Bekkestua Fastlegekontor DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Bekkestua Fastlegekontor DA

Faglig god, kan jobbe med tonen overfor pasienten

Lege: Espen Langeland Skrevet

Har vært noen ganger hos denne legen. Han virker stødig rent faglig, men ikke veldig imøtekommende. Bør øve seg mer på å lytte til det pasienten sier og ikke minst svare ordentlig på spm som blir stilt. Kan virke lett nedlatende.

Ønske denne lege, jeg har hatt god informasonJe om min alvorlig sykdom

Lege: Susanne Damsleth Heldaas Skrevet

Jeg ønsker en kvinnlig lege, har altijd hatt en kv.lege når vi kunne velger selv, nå er jeg tildelt en manlig via Helfo. Er veldig god fornøyd med henne. Legekontoret gi god service og er lett tilgjengelig for meg.

Topp lege - engasjert

Lege: Susanne Damsleth Heldaas Skrevet

Imøtekommende, lyttende og engasjert.
Har kun vært hos henne en gang, men ble da imponert over at hun var rimelig godt oppdatert på mitt casus. Hun brukte god tid med meg og snakket mer med meg enn hun brukte PC'en.
Har etter dette ene besøket kun brukt henne som referanse og i forbindelse med fornyelse av resepter.
Hun kan klart anbefales og når jeg velger henne bort er det fordi jeg ønsker en mannlig lege...

Kjempe fornøyd

Lege: Espen Langeland Skrevet

En forståelsesfull og hyggelig lege som tar seg tid til pasienten. Han er faglig dyktig, og grundig når det trengs. Han lytter og tar deg på alvor. Han er også veldig flink med barn. Helt klart en av de beste legene jeg har hatt!

Grei

Lege: Espen Langeland Skrevet

Midt-på-treet-lege, men jeg føler at jeg ikke kan klage siden han får jobben gjort og viser genuin interesse for pasientes velvære.