Klinikk Røa

Telefonnummer906 44 906906 44 9 ...
Tore Hals Mejdells vei 8 0752 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk Røa

Trygg, flink, empatisk

Lege: Kirsten Hannisdal Skrevet

Fantastisk lege! Brukt henne til meg selv å mine 3 barn. Tar ting svært seriøst, henviser videre ved minste misstanke. Føler alltid at hun har tid til deg, lyttende, morsom, empatisk. Anbefaler henne på det sterkeste

Tryggheten selv

Lege: Kirsten Hannisdal Skrevet

Kirsten Hannisdal er en sympatisk, kompetent, lyttende og netthendt lege. Hun SER deg som pasient. Har brukt henne i flere år og er fortsatt like fornøyd.

Klinikk Røa derimot har ikke den hyggeligste resepsjonen. En av de jeg har truffet der på tlf var direkte uhøflig.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Kirsten Hannisdal Skrevet

Hun var en meget hyggelig og trygg lege. Beroliget meg veldig og virket trygg og omsorgsfull. Har bare godt å si om henne.

ENDELIG hjelp å få! :D

Lege: Kirsten Hannisdal Skrevet

Kirsten er en fantastisk lege som varmt tok imot meg og brukte god tid på å lytte til alt jeg hadde å si! Jeg hadde slitt med svimmelhet i over 16 uker, og ingen trodde det var noe fysisk galt med meg. Jeg ble avskrevet med at det kun var stress og psykisk det lå... Kirsten klarte fort å se at dette var krystallsyken og jeg fikk hjelp med en gang og det HJALP!! :D Jeg følte meg sett og hørt, og ble møtt med sympati og varme og profesjonalitet. Ikke minst brukte hun god tid og jeg følte at hun virkelig hadde tid til meg :)

Kirsten Hannisdal

Lege: Kirsten Hannisdal Skrevet

Dr. Hannisdal er en lyttende, imøtekommende og høyst kompetent lege. Hun er samvittighetsfull, prøver ut forskjellige medisiner. Er en erfaren behandler som bekerrsker forskjellige metoder.

Hun har en velsignet sans for humor som slapper av pasienten og gir en mot og gjør en lettere til sinns. Hele hennes vesen, kompetanse og talmodighet gir stor tillit.
Helga Hernes, pasient