Marcus Eriksson

Privatklinikken AS - Alta, Privatklinikken AS - Bergen, Privatklinikken AS - Kristiansand, Privatklinikken AS - Oslo, Privatklinikken AS - Stavanger, Privatklinikken AS - Tromsø

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Utrulig hyggelig og faglig kompetent

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Gikk opprinnelig til Dr. Marcus Eriksson for en konsultasjon i forhold til nesekirurgi. Han undersøkte nesen grundig, og rådet til å prøve juvaderm for å forme nesen i stedet da han trudde dette ville gi pene resultater uten den risikoen kirurgi medfører. Han var kjempehyggelig å prate med og var interessert og lyttet. Samtidig fremsto han som veldig erfaren og selvsikker som gjorde at jeg raskt fikk tillit til han. Jeg gikk med på å prøve juvaderm. Han brukte god tid og var veldig nøye, og resultatene ble virkelig kjempepene. Følte meg godt ivaretatt både av Dr. Marcus Eriksson og av Mette, og jeg fikk raskt svar på epost av klinikken i forkant i forhold til tidspunkt for time. Anbefales på det sterkeste.

kunnskapsrik og behagelig

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

har masse kompetanse, nøye og behagelig. alltid fornøyd med resultatet og føler meg trygg. har tatt mange behandlinger igjennom årene, både filler og kirurgi. opptatt av at det skal se naturlig ut, anbefales på det sterkeste

Trygt og profesjonelt

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Hver gang jeg kommer til Privatklinikken blir jeg møtt med et varmt personale. Jeg føler jeg er i trygge hender der jeg blir tatt godt i mot, og mine ønsker blir ivaretatt. Marcus møter alltid mine ønsker og sørger for at resultatet blir naturlig og passende for mitt utseende. Arbeidet blir utført presist med øye for detalj. Forlater Privatklinikken alltid like fornøyd!

Profesjonell behandling.

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Ble godt tatt imot. God informasjon både før og etter inngrepet. Svært fornøyd med resultatet. Kan anbefales.

Dyktige og detaljerte

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Det er alltid like hyggelig å komme tilbake til Privatklinikken! Der har jeg alltid en trygg og behagelig kundeopplevelse da jeg blir møtt av en dyktig og erfaren lege og sykepleier. Resultatet blir jeg alltid kjempefornøyd med fordi arbeidet alltid utføres nøyaktig og med utgangspunkt i hva som passer mitt ansikt. På andre klinikker har jeg opplevd at legen «rusher» for å bli fort ferdig og resultatet blir deretter. Det er en helt annen opplevelse å komme til Privatklinikken hvor lege og sykepleier har øye for detalj, gode innspill og er utrolig dyktige. Jeg kommer til å forsette å dra til Privatklinikken 😊