Svelvikstrømmen Helsesenter

Storgata 69 A 3060 Svelvik

Siste vurderinger av Svelvikstrømmen Helsesenter

Lang ventetid

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Legen virker arrogant og lite lyttende. Det er normalt og forståelig at leger ikke kan alle diagnoser selvsagt, men måten en blir møtt på er arrogant og lite lyttende, gjelder legesenteret generellt. Lite kontroll på praktiske ting som å åpne telefonen. Feil info på hjemmeside og legesekretærer som diagnosere over tlf, noen ganger stemmer det, andre ganger ikke.

Trygg, tillitsskapende og effektiv lege

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått hos Stevanovic. Han hører på det jeg har å fortelle og er usedvanlig god på å følge opp i ettertid. Alltid hyggelig og trygt å komme inn til han, og jeg vet jeg blir hørt og ivaretatt.

Trygg og kompetent lege

Lege: Bent Erik Helgeland Skrevet

En lege som inngir tillit. Han er grundig, nøyaktig, og kompetent.
Han tar seg god tid til å diskutere eventuelle problemer, han har alltid diagnostisert undertegnede korrekt, og han er hjelpsom.
Absolutt en fastlege jeg har tillit til.

Dyktig

Lege: Bent Erik Helgeland Skrevet

Flott kjemi med pasient-lege. Nøye og faglig flink, gir seg ikke før han har et svar på sykdoms årsak.

En god og flink lege..

Lege: Bent Erik Helgeland Skrevet

Dr.Helgeland er en god og faglig dyktig lege. Han tar problemene mine på alvor, og blir utredet hos spesialisthelsetjenesten der det er behov for det. Veldig fornøyd med mitt valg av fastlege.