Privatklinikken AS - Bergen

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

Dyktige og detaljerte

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Det er alltid like hyggelig å komme tilbake til Privatklinikken! Der har jeg alltid en trygg og behagelig kundeopplevelse da jeg blir møtt av en dyktig og erfaren lege og sykepleier. Resultatet blir jeg alltid kjempefornøyd med fordi arbeidet alltid utføres nøyaktig og med utgangspunkt i hva som passer mitt ansikt. På andre klinikker har jeg opplevd at legen «rusher» for å bli fort ferdig og resultatet blir deretter. Det er en helt annen opplevelse å komme til Privatklinikken hvor lege og sykepleier har øye for detalj, gode innspill og er utrolig dyktige. Jeg kommer til å forsette å dra til Privatklinikken 😊

Super behandling

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen hos privatklinikken i Bergen og kommer alltid tilbake igjen. Fått bedre hud etter isotretinoin behandling som har hjelpet meg mye ikke bare mot dårlig hud men mot rosaceaen min i tillegg. Fornøyd med fillerne mine og øyelokksoperasjonen min. Supert personale!

perfeksjonist, står for kvalitet og er unik på sitt fagfelt!!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Marcus har utført flere behandlinger for meg. Første gang jeg kontaktet han,var fordi jeg jeg var misfornøyd med en bryst operasjon fra en annen klinikk. Han gjorde er ny bryst operasjon og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg har også fått utført diverse fillere og botox, og jeg vet ikke hvordan han gjør det!!! men jeg ser HELT amazing ut 👏👏❤️hver gang jeg går der fra. Må også få skryte av Mette som du møter når du kommer, hun skaper en ro og gir deg en omsorg utenom det vanlige🥰. Anbefaler alle som tenker på å få utført noe innen plastikk kirurgi, til i allefall å snakke med privatklinikken før de vurderer andre.

Dyktig, erfaren og behagelig

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Har fått «ansiktsløft uten kirurgi» for noen måneder siden og blir mer og mer fornøyd med resultatet! Behandlingen har gitt meg et naturlig, pent og ungdommelig uttrykk og jeg føler meg yngre og penere enn på mange, mange år. Anbefales virkelig for alle som ønsker å skru tiden tilbake noen år når det gjelder ansiktets utseende!

Kvinne, 59-år.

fornøyd med behandlingen

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg tok fillers (Juviderm) og coolsculpting på tre områder.

Fillers ble gjennomført med bedøvelse så det gjorde ikke vondt. Jeg ble verken hoven eller blå, men fikk ett meget fint og naturlig resultat som jeg er fornøyd med.
Tidligere når jeg har tatt fillers er jeg pleid å bli ganske hoven i en ukes tid, så jeg er veldig fornøyd med å slippe det.

Coolsculpting tar noe lengre tid til å se resultater for, så jeg er spent på å se etter hvert.

Alt i alt syns jeg Privatklinikken opptrådte profesjonelt og jeg følte meg trygg og godt ivaretatt.