Svelvikstrømmen Helsesenter

Telefonnummer33 78 40 5033 78 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 69 A 3060 Svelvik

Siste vurderinger av Svelvikstrømmen Helsesenter

Fantastisk

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Er 52 år, og hatt en del fastleger opp igjennom. Irfan er den beste av dem alle. Føler å bli tatt på alvor, kan prate med ham om alt. Også private ting.
Går alltid ut fra ham med et smil. Legeskrekken er kurert😊

Google hjelper meg mer

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Jeg oppfatter denne legen som svært uinteressert i å høre på hva jeg har og si. Jeg får en følelse at han vil jeg skal bli fort ferdig og komme meg ut.
Han er ikke uhøfflig, men virker uinteressert i å hjelpe, jeg får ikke den hjelpen jeg trenger og kunnskapsnivået til legen virker generelt svært dårlig.

Arrogant og nedlatende

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Jeg hadde en smertefull prolaps i ryggen, hadde vært sengeliggende i flere uker og ringte dit siden fastlegen min hadde fri. Jeg fikk ikke komme dit for han hadde ikke tid. Jeg ble nødt til å ringe ambulanse etter at muskelkramper og smerter økte og problemer med vannlating oppsto. Legen måtte da gå ut i ambulansen og godkjenne at jeg fikk dra til sykehuset. Han viste ingen empati og var hånlig. Han sa at tissingen ikke var noe problem for "når det er fullt renner det ut". Jeg måtte ligge med kateter et døgn på sykehuset. Jeg følte meg avvist og latterliggjort i en sårbar og smertefull situasjonen.

En god og flink lege..

Lege: Bent Erik Helgeland Skrevet

Dr.Helgeland er en god og faglig dyktig lege. Han tar problemene mine på alvor, og blir utredet hos spesialisthelsetjenesten der det er behov for det. Veldig fornøyd med mitt valg av fastlege.

Kvalitet og nøyaktighet!

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Besøkte dr. Hadri i dag. Har vært veldig nervøs og stressa i lang periode! Han lyttet og sjekket meg grundig! En empatisk og flott herremann, føler meg 10kg letter og strålende fornøyd!