Marcus Eriksson

Privatklinikken AS - Alta, Privatklinikken AS - Bergen, Privatklinikken AS - Kristiansand, Privatklinikken AS - Oslo, Privatklinikken AS - Stavanger, Privatklinikken AS - Tromsø

Plastikkirurgi

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Profesjonell og erfaren

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen. Fikk en grunndig gjennomgang av hvordan reslutatet kunne forventes å bli, og det lever opp til forventningene. Smertefritt og fantastisk service. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Profesjonelle og empatiske

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Hei :)

Jeg ville bare si at jeg er utrolig glad for at jeg valgte å ta coolsculpting!

Fettet på sidene er ikke borte ennå, men det er tydelig redusert (gått 1,5 mnd)😍 endelig føles ikke klærne som «et fengsel» lengre! Jeg er overlykkelig! 🤩

Tusen takk for at dere fikk hjulpet meg å kvitte meg med kompleksene jeg har levd med i så mange år!

Seriøse

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Profesjonell behandler hvor jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Meget opptatt av pasient tilfredshet.

Marcus kan man være 100% trygg på

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

har tatt mange behandlinger hos Privatklinikken ved Marcus og er 100% fornøyd vær gang jeg drar derfra.
har tatt svettebehandling filler Botox og masse masse mere.det fine er at om jeg spør Marcus at jeg har lyst å gjøre div endringer så sier han i fra om det trengs eller ikke,han er ikke bare der for å tjene penger han er der for å gjøre sine kunder fornøyde.

Faglig dyktighet og trygghet i avslappende omgivelser

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg ble mottatt på en hyggelig og varm måte. Det ble foretatt grundige vurderinger før behandlingen startet. Jeg fikk behandling med botox for å få et mer åpent og løftet blikk. Jeg kjente lite smerte siden området ble bedøvd i forkant. Jeg opplevde å være i trygge hender. Nå, etter 10 dager, er jeg veldig fornøyd med resultatet.