Brygga legekontor Tønsberg

Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Brygga legekontor Tønsberg

Savnet og ikke glemt

Lege: Gina Guttu Skrevet

Vi møttes 1999, og der var du for meg. Ting og rare ting ble enklere. Tryggheten over at du hadde oversikt er nå borte med deg og jeg merker nå hvor godt det var å ha deg der på brygg legekontor. Vil igjen si takk og håper at du trives videre i det nye……. Savner flinke legen min ❤️

Dyktig og empatisk

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Har hatt Gjeldstad som familielege i noen år nå - og det føles rett og slett trygt. Har hatt andre dyktige leger før, men føler Gjeldstad ser deg som pasient. Opplever han som empatisk og veldig god til å finne riktig diagnose. Har vært hos han med ulike ting, og han setter seg ordentlig inn i hvordan man har det. Han er i tillegg flink med barn.

Ellers så kan det være litt lang ventetid på telefonen, opplever jeg. Men har alltid fått god hjelp til slutt.

Tillit.

Lege: Marianne Meier Ødegård Skrevet

Marianne Ødegård er lyttende og omsorgsfull. Hotnes har vært min fastlege i mange, mange år og Marianne har vært en god etterfølger. Godt fornøyd.

Varm og proff

Kjære Gina,

Nå har du sluttet som fastlege og det er trist. Jeg kommer til å savne deg! Du har vært legen min siden 2014 og alltid tatt vare på meg. Du er varm og dyktig! Ønsker deg alt godt, og håper politikerne ordner arbeidsforholdene deres slik at leger orker å være fastleger. Du fortjener en bedre (og kortere) arbeidshverdag. Lykke til videre i ny jobb.

Anbefales

Lege: Gina Guttu Skrevet

Guttu har vært min fastlege i over 10 år. Den desidert beste legen jeg har hatt. Har bare positivt å si om henne både på den faglige biten og hvordan hun fremstår som person. Samt hvordan hun har fremstått i møte med meg. Empatisk, rolig, høflig, respektfull og snill. En god sparrings partner. Hun holder også det hun lover.
Skulle du lese dette G.Gina Guttu, så takk for all hjelp jeg har fått av deg.