Brygga legekontor Tønsberg

Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av Brygga legekontor Tønsberg

Flink lege, men håpløst å få svar på telefon

Lege: Gina Guttu Skrevet

Gina Guttu er en veldig dyktig lege. Tar seg tid og setter seg inn i problemstillinger. Den store utfordringen med kontoret er telefonresponsen. Det går fint å bestille normale timer på sms/nett, men timer samme dag må bestilles pr. telefon og svartiden er gjerne over 30 minutter. Noen ganger virker det også som at telefontiden bare "går ut" og man blir brutt uten å oppnå kontakt. Det er lite greit når man selv eller barn er syke og trenger legetime eller råd!

Byens beste lege?

Lege: Tom Indahl Hotnes Skrevet

Byens beste fastlege- er min erfaring.
Dr Hotnes har vært min familielege i mer enn 20 år. Alltid tilgjengelig når barna var syke. Fru Dr Hotnes var også en stor og trygg ressurs, for datidens småbarnsforelder.
Synd han snart skal gi seg - for de skoene blir utfordrende å fylle!

Ærlig og konkret

Lege: Tom Indahl Hotnes Skrevet

Har brukt Hotnes i ca 30 år. Han lytter, og er løsningsorient. Jeg har kroniske psykiske lidelser, men klarer meg nå med medisiner og faste samtaler med hotnes.har hatt div psykologer og psykiatere, men det er samtalene med hotnes jeg sitter igjen med mest. De andre på kontoret bidrar til at det er ett trygt og godt legesenter. Vi er heldige som kan ha så flotte mennesker som tar vare på oss.

Effektiv og empatisk

Lege: Gina Guttu Skrevet

Gina er en effektiv og empatisk lege som sjekker ut og kontrollerer både medisiner og helsestatus nøye. Fornøyd! :-)

Dyktig og sympatisk

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Meget godt fornøyd med Gjelstad! Han er kunnskapsrik, grundig og sympatisk. Han er alltid villig til å lytte - før han trekker konklusjoner.