Privatklinikken AS - Bergen

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

VELDIG DYKTIG

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har hatt to behandlinger hos Marcus Eriksson, hvor jeg har fått fikset leppene mine. Og jeg er ekstremt fornøyd. Han er veldig nøye, og vet hva han gjør.

Han planlegger og tegner opp, passer på at behandlingen går så smertefritt som det går ann, og veldig nøye på renslighet. Jeg har ikke fått noen blåmerker, og hevelsen har ikke vært så stor som jeg har opplevd før.

Jeg har fått akkuratt det resultatet jeg ville ha, og føler meg trygg i hans hender. Både han og Mette Eriksson er utrolig hyggelig, og de har tatt meg imot med åpne armer. Noe som gjør det koselig og trygt.

Så dette er virkelig plassen og besøke, for gode resultater og en hyggelig behandling.

Seriøs og dyktig!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Etter et uhell som følge av fall fra stige pådro jeg meg en del skader i ansiktet. Blant annet hadde brilleglasset på høyre side laget et stygt kutt rundt hele øyet. Etter behandlingen jeg fikk hos Marcus har jeg i dag ingen synlige arr. Marcus er en meget dyktig lege og jeg kan varmt anbefale han.

Faglig sterk og god oppfølging

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Meget godt inntrykk av Privatklinikken. De følger godt opp og har god kunnskap om hva som kan og bør gjøres, ut fra kundens behov. Vil absolutt fortsette å bruke de i fremtiden.

Anbefales

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Dr M Eriksson og Privatklinikken anbefales på det sterkeste. Dyktig og grundig i sitt arbeid. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet.
Følte meg veldig godt ivaretatt på alle måter.

Trygg og kunnskapsrik

Hei!
har vært hos Privatklinikken AS- Bergen mange ganger og føler meg så trygg på de behandlingene som blir gjort av doktor Marcus og sykepleier Mette.
om jeg ønsker å gjøre noe med mitt utseende så spør jeg Marcus om råd til hvilke type behandling og Marcus gir meg de beste rådene.
han er ikke ute etter å tjene penger på meg men kun til å gjøre meg fornøyd.
jeg er super fornøyd hver ganger jeg har vært til behandling og kommer tilbake gang på gang.
reiser gjerne hele Norge på langs for å få en time hos Privatklinikken AS-Bergen.