Marcus Eriksson

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Flink og ydmyk

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

På privatklinikken blir man behandlet med full respekt, diskresjon,kvalitet på høyeste plan og med en varme og omsorg som overgår all forventning . De er svært profesjonelle og eksperter på sitt felt, kombinert med innsikt og kunstneriske evner . Marcus Ericsson har blikket for estetikk , og forstår hva du som kunde ønsker å oppnå , og evt. endre . Han er ærlig og tydelig , slik at dine forventninger samsvarer med resultatet , om enn overgår det du trodde var mulig ! Han er genuint opptatt av sine pasienter og man er i varetatt svært godt, og får de beste resultat . Denne klinikken har de beste anbefalinger og er på et særdeles høyt nivå. Kvinne 62 år etter ansiktsløft ++

Trygge og behagelige omgivelser med utmerket resultat

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Jeg hadde en utrolig flott opplevelse med Dr. Marcus Eriksson på klinikken i Tromsø, hvor jeg nylig fikk konsultasjon og behandling. Dr. Marcus er vennlig, behagelig og profesjonell. Han lyttet nøye til mine tanker og ønsker, og han tok seg all tid til å forklare prosedyren grundig. Han svarte også på alle mine spørsmål, noe som gjorde at jeg følte meg rolig, ivaretatt og trygg.
Mette utstråler varme, vennlighet og er svært imøtekommende. Jeg føler meg ivaretatt fra det øyeblikket jeg kommer inn på klinikken.
Under behandlingen var Dr. Marcus profesjonell og oppmerksom, og han sørget for at jeg var komfortabel, smertefri og godt informert gjennom hele prosessen. Det er tydelig at Dr. Marcus er ekstremt nøye og ekspert på sitt felt, jeg visste at jeg var i trygge hender.
Etter behandlingen fulgte Dr. Marcus og Mette opp regelmessig for å sjekke fremgangen min. De var også tilgjengelige for å svare på alle mine spørsmål. Jeg følte oppriktig omsorg, omtanke og at de brydde seg om meg og min helbredelse. Bedringsprosessen min var mye enklere enn forventet og nå er jeg overlykkelig med resultatet! Jeg føler meg mye gladere, mer selvsikker og mer fornøyd med utseendet mitt!
Min erfaring med Dr. Marcus var helt fantastisk, og jeg vil sterkt anbefale ham til alle jeg kjenner. Han er ikke bare ekstremt dyktig, men også utrolig snill og omsorgsfull. Tusen takk, Dr. Marcus, for at du har gjort livet mitt bedre!

MiraDry Trifecta

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg tok MiraDry Trifecta behandling hos Dr. Markus Eriksson og er utrolig fornøyd. Jeg ble tatt godt imot og fikk utfyllende informasjon om behandlingen under konsultasjon. Han utførte svettetest for å kartlegge behandlingsområdet så nøyaktig som mulig og jeg syntes det ble gjort en veldig grundig jobb i forkant av selve behandlingen. Behandlingen i seg selv var smertefri og foregikk under lokalbedøvelse. Resultatet merkes umiddelbart og jeg er veldig fornøyd med svettereduksjonen jeg opplever nå kort tid etter behandling. Opplevde både lege og klinikksjef som omtenksomme og at de virkelig bryr seg om pasientens ve og vel. De tok seg god tid til å svare utfyllende og informativt på alle spørsmål underveis. Tusen takk til Dr. Markus og Mette for en super behandling og opplevelse! Anbefaler Privatklinikken og MiraDry Trifecta til alle som sliter med overdreven svette under armene.

Profesjonell

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Kirurgen er veldig forståelsesfull og gir ærlige råd. Jeg er kjempefornøyd med resultatet og hvordan neseoperasjonen ble utført. Null trøbbel etterpå og oppfølgingen har vært topp!

Hyggelig og flink

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Dr. Eriksson var hyggelig og jeg følte meg trygg på hans anbefaling fordi han virket ærlig og pålitelig. Han ga meg god info om hva som skulle skje, og ansiktsløftet ble kjempebra! Jeg vil virkelig anbefale ham. Tidligere rynketroll:)