Ullevål stadion ØNH

Telefonnummer22 23 55 5522 23 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsvn. 75 A 0855 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål stadion ØNH

Flink og kunnskapsrik lege på alle måter!

Lege: Harald Lexow Skrevet

Etter å ha lest så mange negative tilbakemld.,gruet jeg meg veldig til denne timen. Men både resepsjonisten og legen var hyggelig og imøtekommende. Legen var ikke forsinket, han tok seg tid til å høre på mine plager, forklarte alt og kom med mange gode råd. Han var faktisk tålmodig under selve undersøkelsen da jeg ikke klarte helt å slappe av når han skulle titte dypt inn i halsen(har angst for alle medisinske undersøkelser), men han klarte å få meg til å føle meg trygg og alt gikk kjempe fint.
Det er synd at enkelte opplevde dette på en såpass negativ måte, men slik er vi mennesker - vi tolker og opplever ting forskjellig.
Kan absolutt anbefale denne legen!

Positive experience

Lege: Harald Lexow Skrevet

I was very skeptical before I went there because I read many negative comments about the doctor here, but indeed, my experience was quite okay. I did not experience any of the issues people mentioned below.

En ydmykende opplevelse - styr unna

Lege: Harald Lexow Skrevet

Dette er noe av det mest ydmykende og fornedringende jeg har vært med på. Allerede på vei fra inn til konsultasjon konstaterer legen at han egentlig ikke har tid, og det er noen andre sin feil at han har dårlig tid. Hissig og stresset, holder på med en slags forelesning på plansjer med latinske ord - i stedet for å høre. Selve konsultasjonen var helt absurd, med forhåndskonklusjoner og fokus på alt annet enn problemet og hva som faktisk var synlig på røntgenbildene. Forferdelig ydmykende og fæl bruk av maktposisjon. Det er rart at slike får fortsette å jobbe med mennesker.

Helt forferdelig!

Lege: Harald Lexow Skrevet

Je kan ikke få sagt hvor trist dette møtet var. Han er hissig, stresset og ubehagelig. Og for ikke snakke om hvor ubehagelig det var å sitte på venterommet. Sekretæren kjeftet på pasienten i telefonen og DU HØRER ALT!!!! Sekretæren gjemmer seg bak skranken når du kommer ut for å betale. Hun later som hun ikke ser deg. Hun synker ned bak pulten og later som om hun ikke ser deg. Komisk. Også var det legen da. Han er det verste jeg har møtt! Han hadde egentlig ikke tid til meg. Han hadde set så travelt at det var ikke satt av tid til mine problemer. Er det ikke derfor man kommer til legen? Jeg kommer aldri til å gå tilbake til Lexow. Han er ubehagelig dessverre.
Ps: De har ikke mail. Hvem har ikke mail i 2018?

Dessverre; Elendig!

Lege: Harald Lexow Skrevet

Når en «ekspert» skal utrede en lidelse forventer man at vedkommende har forberedt seg minimalt og ihvertfall er lyttende! Dette var slett ikke tilfelle. Åpningsreplikk var; «Jeg var i tvil om jeg i det hele tatt ville ta deg imot som pasient»!
Da føler man seg både forvirret og trist!
Samtidig, masse selvskryt...egentlig en skremmende og - for meg - direkte ødeleggende seanse!