Privatklinikken AS - Oslo

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Øvre Slottsgate 4 0157 Oslo

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Oslo

Trygg og svært dyktig lege

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg hadde Miradry prosedyren gjort av Dr. Marcus Eriksson. Han var veldig profesjonell og lydhør. Prosedyren var ikke så ille som jeg trodde. Jeg var veldig nervøs på forhånd men alt ble grundig forklart for meg fra start til slutt, jeg hadde en klar forståelse som beroliget meg, Dr. Eriksson er en behagelig og rolig lege. Det betyr mye for meg å vite at du er i trygge hender. Jeg vil berømme Dr. Marcus og Sykepleier Mette, jeg følte meg trygg og godt ivaretatt under hele behandlingen.
Jeg ikke lenger har behov for antiperspirant, tørr hud under armene og reduksjon i underarmshår.
Kan anbefale Privatklinikken på det varmeste.

Profesjonell og nøye

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg hadde en kjempe opplevelse med å ha behandling hos dr. Marcus. Han er nøye og forsiktig, profesjonell og jeg følte meg veldig trygt i hans hender. Han gir beskjed hva som skal gjøres og gir nødvendig og fullstendig informasjon under og etter behandling. Jeg er kjempe fornøyd med å velge akkurat hans klinikk og kan trygt anbefale han på det sterkeste.

Fantastisk resultat

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Veldig fornøyd med gjennomført behandling som ble gjennomført med nøyaktighet og profesjonalitet. Kunne aldri sett for meg at resultatet kunne blitt så bra, så er veldig fornøyd. Gjennomførte MiraDry med 100% svettefritt resultat.

Overkjørt - avbrøt behandling!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Denne legen lyttet overhodet ikke til hva jeg forsøkte og formidle. Han avbrøt, og virket faktisk irritert på meg som pasient og mine spørsmål. Det er vel en første gang for alt. Legen fikk meg bare til å føle meg veldig dum og veldig utrygg. Fikk så dårlig magefølelse at jeg faktisk ba om å få lov å gå fordi jeg ikke turte å gjennomføre behandlingen. Jeg tør ikke å tenke på hvordan han evt vil håndtere klager hvis noe går galt. God kommunikasjon og tillit må være basic for alle før vi lar en lege behandle oss. Lytt til magefølelsen - jeg er veldig glad jeg tok mot til meg og gikk ut, og lurer veldig på hvem som har skrevet anmeldelsene av ham...hmmm?

Dr. Marcus Eriksson - utrolig sympatisk kar.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Ble behandlet med lokalbedøvelse og påfølgende Miradry-behandling. Inngrepet tok noen timer, følte meg trygg og ivaretatt hele veien. Dr. Eriksson kommuniserer og behandlet meget profesjonelt - og utviser genuin oppmerksomhet til meg som pasient. Anbefaler klinikken, behandlingsformen samt Dr. Eriksson på det sterkeste.

Kan rapportere i dag, to dager etter inngrepet; at jeg ikke lenger har behov for deodorant og har hundre prosent tørr hud under armene! Behandlingsformen er fenomenal.