Privatklinikken AS - Bergen

Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

Seriøs og dyktig!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Etter et uhell som følge av fall fra stige pådro jeg meg en del skader i ansiktet. Blant annet hadde brilleglasset på høyre side laget et stygt kutt rundt hele øyet. Etter behandlingen jeg fikk hos Marcus har jeg i dag ingen synlige arr. Marcus er en meget dyktig lege og jeg kan varmt anbefale han.

Faglig sterk og god oppfølging

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Meget godt inntrykk av Privatklinikken. De følger godt opp og har god kunnskap om hva som kan og bør gjøres, ut fra kundens behov. Vil absolutt fortsette å bruke de i fremtiden.

Anbefales

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Dr M Eriksson og Privatklinikken anbefales på det sterkeste. Dyktig og grundig i sitt arbeid. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet.
Følte meg veldig godt ivaretatt på alle måter.

Trygg og kunnskapsrik

Hei!
har vært hos Privatklinikken AS- Bergen mange ganger og føler meg så trygg på de behandlingene som blir gjort av doktor Marcus og sykepleier Mette.
om jeg ønsker å gjøre noe med mitt utseende så spør jeg Marcus om råd til hvilke type behandling og Marcus gir meg de beste rådene.
han er ikke ute etter å tjene penger på meg men kun til å gjøre meg fornøyd.
jeg er super fornøyd hver ganger jeg har vært til behandling og kommer tilbake gang på gang.
reiser gjerne hele Norge på langs for å få en time hos Privatklinikken AS-Bergen.

Trygghet og profesjonalitet

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Absolutt et sted å anbefale! Er en følelse av total trygghet i hendene til Dr. Marcus Eriksson! Virkelig en mann som tar seg tid til sine pasienter og deres behov.