Oslo Øyelegesenter

Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Øyelegesenter

Lyttet ikke

Lege: Torgeir Sunde Skrevet

Kun ett besøk. Virket som han hadde bestemt seg for årsakssammenheng på forhånd, hørte ikke på hva jeg sa og spurte lite. Endte opp med en epikrise med flere faktafeil, og anbefaling om en behandling på bakgrunn av feil info.

Ikke egnet for synsundersøkelse av barn!

Lege: Jan Smith Skrevet

Legen snakket ikke gjennom hele undersøkelsen (unntatt enstavelses ord som 'sitt' mens han pekte på stolen osv.) og svarte ikke på spørsmål. Jeg fikk faktisk ikke noen informasjon annet enn et ark i hånda - en brilleseddel - selv om jeg stilte spørsmål.

Legen fremstod som veldig streng og kommanderende mot både forelder og barn. For mange barn vil en slik behandling som vi fikk oppleves ubehagelig/skummel.

Arrogant og nedlatende

Lege: Nils P Lilledahl Skrevet

Styr unna! Aldri opplevd en så arrogant og nedlatende lege. Denne mannen bør pensjoneres.

Mitt første og siste besøk her.

Snakker ikke til meg

Lege: Nils P Lilledahl Skrevet

Jeg har gitt ham tre sjanser, men slutter. Hvorfor vil han være lege hvis han ikke vil snakke med pasientene? Ser nå på legelisten at mange har samme problem med ham. Det er tydeligvis ikke noe han bryr seg om.

Dyktig, trygg, empatisk og ærlig

Lege: Torgeir Sunde Skrevet

Operert begge øynene for grå stær. Etter forundersøkelse ble vi enige om å legge inn linser med styrke. Jeg er superfornøyd! Dr. Sunde er veldig dyktig. Han er avslappet og hyggelig. Han gjorde meg avslappet og trygg, og hadde smilet på lur. Anbefales på det sterkeste. Tusen takk, både til deg og de hyggelige og flinke jentene i teamet ditt😍