Privatklinikken AS - Bergen

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

Dyktig i sitt fag og varm som person

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg opplevde både Marcus og Mette som to svært varme personer som tok godt imot meg, både før, under og etter operasjonen. Resultatet er også upåklagelig og jeg vil uten tvil anbefale privatklinikken videre. Hvis jeg skulle «satt fingen på noe», så savnet jeg et skriftlig infoskriv i tiden etter operasjonen. Ellers er det ingen problem å få tak i dem, og de oppfordrer også til å stille spørsmål dersom man lurer på noe i etterkant.

Anbefales på det varmeste

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Fra første sekund man kommer inn døren blir man tatt i mot med trygghet og omsorg. Er første gang jeg gjør estetiske utbedringer ved eget utseende, så er veldig glad jeg kom til riktig sted. Legen og sykepleier tar seg god tid til å høre på deg, du blir møtt med forståelse og empati. De stresser ikke, så du føler aldri de vil ha deg inn og ut døren, som mange andre leger. Ærlig tilbakemelding på hva som behøves og hva som ikke, så her er etikken sterk, det er svært viktig for meg når jeg velger helsetjenester. God oppfølging, svært punktlige og enkle å forholde seg til via effektiv kommunikasjon. Ærlig, viktig arbeid til en fair pris. Dr. Eriksson har også mange gode råd når det kommer til andre aspekter ved helse, eksempelvis ernæring og hudpleie, samt sikkert mye mer. Veldig flink til å se helheten til mennesket. Mette og Marcus, anbefales på det varmeste.

Livsendrende

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Trygge omgivelser, imøtekommende mennesker, god informasjon og et fantastisk resultat.
Min opplevelse av Privatklinikken, Dr Marcus Eriksson og ikke minst resultatet av behandlingen overgikk alle mine forventninger. Jeg er så takknemlig for at jeg fant dem og behandlingen CoolSculpting Advantage. Det har virkelig hjulpet meg å gå videre fra en vanskelig tid i livet mitt. Anbefales!!!

Trygg , kunnskapsrik , dyktig , kvalitet

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Blitt veldig godt ivaretatt . Blitt informert og følte meg i trygge hender . Dette er 2 gang jeg besøker klinikken og er strålende fornøyd med resultatet . Marcus er meget flink og har øye for de små detaljene og estetikk . Hans perfeksjonisme gjør at resultatet ble perfekt som sist gang jeg besøkte han . Jeg anbefaler han på det varmeste .

Trygt og profesjonelt

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Hver gang jeg kommer til Privatklinikken blir jeg møtt med et varmt personale. Jeg føler jeg er i trygge hender der jeg blir tatt godt i mot, og mine ønsker blir ivaretatt. Marcus møter alltid mine ønsker og sørger for at resultatet blir naturlig og passende for mitt utseende. Arbeidet blir utført presist med øye for detalj. Forlater Privatklinikken alltid like fornøyd!