Marcus Eriksson

Privatklinikken AS - Bergen, Privatklinikken AS - Oslo, Privatklinikken AS - Stavanger, Privatklinikken AS - Tromsø

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Trygg og behagelig

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

En svært flink lege. Er behagelig og ivaretakende. Profesjonell og personlig. Har pasienten i 100 % fokus. Gir god informasjon før etter behandling. Anbefales.

Ikke fornøyd med konsultasjon

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Var på en del konsultasjoner før jeg valgte å operere nesen. Marcus var en av de jeg oppsøkte. Klinikken har dårlig informasjon om hva de egentlig tilbyr.

Kirurgen foreslo fillers behandling og i tillegg en del andre behandlinger for rynker, samtidig en hudrutine, jeg kom hit for kirurgisk konsultasjon og ikke alternative behandlinger. Min opplevelse var at han forsøkte å selge inn en del ikke-kirurgiske inngrep. Fikk også tilbud om rabatt ved ulike behandlinger om jeg anbefalte han videre til bekjente, noe jeg synes er svært uetisk av en kirurg å si.

Total opplevelse: kom hit for konsultasjon for nese- operasjon men han forsøkte heller å selge inn fillers og kosmetiske behandlinger. Veldig uprofesjonelt.

Min sexy rumpe

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Har alltid vært fornøyd med kroppen min. Tar vare på meg selv med sunn mat og trening. Etter to barn har jeg blitt flat i pupper og rumpe. Tatt silikon i puppene. Trent rumpemusklene masse men det skjer ikke så mye og huden var ganske løs. Var til konsultasjon hos dr. Marcus Eriksson. Han anbefalte rumpeimplantater. Han tok mål og laget før- etterbilder av hvordan resultatet vil bli med passe store implantater på 300 gram. Operasjonen gikk fint og det var ingen problemer med å ligge eller sitte etterpå. Jeg har nå fått en fast og fin rumpe uten løs hud lenger. Bukser sitter perfekt over min nye og seksige rumpe. Akkurat det jeg var ute etter.

Beste og tryggeste klinikken i Norge

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg er en voksen og sporty dame, er slank og holder meg godt men er blitt ganske så flat i rumpen og bestemte meg å sette inn rumpeimplantater.
tok derfor kontakt med Marcus som jeg har vært oss utallige ganger hos til forskjellige behandlinger.
han tok nøye mål og sendte meg en forventet resultat på data.
jeg villle ha en naturlig resultat og det fikk jeg og er super fornøyd med resultatet.(fikk 275 ml i hver rumpeball)
Jeg kunne sitte på rumpen rett etter operasjonen og ikke noe blå og arrene er i rumpesprikken som ikke vises.
Nå er det gått 2 års siden og jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok det valget .
Marcus er så utrolig flink og anbefaler han på det sterkeste.

Kan virkelig anbefales!

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Jeg ønsket og fikk store brystproteser som likevel ser naturlig ut. Kunne ikke vært mer fornøyd. Informasjon, kontroll og oppfølging har vært helt topp. Koselig lege.