Ullevål stadion ØNH

Telefonnummer22 23 55 5522 23 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsvn. 75 A 0855 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål stadion ØNH

Dessverre; Elendig!

Lege: Harald Lexow Skrevet

Når en «ekspert» skal utrede en lidelse forventer man at vedkommende har forberedt seg minimalt og ihvertfall er lyttende! Dette var slett ikke tilfelle. Åpningsreplikk var; «Jeg var i tvil om jeg i det hele tatt ville ta deg imot som pasient»!
Da føler man seg både forvirret og trist!
Samtidig, masse selvskryt...egentlig en skremmende og - for meg - direkte ødeleggende seanse!

Profesjonell behandler

Lege: Harald Lexow Skrevet

Jeg har vært hos Lexow mange ganger, og alltid fått den hjelpen jeg trenger. Var der i begynnelsen av juni måned og nå var det åtte år siden sist. Plagene mine nå var tett øre etter virusinfeksjon. Fikk vekk all ørevoks og da det var væske i mellomøret fikk jeg tabletter og info om å utligne flere ganger om dagen. Ved kontroll den 19. juni var alt bra!! Hyggelig og profesjonell lege!

Utrivelig lege

Lege: Harald Lexow Skrevet

Veldig utrivelig og usympatisk lege uten forståelse for andre. Aldri opplevd så dårlig behandling før.

Gretten gammel gubbe

Lege: Harald Lexow Skrevet

Ikke gå hit med små barn!!
Han opptrede sint og tydelig oppgitt da vi måtte holde sønnen vår fast så han fikk utført undersøkelsen. Noen burde gått av med pensjon for lenge siden og tatt et kurs i folkeskikk.

Arrogant og uprofesjonell

Lege: Harald Lexow Skrevet

Legen pratet ustoppelig, spurte meg ikke om mine symptomer. Jeg sa jeg ikke ønsket kontrolltime, legen insisterte på å sette opp allikevel "så kan du bare avbestille om du ikke har behov".

Jeg ringte for å avbestille kontrolltimen på en fredag, timen skulle være mandag. Legekontoret holder stengt på fredager, de har ikke e-post, sms eller telefonsvarer der man kan legge igjen sin avbestilling. Da regning for ikke møtt time kom, ringte jeg igjen legekontoret for å si at jeg hadde forsøkt å ringe. Legen sa da at han skulle stryke fakturaen.
5 måneder etter dette fikk jeg allikevel inkassovarsel i posten. Jeg ringte legen på nytt og fikk beskjed om at han hadde notert at "pasienten forsøkte ringe fredag for å avbestille kontrolltime. Pasienten kunne ha ringt mandag. Derfor faktureres pasienten". I samtalen som fulgte var legen svært lite profesjonell. Han ropte og sa at jeg var ufin som påstod at han hadde gjort feil, og dersom jeg skulle ta det videre kom de til å tro på ham, ikke meg. Han endte med å rope at han ikke ville snakke med meg mer og la på. Jeg ringte tilbake til kontoret, da la også legesekretæren på.

Jeg kan legge til at legen har sagt til inkassofirma at han ikke vet noe om at jeg ringte på fredagen før kontrolltimen, selv om han sa til meg at han hadde notert dette.