Marcus Eriksson

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Flink!!

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Jeg gjorde nøye research før jeg valgte Dr. Marcus Eriksson. Han er omsorgsfull, dyktig og engasjert. Man føler seg sett og hørt. Han var veldig flink til å forklare hele prosedyren og resultatet av brystforstørrelsen ble flott og naturlig. Livskvaliteten nå er bedre enn noen gang tidligere. En varm anbefaling

MiraDry Trifecta

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg tok MiraDry Trifecta behandling hos Dr. Markus Eriksson og er utrolig fornøyd. Jeg ble tatt godt imot og fikk utfyllende informasjon om behandlingen under konsultasjon. Han utførte svettetest for å kartlegge behandlingsområdet så nøyaktig som mulig og jeg syntes det ble gjort en veldig grundig jobb i forkant av selve behandlingen. Behandlingen i seg selv var smertefri og foregikk under lokalbedøvelse. Resultatet merkes umiddelbart og jeg er veldig fornøyd med svettereduksjonen jeg opplever nå kort tid etter behandling. Opplevde både lege og klinikksjef som omtenksomme og at de virkelig bryr seg om pasientens ve og vel. De tok seg god tid til å svare utfyllende og informativt på alle spørsmål underveis. Tusen takk til Dr. Markus og Mette for en super behandling og opplevelse! Anbefaler Privatklinikken og MiraDry Trifecta til alle som sliter med overdreven svette under armene.

Profesjonell

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Kirurgen er veldig forståelsesfull og gir ærlige råd. Jeg er kjempefornøyd med resultatet og hvordan neseoperasjonen ble utført. Null trøbbel etterpå og oppfølgingen har vært topp!

Hyggelig og flink

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Dr. Eriksson var hyggelig og jeg følte meg trygg på hans anbefaling fordi han virket ærlig og pålitelig. Han ga meg god info om hva som skulle skje, og ansiktsløftet ble kjempebra! Jeg vil virkelig anbefale ham. Tidligere rynketroll:)

Kjempefint resultat

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg følte meg trygg og ivaretatt av doktor Marcus. Han tok seg god tid, forklarte alt grundig og svarte på alle mine spørsmål med tålmodighet og vennlighet. Når jeg ser resultatet etter å ha fjernet bandasjen er det alt jeg ønsket. Er så utrolig glad for det.

Anbefales varmt til alle som ønsker en profesjonell behandling med et flott resultat!