Oslo Øyelegesenter

Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Øyelegesenter

Særdeles profesjonell

Lege: Torgeir Sunde Skrevet

Operert for grå stær av begge øyne høsten 2019.
Møtt med lun humor og vennlighet som innbød til absolutt trygghet.
Operasjonen utført raskt, meget elegant, smertefritt og hygienisk av et meget godt team.

Skremmende opplevelse

Lege: Nils P Lilledahl Skrevet

Var her med mitt barn. Han var frekk, utålmodig og krass mot både meg og barnet, selv om barnet oppførte seg eksemplarisk. Dro brått vekk apparatet, åpenbart med vilje, mens barnet min hvilte haken på det. Fikk ikke svar på et eneste spørsmål. Han gadd ikke høre på meg. Jeg følte han hadde en forakt for oss. Kontoret hans var et slags lakserosa helvete med dyster kunst på veggen. Opplevelsen var nesten for absurd til å være sann. Vi skal aldri tilbake og jeg vil be fastlegen vår om å slutte å henvise pasienter hit. Trist å se at han er styreleder for virksomheten og dermed også søkkrik. Personalet i resepsjonen var fantastiske.

Uforskammet og nedlatende

Lege: Nils P Lilledahl Skrevet

Lilledahl må nok innse at tiden er inne for gå av med pensjon. Frekk, kommanderende, uinteressert og usedvanlig nedlatende. Burde aldri jobbet som lege. Jeg jobber selv innen helsevesenet og jeg har advart flere mot denne legen. Jeg har mest lyst til å gi 0 stjerner.

Lyttet ikke

Lege: Torgeir Sunde Skrevet

Kun ett besøk. Virket som han hadde bestemt seg for årsakssammenheng på forhånd, hørte ikke på hva jeg sa og spurte lite. Endte opp med en epikrise med flere faktafeil, og anbefaling om en behandling på bakgrunn av feil info.

Ikke egnet for synsundersøkelse av barn!

Lege: Jan Smith Skrevet

Legen snakket ikke gjennom hele undersøkelsen (unntatt enstavelses ord som 'sitt' mens han pekte på stolen osv.) og svarte ikke på spørsmål. Jeg fikk faktisk ikke noen informasjon annet enn et ark i hånda - en brilleseddel - selv om jeg stilte spørsmål.

Legen fremstod som veldig streng og kommanderende mot både forelder og barn. For mange barn vil en slik behandling som vi fikk oppleves ubehagelig/skummel.