Brygga legekontor Tønsberg

Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Brygga legekontor Tønsberg

Tillit.

Lege: Marianne Meier Ødegård Skrevet

Marianne Ødegård er lyttende og omsorgsfull. Hotnes har vært min fastlege i mange, mange år og Marianne har vært en god etterfølger. Godt fornøyd.

Varm og proff

Lege: Gina Guttu Skrevet

Kjære Gina,

Nå har du sluttet som fastlege og det er trist. Jeg kommer til å savne deg! Du har vært legen min siden 2014 og alltid tatt vare på meg. Du er varm og dyktig! Ønsker deg alt godt, og håper politikerne ordner arbeidsforholdene deres slik at leger orker å være fastleger. Du fortjener en bedre (og kortere) arbeidshverdag. Lykke til videre i ny jobb.

Anbefales

Lege: Gina Guttu Skrevet

Guttu har vært min fastlege i over 10 år. Den desidert beste legen jeg har hatt. Har bare positivt å si om henne både på den faglige biten og hvordan hun fremstår som person. Samt hvordan hun har fremstått i møte med meg. Empatisk, rolig, høflig, respektfull og snill. En god sparrings partner. Hun holder også det hun lover.
Skulle du lese dette G.Gina Guttu, så takk for all hjelp jeg har fått av deg.

Sympatisk og forståelsesfull

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Ofte er leger opptatt med pc-skjerm, og lite øyekontakt, men dr.Gjeldstad lytter og er oppmerksom på hva pasienten sier. I tillegg er mitt inntrykk en kunnskapsrik allmennpraktiserende lege som SER pasienten.

Trygg og empatisk

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Gjelstad er en fantastisk lege etter min mening. Han både lytter, trøster, forstår, tar deg på alvor og forsøker å finne best mulig løsning. Hele familien har byttet fastlege til han, de er av samme oppfatning som meg selv.