Oslo Øyelegesenter

Telefonnummer22 93 12 6022 93 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Øyelegesenter

Trygg og hyggelig

Lege: Jan Smith Skrevet

Jan Smith var veldig hyggelig. Undersøkelsen gikk veldig raskt men grundig. Rett på sak med tydelig og solid kommunikasjon. Eneste som manglet var noen ord om selve undersøkelsen eller slags introduksjon av hva undersøkelsen går ut på. Fornøyd og anbefales!

Kunnskapsrik og forklarer hva han gjør for meg

Lege: Reier F Schøne Skrevet

Har vært hos ham flere ganger nå. Han forklarer alltid i stor detalj sin diagnose og behandling. Samtidig er han vennlig og forekommende. Gir inntrykk av stor faglig effektivitet.

15 sekunder senere hos den godeste Dr har jeg mottatt legens konklusjon

Lege: Reier F Schøne Skrevet

Ikke noe snakk om vær og vind og nedbør
Rett på tilbakemelding om øynenes beskaffenhet
Wow! 100% rett Dr for meg
Effektiv! Kunnskapsrik! Husker all relevant historikk!
Igjen: WOW!
Takker for at jeg har denne Godeste Dr etter 28 år med diabetes type 1

Anbefaler ikke denne legen!

Lege: Nils P Lilledahl Skrevet

Denne legen anbefales ikke! Jeg var hos han i dag pga kul på øyelokket, han ville ikke se på meg engang da jeg kom inn. Han vasket ikke utstyret, og brydde seg ikke om jeg satt godt i stolen eller ikke. Han var veldig nedlatende, og snakket til meg som om jeg ikke kunne noe. Da jeg spurte om hva jeg kunne gjøre for å bli kvitt den så sa han at jeg kunne vente i 5 mnd til, eller utføre en operasjon. Jeg vil ha operasjon, men helst ikke hos han. Jeg spurte i skranken om jeg kunne bytte lege, men da så de dumt på meg. Jeg anbefaler ikke å dra til denne øyeklinikken, utrolig dårlig service av de ansatte!

Arrogant og lite interessert i å utøve god service

Lege: Nils P Lilledahl Skrevet

Jeg var hos han to ganger. Jeg tenkte at han må ha fått dårlige nyheter siden han var så sur. Han svarte ikke på mine spørsmål. Jeg var opptatt av om jeg fortsatt skulle bruke samme styrke på brillene som tidligere etter operasjonen. Da jeg informerte om styrken på brillene mine, sa han med forakt i stemmen, at den var helt feil. Jeg fikk ikke med meg hvilken styrke han mente ville være riktig, og spurte om han kunne skrive det ned. Han ristet på hodet, og sa at det kunne han ikke gjøre, det var optikerens ansvar. Kanskje det stemmer, men siden han allerede hadde klart hvilken styrke som er riktig, kunne han enten gjentatt det eller skrevet det ned.Er det ikke vanlig folkeskikk at man reiser seg når man håndhilser?