Marcus Eriksson

Privatklinikken AS - Bergen, Privatklinikken AS - Oslo, Privatklinikken AS - Stavanger, Privatklinikken AS - Tromsø

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Fantastisk god opplevelse!

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg har vært hos flere innenfor denne bransjen, og forsøkt å få hjelp til å se mer opplagt og frisk ut etter en periode med alvorlig sykdom og tap av volum i ansiktet.
Dessverre har jeg opplevd å bli alvorlig feilbehandlet, snakket ned til og ignorert.
MEN, fra det sekundet jeg kom inn til denne klinikken fikk jeg en god følelse!!
Nydelige delikate rene lokaler og
levende lys.
Jeg ble tatt i mot av Mette, som var genuint lyttende, tok seg god tid, og var veldig profesjonell.
Dr. Marcus Eriksson tok seg svært god tid til å undersøke meg, og forklarte grundig hva som ville være den beste behandlingen for meg.
Selve behandlingen var helt smertefri.
Alt foregikk svært hygenisk.
Dr. Marcus er utrolig nøye, og er fantastisk dyktig! Han er en kunstner i faget sitt. Veldig behagelig, lyttende og profesjonell!
Jeg har aldrig vært så fornøyd noen gang!
Jeg kommer garantert tilbake hit! Jeg følte meg så godt ivaretatt!
Jeg anbefaler på det sterkeste å besøke denne klinikken.
Tusen takk til Mette og Marcus!

Godt ivaretatt og flott resultat.

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Det føltes trygt å velge Dr. Eriksson til å få operert øyenlokkene pga hans lange erfaring og renommé. Som perfeksjonist selv er jeg overrasket over hvor bra resultatet ble - snittet ble skjult i naturlige linjer, øyeformen ble bevart og ikke minst helt symmetrisk. Jeg fikk svært god oppfølging i etterkant da jeg var usikker på helingsprosessen. Både over telefon og bilder på mail og mobil. Så jeg kunne ikke blitt bedre ivaretatt. Resultatet ble et våkent blikk og flotte øyne - om jeg kan si det selv :) Ikke minst hjelper det mot spenningshodepine og migrene. Da jeg ikke lengre trenger å overanstrenge muskulatur i panne/hode for å se våken ut. Passer til alle aldre da tunge/hengende øyelokk er genetisk.

Profesjonell og trygg

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Etter å ha takket nei til mageplastikk hos offentlig sykehus oppsøkte jeg Privatklinikken i Tromsø. Jeg hadde ett stort kompleks for å vise magen etter flere operasjoner som hadde ødelagt utseende, mage så ut som en rumpe og navle var borte. Etter en grundig konsultasjon bestemte jeg meg for å utføre operasjon ved Privatklinikken. Jeg har i dag ett helt nytt utseende, magen er jevn, stram og har fått rekonstruert ny navle. Det var verdt tiden jeg brukte på å finne riktig lege og jeg er evig takknemlig

Safe and professional

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

The contact with the clinic was very quick. The doctor answered all my questions. I still have contact with the doctor after the operation if I have any questions. The operation was quick. No bleeding after the operation. I recommend😊

Livsendrende

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Trygge omgivelser, imøtekommende mennesker, god informasjon og et fantastisk resultat.
Min opplevelse av Privatklinikken, Dr Marcus Eriksson og ikke minst resultatet av behandlingen overgikk alle mine forventninger. Jeg er så takknemlig for at jeg fant dem og behandlingen CoolSculpting Advantage. Det har virkelig hjulpet meg å gå videre fra en vanskelig tid i livet mitt. Anbefales!!!