Privatklinikken AS - Bergen

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

Livsendrende

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Trygge omgivelser, imøtekommende mennesker, god informasjon og et fantastisk resultat.
Min opplevelse av Privatklinikken, Dr Marcus Eriksson og ikke minst resultatet av behandlingen overgikk alle mine forventninger. Jeg er så takknemlig for at jeg fant dem og behandlingen CoolSculpting Advantage. Det har virkelig hjulpet meg å gå videre fra en vanskelig tid i livet mitt. Anbefales!!!

Trygg , kunnskapsrik , dyktig , kvalitet

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Blitt veldig godt ivaretatt . Blitt informert og følte meg i trygge hender . Dette er 2 gang jeg besøker klinikken og er strålende fornøyd med resultatet . Marcus er meget flink og har øye for de små detaljene og estetikk . Hans perfeksjonisme gjør at resultatet ble perfekt som sist gang jeg besøkte han . Jeg anbefaler han på det varmeste .

Trygt og profesjonelt

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Hver gang jeg kommer til Privatklinikken blir jeg møtt med et varmt personale. Jeg føler jeg er i trygge hender der jeg blir tatt godt i mot, og mine ønsker blir ivaretatt. Marcus møter alltid mine ønsker og sørger for at resultatet blir naturlig og passende for mitt utseende. Arbeidet blir utført presist med øye for detalj. Forlater Privatklinikken alltid like fornøyd!

Dyktige og detaljerte

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Det er alltid like hyggelig å komme tilbake til Privatklinikken! Der har jeg alltid en trygg og behagelig kundeopplevelse da jeg blir møtt av en dyktig og erfaren lege og sykepleier. Resultatet blir jeg alltid kjempefornøyd med fordi arbeidet alltid utføres nøyaktig og med utgangspunkt i hva som passer mitt ansikt. På andre klinikker har jeg opplevd at legen «rusher» for å bli fort ferdig og resultatet blir deretter. Det er en helt annen opplevelse å komme til Privatklinikken hvor lege og sykepleier har øye for detalj, gode innspill og er utrolig dyktige. Jeg kommer til å forsette å dra til Privatklinikken 😊

Super behandling

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen hos privatklinikken i Bergen og kommer alltid tilbake igjen. Fått bedre hud etter isotretinoin behandling som har hjelpet meg mye ikke bare mot dårlig hud men mot rosaceaen min i tillegg. Fornøyd med fillerne mine og øyelokksoperasjonen min. Supert personale!