Marcus Eriksson

Privatklinikken AS - Alta, Privatklinikken AS - Bergen, Privatklinikken AS - Kristiansand, Privatklinikken AS - Oslo, Privatklinikken AS - Stavanger, Privatklinikken AS - Tromsø

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

En av de absolutt aller beste i bransjen

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Om du vil ha et amazing resultat går du til Marcus!Nå er ikke jeg en som pleier å legge inn omtaler,men jeg kan ikke få sagt nok hvor dyktig denne legen er,du er i fullstendig trygge hender og han er bare noe utenom det vanlige når det gjelder kompetanse og seriøsitet(i motsetning til veldig mange andre i bransjen nå)Lang erfaring og har et usedvanlig godt øye for det estestiske,han ser virkelig hva som passer akkurat ditt ansikt og klarer på magisk vis å få til ting man nesten ikke trodde var mulig!Har vært hos han for 8 år siden første gang og nå er jeg fast kunde.Varm og hyggelig atmosfære,blir alltid tatt godt i mot av Mette som er sykepleier,alt av informasjon både før,under og etter behandling blir gitt så du skal føle deg trygg.Han er en meget behagelig og rolig person som forteller underveis hva han gjør slik at det føles utrolig trygt.Kan virkelig ikke anbefale noen andre om du er opptatt av perfeksjon(og jeg jobber i bransjen selv og er supernøye med hvem som får røre ansiktet mitt).Virkelig en av de få og er en SANN kunstner i sitt fag,noe jeg mener alle som har denne profesjonen bør ha.Kan varmt anbefale Marcus Eriksson!

Nytt liv for meg:)

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Har slitt med tubulære bryster helt siden tenårene. Dette har plaget meg veldig. Jeg har en forstående mann som aldri har fått sett brystene mine. Sist vinter tok jeg kontakt med dr. Marcus Eriksson på Privatklinikken. Han var veldig forstående og mente at jeg ville ha nytte av en operasjon med proteser og oppstramming. Resultatet er blitt over all forventning og puppene ser nå ut som normale fine bryster. Jeg føler utrolig lettelse over å ha blitt kvitt et stort kompleks. Anbefaler dr. Marcus på det varmeste:)

Trygg og fornøyd:)

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Har vært kunde hos Privatklinikken i mange år og tatt ulike behandlinger og noen operasjoner. Jeg føler meg alltid trygg og godt ivaretatt. Ønsker å gi all ros til dr. Marcus og sykepleier Mette for den varme atmosfære som de skaper. Alltid superfornøyd med resultatet. Gleder meg allerede til neste besøk hos dem.

Eyelid

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

I had eyelid surgery done by Dr Marcus Eriksson. Very nice and caring nurse. Excellent service. Excellent result.

Nja

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Ønsker du brystoperasjon, neseplastikk eller facelift? Bare gå et annet sted!

Her får du KUN filler og botox som koster like mye som plastisk kirurgi. Resultatet kan bli bra, men varer ikke så lenge.

Prisene på nettsiden stemmer ikke og forvent heller ikke å gå derfra med en regning på noen tusen lapper. Bestemmer du deg for en behandling vil det koste deg minst 10 tusen.

Venninnen min sluttet å gå til dem etter at Marcus spurte om hun kunne skrive anmeldese for deres klinikker.

Håper du blir fornøyd!