Brygga legekontor Tønsberg

Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av Brygga legekontor Tønsberg

Håpløst lite tilgjengelig og dårlig på informasjon

Lege: Gina Guttu Skrevet

Dette kontoret er det dårligste jeg har vært borti når det gjelder kommunikasjon, elendig oppfølging av resultater som man må purre på selv og også stille oppfølgingspørsmål til for å få klarhet i nødvendig videre oppfølging. Telefontjenesten er elendig og ved akutt behov kan dette være helt kritisk.

Fantastisk lege!

Lege: Gina Guttu Skrevet

Veldig kunnskapsrik og effektiv lege, tar ordentlig tak i ting og gjør det som må gjøres hvor hun samtidig lytter til det man har på hjertet. Tar tak i bekymringene man har.

Uinteressert, om han i det hele tatt er der.

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Stort sett aldri til stede. Ender hos stedfortreder, turnuslege etc. Om han er der, er han stort sett uinteressert, og vil vanligvis "se mer på det neste gang"

Det hjelper ikke at det er 45 minutter ventetid på telefonen når man skal prøve å få seg en sykemelding.

Trygg, kunnskapsrik og lyttende.

Lege: Tom Indahl Hotnes Skrevet

Har hatt han som fastlege i over 10 år. Veldig godt fornøyd. Han følger godt opp og sender meg videre til spesialist om nødvendig.

Forståelsesfull, profesjonell og trivelig lege

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Jeg er superfornøyd med Gjelstad og har vært det fra dag en. Veldig imøtekommende og profesjonell. Både jeg og min samboer er veldig fornøyd. Hadde han som barnelege på helsestasjonen en periode og også der var vi veldig fornøyd. Anbefales på det sterkeste.
Jeg vil legge til at vi også er fornøyd med alle damene på kontoret. Blir alltid møtt med et smil og har aldri hatt en negativ opplevelse med noen av dem!