Privatklinikken AS - Tromsø

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Grønnegata 38 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Tromsø

Trygge og behagelige omgivelser med utmerket resultat

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg hadde en utrolig flott opplevelse med Dr. Marcus Eriksson på klinikken i Tromsø, hvor jeg nylig fikk konsultasjon og behandling. Dr. Marcus er vennlig, behagelig og profesjonell. Han lyttet nøye til mine tanker og ønsker, og han tok seg all tid til å forklare prosedyren grundig. Han svarte også på alle mine spørsmål, noe som gjorde at jeg følte meg rolig, ivaretatt og trygg.
Mette utstråler varme, vennlighet og er svært imøtekommende. Jeg føler meg ivaretatt fra det øyeblikket jeg kommer inn på klinikken.
Under behandlingen var Dr. Marcus profesjonell og oppmerksom, og han sørget for at jeg var komfortabel, smertefri og godt informert gjennom hele prosessen. Det er tydelig at Dr. Marcus er ekstremt nøye og ekspert på sitt felt, jeg visste at jeg var i trygge hender.
Etter behandlingen fulgte Dr. Marcus og Mette opp regelmessig for å sjekke fremgangen min. De var også tilgjengelige for å svare på alle mine spørsmål. Jeg følte oppriktig omsorg, omtanke og at de brydde seg om meg og min helbredelse. Bedringsprosessen min var mye enklere enn forventet og nå er jeg overlykkelig med resultatet! Jeg føler meg mye gladere, mer selvsikker og mer fornøyd med utseendet mitt!
Min erfaring med Dr. Marcus var helt fantastisk, og jeg vil sterkt anbefale ham til alle jeg kjenner. Han er ikke bare ekstremt dyktig, men også utrolig snill og omsorgsfull. Tusen takk, Dr. Marcus, for at du har gjort livet mitt bedre!

Kjempefornøyd

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Æ har gått ned 40 kg og fått løs hud i ansiktet og på halsen (+ andre plasser). Fikk fjernet løsskinnet hos doktor Marcus. Veldig hyggelig mann som skjønte hva jeg ønsket. God oppfølging. Kunne ikke vært mer fornøyd med ansiktsløftingen. Ser bedre ut no enn for 10 år siden. Anbefaler han til alle.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Ønsket å utføre en brystforstørrelse da jeg i mange år har vært misfornøyd med brystene mine. På klinikken ble jeg tatt veldig godt i mot og fikk god informasjon før behandlingen. Jeg synes legen var veldig dyktig og nøye. Under behandlingen ble jeg tatt veldig godt vare på av både sykepleier og legen, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet. Han var veldig nøye på at det skulle være naturlig og passe min kropp slik jeg ønsket og det ble det. Kan anbefale Marcus Eriksson!

Min sexy rumpe

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Har alltid vært fornøyd med kroppen min. Tar vare på meg selv med sunn mat og trening. Etter to barn har jeg blitt flat i pupper og rumpe. Tatt silikon i puppene. Trent rumpemusklene masse men det skjer ikke så mye og huden var ganske løs. Var til konsultasjon hos dr. Marcus Eriksson. Han anbefalte rumpeimplantater. Han tok mål og laget før- etterbilder av hvordan resultatet vil bli med passe store implantater på 300 gram. Operasjonen gikk fint og det var ingen problemer med å ligge eller sitte etterpå. Jeg har nå fått en fast og fin rumpe uten løs hud lenger. Bukser sitter perfekt over min nye og seksige rumpe. Akkurat det jeg var ute etter.

Kan virkelig anbefales!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg ønsket og fikk store brystproteser som likevel ser naturlig ut. Kunne ikke vært mer fornøyd. Informasjon, kontroll og oppfølging har vært helt topp. Koselig lege.