Privatklinikken AS - Tromsø

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 85 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Tromsø

Dyktig og rolig

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Opererte meg hos Dr. Marcus 01.10.2018 etter en veldig positiv konsultasjon. Har hatt god dialog med Dr. Marcus og Mette i tiden før og etter operasjon. Jeg opplever de som trygge, kunnskapsrike og behagelige mennesker. Kjempefornøyd med resultet, og kommer gjerne tilbake til dem.

Trygg og ivaretatt

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Har benyttet meg av denne klinikken hver gang etter anbefaling fra venner.
Resultatene har blitt slik jeg håpet og jeg har ikke opplevd noen komplikasjoner.

Behagelig fettfjerning uten kirurgi

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg oppsøkte Marcus Eriksson for å fjerne uønsket fett rundt magen, og ble anbefalt CoolSculpting som er godkjent av FDA. Etter en grundig vurdering av legen ble behandlingen utført med minimalt ubehag. Jeg fikk god oppfølging i etterkant og allerede nå 3 uker etter behandlingen kan jeg se stor forskjell. Marcus Eriksson fremstår som svært dyktig i sitt fag og tar seg god tid til å forklare og lytte på mine behov.

Eksemplarisk kundebehandling

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har vært gjennom to behandlinger utført av Marcus Eriksson. Kundebehandlingen var eksemplarisk, og jeg sitter igjen med et veldig godt inntrykk. Behandlingene ble utført med profesjonalitet, og jeg anbefaler gjerne Eriksson videre til mine venner.

Trygg og ivaretatt.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Har vært flere ganger hos dr Marcus Eriksson i Tromsø. Han gjør alltid en god jobb (leppeforstørrelse). Veldig nøyaktig. En rolig og behagelig person. En føler seg trygg og ivaretatt. Naturlig og flott resultat. Anbefales.