Privatklinikken AS - Bergen

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

Flink og ydmyk

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

På privatklinikken blir man behandlet med full respekt, diskresjon,kvalitet på høyeste plan og med en varme og omsorg som overgår all forventning . De er svært profesjonelle og eksperter på sitt felt, kombinert med innsikt og kunstneriske evner . Marcus Ericsson har blikket for estetikk , og forstår hva du som kunde ønsker å oppnå , og evt. endre . Han er ærlig og tydelig , slik at dine forventninger samsvarer med resultatet , om enn overgår det du trodde var mulig ! Han er genuint opptatt av sine pasienter og man er i varetatt svært godt, og får de beste resultat . Denne klinikken har de beste anbefalinger og er på et særdeles høyt nivå. Kvinne 62 år etter ansiktsløft ++

Veldig fornøyd!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med ansiktsløftet mitt. Etter operasjonen ser det naturlig ut akkurat som jeg ønsket. Jeg føler meg mye yngre og mer komfortabel. Folk kommenterer at jeg ser 10 år yngre ut! Alt i alt overgikk dette mine forventninger. Marcus Eriksson er en dyktig og omsorgsfull lege.

Proff

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Ønsker å gi legen Marcus Eriksson en varm og god tilbakemelding for hans profesjonalitet, omsorg og faglige dyktighet. Som pasient føler man seg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen, fra konsultasjon til oppfølging. Mitt resultat oversteg alle forventninger. Kjempefornøyd!

Utmerket behandling

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg tok en operasjon av venstre hånd hos doktor Marcus. Han informerte godt. God oppfølging og kontroll. Hånden er blitt så god som ny. Jeg anbefaler doktor Marcus på det varmeste.

Fin oppleving!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Dr. Marcus Eriksson har gjeve meg ei god og fin oppleving som pasient. Behandlinga hans var trygg og nøyaktig, og han høyrde nøye på mine behov. Eg er svært nøgd med resultatet. Eg kjem definitivt tilbake for framtidige behandlingar. Takk, Dr. Eriksson, for ei positiv oppleving!