særlig forståelse for mine psykiske problemer. Veldig vanskelig å få tak i, får dom regel en vikar. Når jeg endelig har han, så føler jeg meg ikke forstått eller at jeg blir tatt alvorlig.

Holder ikke det de lover.

Lege: Tom Indahl Hotnes Skrevet

Jeg fikk et godt inntrykk av Tom Hotnes når jeg var der på første timen, han virket flink og hadde mye erfaring. Men det hjelper ikke når han ikke holder det han lover, jeg ble utrolig skuffet å livet mitt har ikke vært lett i etterkant i det hele tatt. Virker som han er totalt utbrent å gir fullstendig blaffen i mange tilfeller. Noe skryt og mye kritikk.

Useriøs

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Har aldri tid, tar deg ikke serriøst. Bryr seg ikke om pasientene. På grensen til trakasering av pasienter.

Vil ikke under noen omstendigheter anbefale gjeldstad som lege.