Privatklinikken AS - Tromsø

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Grønnegata 38 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Tromsø

Svært dyktig og hyggelig kirurg

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har de siste månedene vært til konsultasjon og behandling hos doktor Eriksson; jeg oppfatter han som en erfaren og svært dyktig kirurg. I tillegg er han en hyggelig og fornuftig person å snakke med. Jeg er i etterkant svært fornøyd og kan derfor trygt anbefale han til andre.

Ubehagelig og stresset lege

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

For kort tid siden fikk jeg injeksjoner av denne legen på Privatklinikken. Opplevde det ubehagelig fordi han var svært stresset. Legen ble irritert av at injeksjonene gjorde vondt. Da jeg spurte om hvor mange ML han hadde injisert svarte han at han ikke telte dette, men satte det som måtte til for er godt resultat. Han injiserte nesten den dobbelte mengden av det jeg ønsket på forhånd uten å avklare dette med meg på forhånd. Jeg ba om at han skulle forklare meg hva han gjorde underveis, dette gjorde han ikke og jeg skvatt derfor til ved enkelte nålestikk. Når jeg skvatt ble han irritert og sa at det var vanskelig å behandle meg fordi jeg var for følsom, og at jeg burde legges i narkose hvis jeg skulle komme tilbake senere. Jeg ble lovet å gå derifra uten at det syntes at jeg hadde fått injeksjoner samme dag, men jeg gikk derifra med blod på kinnene som han ikke hadde vasket vekk.

I tillegg ble ansiktet mitt (hele ansiktet, ikke bare injeksjonsområdet) vasket med Antibac, noe som sved da han gned hardt og jeg fikk det i øynene.

Selve resultatet er veldig fint og naturlig og jeg er fornøyd med dette. Ved en senere anledning kommer jeg til å velge en annen behandler da jeg synes det er ubehagelig å få kjeft for vanlige spørsmål og uttrykk for smerter.

Jeg er overrasket over at en plastisk kirurg lar seg stresse og irritere på denne måten av en pasient i smerter.

Flink og seriøs

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Marcus tok godt vare på meg under hele inngrepet. Han beskrev hva han gjorde og jobbet jevnt og trutt. Følte meg i trygge hender selv om eg visste lite hva jeg gikk til. Anbefales på det sterkeste. Dessuten fulgte han meg opp etter inngrepet via Mail i mange dager etterpå.

Hyggelig, kompetent og stødig lege med god erfaring

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg ble godt tatt i mot når jeg ankom kontoret i Oslo. Veldig kompetent og hyggelig lege som viste nøyaktig hva han skulle gjøre, og hvordan han skulle ta vare på pasienten sin. Anbefales!