Marcus Eriksson

Privatklinikken AS - Alta, Privatklinikken AS - Bergen, Privatklinikken AS - Kristiansand, Privatklinikken AS - Oslo, Privatklinikken AS - Stavanger, Privatklinikken AS - Tromsø

Plastikkirurgi

1994

Privatklinikken AS - Alta Telefonnummer919 19 100919 19 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeveien 55 9510 Alta
Privatklinikken AS - Bergen Telefonnummer919 19 100919 19 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nattlandsveien 8 5093 Bergen
Privatklinikken AS - Kristiansand Telefonnummer919 19 100919 19 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 3 4611 Kristiansand S
Privatklinikken AS - Oslo Telefonnummer919 19 100919 19 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Slottsgate 4 0157 Oslo
Privatklinikken AS - Stavanger Telefonnummer919 19 100919 19 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeveien 35 4008 Stavanger
Privatklinikken AS - Tromsø Telefonnummer919 19 100919 19 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 85 9008 Tromsø
Marcus Eriksson er plastikkirurg i Alta, Bergen, Kristiansand, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Profesjonell klinikk

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Dyktig lege som utfører behandlingene på en særs trygg og behagelig måte.

Dr. Eriksson har meget god kompetanse, er nøyaktig og leverer med høy kvalitet. Føles svært betryggende, dette da profesjonalitet og mål om å gi best mulig resultat står i fokus.

Høy yrkestolthet. Resultatene er fantastiske og kan betegnes som kosmetisk kunstverk.

Anbefales hvis du har fokus på trygghet samt å oppnå et mest mulig optimalt resultat.

Dyktig , nøye og svært kunnskapsrik

Klinikk: Privatklinikken AS - Stavanger Skrevet

Privatklinikken fortjener all positiv ros for sin profesjonelle , dyktige og fantastiske resultater . Servicen og det å føle seg trygg og rolig under behandling det fortjener all ros 😊 Anbefaler dem på det sterkeste om du ønsker flotte resultater og oppdatert kompetanse.

Helt ny hverdag!

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg er mann på 34 år som har en stressende jobb. Må ha skjorte og dressjakke i jobben. Har hatt et kjempeproblem med svette og lukt under armene. Har måttet kaste masse dressjakker og skjorter pga lukt som ikke forsvinner med kjemisk rensing. Det blir dyrt det! Prøvd “alt” av behandlinger med deodoranter og botox. Tok permanent svettebehandling med Miradry for to måneder siden. Har fått et helt nytt liv etter det og er så takknemlig. Tusen takk Privatklinikken:)

God veiledning og hjelp

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Det er sagt at "med alder speiles det liv du har levd", noe man skal akseptere og vise med stolthet. Mitt liv har vært krevende og vil nok fortsette slik. Hver gryende dag ser jeg det slitne ansikt i speilet. Fylde og form er borte, mørke ringer "stjeler" fargen på øynene. Jeg skammer meg ikke for å si at jeg tenker "det" setter dagsorden. Jeg bestemte meg for å gjøre dagsgry lettere og gikk til Markus for å få hjelp. Og nå, etter å ha fått timer på klinikken tilpasset mine problemer og alder, kjenner jeg smilet kommer til meg selv igjen om morgenen.

Tusen takk for god service, hjelp og støtte!

Not Recommended

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

I got a treatment for my eyes and am very dissatisfied with how this was done. It turns out that he charges to much and the results were not as promised. The treatment gave unfortunate side effects, which have effected my professional and personal life . The follow-up I received was poor and unprofessinal.