Oslo Øyelegesenter

Telefonnummer22 93 12 6022 93 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Øyelegesenter

Snakker ikke til meg

Lege: Nils P Lilledahl Skrevet

Jeg har gitt ham tre sjanser, men slutter. Hvorfor vil han være lege hvis han ikke vil snakke med pasientene? Ser nå på legelisten at mange har samme problem med ham. Det er tydeligvis ikke noe han bryr seg om.

Dyktig, trygg, empatisk og ærlig

Lege: Torgeir Sunde Skrevet

Operert begge øynene for grå stær. Etter forundersøkelse ble vi enige om å legge inn linser med styrke. Jeg er superfornøyd! Dr. Sunde er veldig dyktig. Han er avslappet og hyggelig. Han gjorde meg avslappet og trygg, og hadde smilet på lur. Anbefales på det sterkeste. Tusen takk, både til deg og de hyggelige og flinke jentene i teamet ditt😍

Trygg og hyggelig

Lege: Jan Smith Skrevet

Jan Smith var veldig hyggelig. Undersøkelsen gikk veldig raskt men grundig. Rett på sak med tydelig og solid kommunikasjon. Eneste som manglet var noen ord om selve undersøkelsen eller slags introduksjon av hva undersøkelsen går ut på. Fornøyd og anbefales!

Kunnskapsrik og forklarer hva han gjør for meg

Lege: Reier F Schøne Skrevet

Har vært hos ham flere ganger nå. Han forklarer alltid i stor detalj sin diagnose og behandling. Samtidig er han vennlig og forekommende. Gir inntrykk av stor faglig effektivitet.

15 sekunder senere hos den godeste Dr har jeg mottatt legens konklusjon

Lege: Reier F Schøne Skrevet

Ikke noe snakk om vær og vind og nedbør
Rett på tilbakemelding om øynenes beskaffenhet
Wow! 100% rett Dr for meg
Effektiv! Kunnskapsrik! Husker all relevant historikk!
Igjen: WOW!
Takker for at jeg har denne Godeste Dr etter 28 år med diabetes type 1