Bent Erik Helgeland

Tlf: 33 78 40 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bent Erik Helgeland er en av 5 fastleger i Svelvik

Siste vurderinger av Bent Erik Helgeland

En god og flink lege..

Dr.Helgeland er en god og faglig dyktig lege. Han tar problemene mine på alvor, og blir utredet hos spesialisthelsetjenesten der det er behov for det. Veldig fornøyd med mitt valg av fastlege.

Bra lege

Tllitvekkende, grundig, proff lege. Gode anbefalinger, gode råd. Følger opp ved behov for konsultasjoner på sykehus.Lang ventetid på time.

Rett frem og klar

Han er rett frem og veldig klar. Er det noe som du ikke skjønner så forklarer han veldig godt. Han gir seg ikke før han finner ut hva som er galt

Gjerrig...?

Gjerrig i den forstand at han ikke sykemelder uten en god grunn. Han er rask å sende folk til sykehus for undersøkelse hvis han er i tvil og usikker.
Venterommet er uten vinduer og benkene er harde å sitte på.
Tar pasienten med på vurderinger om operasjoner er nødvendig.

tar seg tid og lytter til pasienten

Har mange legebesøk gjennom årene. Har beholdt denne fastlegen selv om jeg har flyttet ut av området og til drammen. litt tungvint, men det er absolutt hvert det :)
Helgeland er best på kjemi mellom pasient og lege. Dette medfører gode og riktige resultater.
/t:)

Veldig fornøyd her i Svelvik

Det eneste jeg har å si, er at venterommet - sitteplassen på venterommet ikke er å sitte på altfor lenge. Det er altfor harde benker for både gamle og unge. Ellers er det overhodet ingenting å si på hverken lege, kolleger eller kontor :)

Fabelaktig lege

Han er den mest nøye lege jeg noensinne har vært borti, gir ikke opp før han har funnet ut hva som er galt med pasientene. I tillegg er han veldig koselig å folkelig på alle måter. Rett og slett bare positive opplevelser når du er hos han, kan anbefales på det sterkeste, takk skal du ha doktormannen :=)