Privatklinikken AS - Bergen

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

Seriøs lege og en kunstner i sitt fag

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Fikk utført «Earfold» hos Marcus Eriksson. Følte meg ivaretatt og trygg underveis.
Forandringen før og etter er helt enorm og resultatet ser veldig naturlig ut.
Strålende fornøyd!
Kan anbefale Dr. Eriksson på det varmeste.

Profesjonelle og empatiske

Hei :)

Jeg ville bare si at jeg er utrolig glad for at jeg valgte å ta coolsculpting!

Fettet på sidene er ikke borte ennå, men det er tydelig redusert (gått 1,5 mnd)😍 endelig føles ikke klærne som «et fengsel» lengre! Jeg er overlykkelig! 🤩

Tusen takk for at dere fikk hjulpet meg å kvitte meg med kompleksene jeg har levd med i så mange år!

Profesjonell klinikk

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Dyktig lege som utfører behandlingene på en særs trygg og behagelig måte.

Dr. Eriksson har meget god kompetanse, er nøyaktig og leverer med høy kvalitet. Føles svært betryggende, dette da profesjonalitet og mål om å gi best mulig resultat står i fokus.

Høy yrkestolthet. Resultatene er fantastiske og kan betegnes som kosmetisk kunstverk.

Anbefales hvis du har fokus på trygghet samt å oppnå et mest mulig optimalt resultat.

Perfekt utført

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Etter 2 graviditeter og vekttap, kom tanken på og forstørre brystene . Jeg var veldig skeptisk på valget av klinikk jeg skulle velge. Min venninne anbefalte meg denne klinikken. Jeg er veldig glad jeg valgte denne klinikken. Resultatet ble mye bedre enn jeg forventet meg. Fantastiske varme mennesker som har tatt godt vare på meg, både før, under og etter operasjonen. Annbefales på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Allerede når du ankommer føler du å bli tatt vare på. Du blir møtt med et smil og føler deg avslappet. Lett å legge frem hva man kan tenke seg å gjøre. De kommer med forslag og man diskuterer seg frem til hva man ønsker skal gjøres. Blir lagt veldig vekt på at det skal se naturlig ut. En freshere utgave mer i tråd med slik man føler seg. Hele tiden blir man forklart hva som blir gjort og hva som blir brukt. Man blir fulgt opp i etterkant og er det noe man ikke er fornøyd med er ikke det noe problem. Ingen tvil om at jeg vil komme tilbake.