Privatklinikken AS - Tromsø

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 85 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Tromsø

God veiledning og hjelp

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Det er sagt at "med alder speiles det liv du har levd", noe man skal akseptere og vise med stolthet. Mitt liv har vært krevende og vil nok fortsette slik. Hver gryende dag ser jeg det slitne ansikt i speilet. Fylde og form er borte, mørke ringer "stjeler" fargen på øynene. Jeg skammer meg ikke for å si at jeg tenker "det" setter dagsorden. Jeg bestemte meg for å gjøre dagsgry lettere og gikk til Markus for å få hjelp. Og nå, etter å ha fått timer på klinikken tilpasset mine problemer og alder, kjenner jeg smilet kommer til meg selv igjen om morgenen.

Tusen takk for god service, hjelp og støtte!

Trygg og proffesjonell behandling.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Veldig trivelige folk, og veldig proffesjonelt. Følte meg trygg fra 1 sekund. Kommunikasjon over telefon siden jeg bor langt unna tromsø. Funket supert! Vil avbefale denne klinikken til alle og spesielt de med tubulære bryster!

Dyktig og rolig

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Opererte meg hos Dr. Marcus 01.10.2018 etter en veldig positiv konsultasjon. Har hatt god dialog med Dr. Marcus og Mette i tiden før og etter operasjon. Jeg opplever de som trygge, kunnskapsrike og behagelige mennesker. Kjempefornøyd med resultet, og kommer gjerne tilbake til dem.

Trygg og ivaretatt

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Har benyttet meg av denne klinikken hver gang etter anbefaling fra venner.
Resultatene har blitt slik jeg håpet og jeg har ikke opplevd noen komplikasjoner.

Behagelig fettfjerning uten kirurgi

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg oppsøkte Marcus Eriksson for å fjerne uønsket fett rundt magen, og ble anbefalt CoolSculpting som er godkjent av FDA. Etter en grundig vurdering av legen ble behandlingen utført med minimalt ubehag. Jeg fikk god oppfølging i etterkant og allerede nå 3 uker etter behandlingen kan jeg se stor forskjell. Marcus Eriksson fremstår som svært dyktig i sitt fag og tar seg god tid til å forklare og lytte på mine behov.