Oslo Øyelegesenter

Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Øyelegesenter

Uforskammet og nedlatende

Lege: Nils P Lilledahl Skrevet

Lilledahl må nok innse at tiden er inne for gå av med pensjon. Frekk, kommanderende, uinteressert og usedvanlig nedlatende. Burde aldri jobbet som lege. Jeg jobber selv innen helsevesenet og jeg har advart flere mot denne legen. Jeg har mest lyst til å gi 0 stjerner.

Lyttet ikke

Lege: Torgeir Sunde Skrevet

Kun ett besøk. Virket som han hadde bestemt seg for årsakssammenheng på forhånd, hørte ikke på hva jeg sa og spurte lite. Endte opp med en epikrise med flere faktafeil, og anbefaling om en behandling på bakgrunn av feil info.

Ikke egnet for synsundersøkelse av barn!

Lege: Jan Smith Skrevet

Legen snakket ikke gjennom hele undersøkelsen (unntatt enstavelses ord som 'sitt' mens han pekte på stolen osv.) og svarte ikke på spørsmål. Jeg fikk faktisk ikke noen informasjon annet enn et ark i hånda - en brilleseddel - selv om jeg stilte spørsmål.

Legen fremstod som veldig streng og kommanderende mot både forelder og barn. For mange barn vil en slik behandling som vi fikk oppleves ubehagelig/skummel.

Arrogant og nedlatende

Lege: Nils P Lilledahl Skrevet

Styr unna! Aldri opplevd en så arrogant og nedlatende lege. Denne mannen bør pensjoneres.

Mitt første og siste besøk her.

Snakker ikke til meg

Lege: Nils P Lilledahl Skrevet

Jeg har gitt ham tre sjanser, men slutter. Hvorfor vil han være lege hvis han ikke vil snakke med pasientene? Ser nå på legelisten at mange har samme problem med ham. Det er tydeligvis ikke noe han bryr seg om.