Volvat-ORBITA Øyelegesenter

Telefonnummer477 79 222477 79 2 ...
Grensen 18 0159 Oslo

Siste vurderinger av Volvat-ORBITA Øyelegesenter

Professional, good communication of situation, solution, and potential outcomes

Lege: Agnes Aabel Haugen Skrevet

Managed expectations well by explaining the situation and how we could deal with it. Then proceeded in execution of plan A, then plan B. Surgery was methodic & as expected, with good communication at each step of the way. Efficient in time mgmt, doc welcomed the next patient after me shortly after we were done.

Dårlig kommunikasjon

Lege: Nina Charlotte Bille Brahe Veiby Skrevet

Opplevelses som arrogant og mindre hyggelig. Helt sikkert dyktig i sitt fag, men sviktet i formidlingsevne og pasientkommunikasjon. Det var også veldig vanskelig å finne frem til lokalene.

Vil absolutt ikke anbefale denne øyelegen.

Lege: James Fraser Macpherson Skrevet

Jeg følte at øyet ble mye verre etter å ha oppsøkt denne øyelegen. det har jeg på hjertet ig det vil jeg si. Etter besøk hos han (vanlig sjekk etter noe jeg hadde fått innpå øyet) ble øyet betent og rødt i lang tid, noe som var et helt nytt fenomen for meg.
Ham ga ingen råd og forklarte ikke hva han skulle gjøre og hvorfor.

Synsundersøkelse for barn

Lege: Agnes Aabel Haugen Skrevet

Barnet vårt ble undersøkt på Volvat. Mye venting, ble klemt mellom andre pasientavtaler til tross for at vi møtte opp til oppsatt tidspunkt. Hele undersøkelsen føltes veldig forhastet ut. Vi ble fortalt at de gjorde en grundig undersøkelse, men resultatene av den ble presentert til oss på en rask og overfladisk måte. Vi ble lite orientert underveis, men fikk heller instruksjoner av typen «hold hodet hennes», «nå skal vi ta øyedråper», enn bakgrunn for undersøkelsene/hva de skal måle og/eller hva de konkret skal gjøre. Når man betaler såpass mye er forventningene til slik informasjonsflyt større.

Hyggelig og veldig flink med barn

Lege: Thien Tran Skrevet

Veldig dyktig og hyggelig øyelege, som er utrolig flink med barn. Klarer å engasjere barn og gjør dem trygg, og snakker på en måte som er enkel å forstå. Anbefales!