Grevens Legekontor DA

Grev Wedels gate 10 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Grevens Legekontor DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Danielle Fam Myhrvold Schønning Skrevet

Hyggelig lege som tar seg tid til pasientene.
Kommer med gode råd og tips. Takket være hennes tips om et søvnkurs sover jeg mye bedre igjen.

Dyktig lege

Lege: Anders Jacobsen Skrevet

Tar seg god tid og ikke minst bryr seg om pasienten. En lege som virker som han er der for pasienten og ikke bare for penger. En lege for oss som har levd en stund som husker den gangen legen var der for pasienten. Slik som systemet har blitt er det dessverre penga som rår. Tommel opp for Anders Jakobsen. Heldige de som får plass hos han. Hilsen en meget fornøyd pasient.

Hyggelig rolig og tillitsfull lege. Har sendt inn ønske om e konsultasjon Idag 22 februar .

Lege: Anders Jacobsen Skrevet

Har vært hos Jacobsen kun en gang, og er glad jeg fikk han som ny fastlege etter mange gode år hos gjeldstad

Dedikert og kunnskapsrik

Lege: Danielle Fam Myhrvold Schønning Skrevet

Møtte meg i livets revne med klokskap og påmeldt tilstedeværelse! Dette har bare vedvart, hun er tryggheten og hjelper meg til rikere innsikt i meg selv og hvordan alt henger sammen med alt. Hun er lyttende og trøstende, hjelper meg videre i prosessen samt skriver henvisninger! Jeg syns jeg er heldig som fikk Danielle som fastlege da jeg trengte henne som mest. Hun har både trygghet, varme, autoritet og tilstedeværelse i møte med mitt livs kompleksitet. Takk for at hun er min fastlege❣️

Dyktig og vennlig

Lege: Danielle Fam Myhrvold Schønning Skrevet

Dyktig, lyttende og omsorgsfull lege.Føler meg godt ivaretatt og trygg. At hun i tillegg har litt humor setter jeg stor pris på!