Privatklinikken AS - Tromsø

Storgata 85 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Tromsø

Behagelig fettfjerning uten kirurgi

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg oppsøkte Marcus Eriksson for å fjerne uønsket fett rundt magen, og ble anbefalt CoolSculpting som er godkjent av FDA. Etter en grundig vurdering av legen ble behandlingen utført med minimalt ubehag. Jeg fikk god oppfølging i etterkant og allerede nå 3 uker etter behandlingen kan jeg se stor forskjell. Marcus Eriksson fremstår som svært dyktig i sitt fag og tar seg god tid til å forklare og lytte på mine behov.

Mer enn forventet

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Kom til klinikken for vurdering av slapp hud ansikt og hals. Vært til vurdering tidligere hos to andre men følte meg usikker da de foreslo større operasjoner, jeg trodde ikke det var nødvendig og har nå tatt trådløft kjever og hals. Så trygg og profesjonell og menneskelig
klinikk. Dr Eriksson er i en helt egen klasse

Eksemplarisk kundebehandling

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har vært gjennom to behandlinger utført av Marcus Eriksson. Kundebehandlingen var eksemplarisk, og jeg sitter igjen med et veldig godt inntrykk. Behandlingene ble utført med profesjonalitet, og jeg anbefaler gjerne Eriksson videre til mine venner.

Trygg og ivaretatt.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Har vært flere ganger hos dr Marcus Eriksson i Tromsø. Han gjør alltid en god jobb (leppeforstørrelse). Veldig nøyaktig. En rolig og behagelig person. En føler seg trygg og ivaretatt. Naturlig og flott resultat. Anbefales.

Svært dyktig og hyggelig kirurg

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har de siste månedene vært til konsultasjon og behandling hos doktor Eriksson; jeg oppfatter han som en erfaren og svært dyktig kirurg. I tillegg er han en hyggelig og fornuftig person å snakke med. Jeg er i etterkant svært fornøyd og kan derfor trygt anbefale han til andre.