Marcus Eriksson

Privatklinikken AS - Alta, Privatklinikken AS - Bergen, Privatklinikken AS - Kristiansand, Privatklinikken AS - Oslo, Privatklinikken AS - Stavanger, Privatklinikken AS - Tromsø

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Leker profesjonell

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Useriøs klinikk som ikke lytter til kundens behov. Dårlig opplyst om priser på nett. Trodde jeg kom på en konsultasjon som kostet 400,- men gikk der i fra 2000,- fattigere!
Har sendt flere mailer angående forventet behandling, uten svar.

Dyktig og trygg behandling.

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Lege Marcus Eriksson er meget dyktig. Kjempefornøyd med resultatet etter behandling hos han denne gangen også.
Jeg føler at jeg trygt anbefale denne klinikken.

Dyktig, erfaren og behagelig

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Har fått «ansiktsløft uten kirurgi» for noen måneder siden og blir mer og mer fornøyd med resultatet! Behandlingen har gitt meg et naturlig, pent og ungdommelig uttrykk og jeg føler meg yngre og penere enn på mange, mange år. Anbefales virkelig for alle som ønsker å skru tiden tilbake noen år når det gjelder ansiktets utseende!

Kvinne, 59-år.

fornøyd med behandlingen

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Jeg tok fillers (Juviderm) og coolsculpting på tre områder.

Fillers ble gjennomført med bedøvelse så det gjorde ikke vondt. Jeg ble verken hoven eller blå, men fikk ett meget fint og naturlig resultat som jeg er fornøyd med.
Tidligere når jeg har tatt fillers er jeg pleid å bli ganske hoven i en ukes tid, så jeg er veldig fornøyd med å slippe det.

Coolsculpting tar noe lengre tid til å se resultater for, så jeg er spent på å se etter hvert.

Alt i alt syns jeg Privatklinikken opptrådte profesjonelt og jeg følte meg trygg og godt ivaretatt.

Over gjennomsnittet!

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Min opplevelse av privatklinikken er over gjennomsnittet.
Jeg har hatt Restylane de siste 5 årene men gikk for første gang her i 2018. Her kommer jeg fortsette å gå så lenge det lar seg gjøre.
Jeg har sprøyteskrekk men Markus gjennomfører en god konsultasjon og skreddersyr behandlingen etter mitt behov, med andre ord så kjenner jeg ingenting når han jobber. Han er også en perfeksjonist å det merker man i behandling og på resultat.
Servicen fra venterommet til du går er upåklagelig, varm, profesjonell og rett å slett god.