Privatklinikken AS - Bergen

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

Høy kompetanse og imøtekommende

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har hatt flere ulike behandlinger hos Marcus og Mette, og blir møtt med en unik kompetanse og vennlighet. En blir hørt og møtt på ønskene sine, og de veileder og finner de beste løsningene.
Er så fornøyd med resultatet og ville definitivt valgt privatklinikken igjen.
I tillegg blir en møtt med hjertevarme.

Dyktig med masse erfaring

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er en frisk ung og travel mann med litt for mye ekstra foring under huden i bilringen. Fikk kontakt med Marcus Eriksson. Han var flink til å fortelle om fordeler og ulemper med fettsuging vs fettfrysing med nyeste utstyr. Har en travel hverdag og gikk for fettfrysing av mage og sideflesk. Det var en behandling som gikk over all forventning med god musikk og god stemning. Jeg gikk på jobb samme dag. God informasjon og god oppfølging.

Masse talent og kunnskap

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har i løpet av 20 år tatt behandlinger og flere operasjoner hos dr. Marcus. Han er en varm og hyggelig person med et kunstnerlig blikk.
Årene går... Denne gangen var tiden inne for å stramme og løfte ansikt og hals. Jeg var på jobb 3 dager etter operasjonen. Resultatet er akkurat så fint og naturlig som jeg ønsket.

Det er en jungel der ute av behandlinger og operasjoner. Jeg skriver inn til legelisten for å hjelpe andre å finne en dyktig lege som behersker alt innen operasjoner og alle typer av andre behandlinger.

Flink og ydmyk

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

På privatklinikken blir man behandlet med full respekt, diskresjon,kvalitet på høyeste plan og med en varme og omsorg som overgår all forventning . De er svært profesjonelle og eksperter på sitt felt, kombinert med innsikt og kunstneriske evner . Marcus Ericsson har blikket for estetikk , og forstår hva du som kunde ønsker å oppnå , og evt. endre . Han er ærlig og tydelig , slik at dine forventninger samsvarer med resultatet , om enn overgår det du trodde var mulig ! Han er genuint opptatt av sine pasienter og man er i varetatt svært godt, og får de beste resultat . Denne klinikken har de beste anbefalinger og er på et særdeles høyt nivå. Kvinne 62 år etter ansiktsløft ++

Veldig fornøyd!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med ansiktsløftet mitt. Etter operasjonen ser det naturlig ut akkurat som jeg ønsket. Jeg føler meg mye yngre og mer komfortabel. Folk kommenterer at jeg ser 10 år yngre ut! Alt i alt overgikk dette mine forventninger. Marcus Eriksson er en dyktig og omsorgsfull lege.