Brygga legekontor Tønsberg

Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av Brygga legekontor Tønsberg

Tar seg tid

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Blir sett og setter seg inn i diagnose og situasjon. Tar tak i problem og undersøker videre. Bare positiv opplevelse både hos fastlegen og turnuslege.

Kunnskaps rik, trygg. God kommunikasjon og omsorgsfull

Lege: Gina Guttu Skrevet

Gina Er en fantastisk lege.. Ho har empati, omsorgsfull og det viktigste er kommunikasjon,som henne har, prøver og hjelpe pasienten på alle mulige måter, sier ting man har krav på og ho vet mye innen helse og omsorgsapparatet som man har krav på.. Ho ser deg i øynene når du kommer inn på kontoret, og når ho prater til deg.. Veldig super med unger og når de skal testes på noe. Beste legen jeg har hatt 👍 virkelig inntrisert i pasienten

Trygg og flink lege

Lege: Gina Guttu Skrevet

Gina Guttu er en god lege. Hun har forståelse og respekt for sykdom. Gina er rask og løsningsorientert. Hun er en lege som er oppmerksom og god mot barna når de er syke.

Sjeldent time hos han, men dyktig

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Når jeg først hadde time, fikk jeg nesten hver gang time hos en vikar. Så han veldig sjeldent. Når jeg først hadde time hos han er han veldig flink, rolig og lytter.
Når det gjelder selve legekontorer med sekretær og noen legesekretærer er de helt håpløse. Ofte veldig nedlatende i telefon. Har vært mange episoder hvor jeg har tatt blodprøve og de IKKE har spritet av først!! Dette er ikke akseptabelt.

Håpløst lite tilgjengelig og dårlig på informasjon

Lege: Gina Guttu Skrevet

Dette kontoret er det dårligste jeg har vært borti når det gjelder kommunikasjon, elendig oppfølging av resultater som man må purre på selv og også stille oppfølgingspørsmål til for å få klarhet i nødvendig videre oppfølging. Telefontjenesten er elendig og ved akutt behov kan dette være helt kritisk.