Oslo Plastikkirurgi

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Inkognitogata 34 0256 Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Oslo Plastikkirurgi

Useriøs og avvisende

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Jeg er sterkt misfornøyd med et kirurgisk inngrep I nesen. han klikker når du ber hjelp eller forstår ikke hva du vil selv om han later han forstår det. legen vil bare penger Aldri Aldri gå ditt du kommer til å angre og bortkast penger for ingenting.!!
Han tenker ikke om pasientene engang.

Svært sympatisk og dyktig

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Jeg hadde et tidligere ganske dårlig inngrep fra en annen klinikk som både så feil ut og gav meg smerter, og selv om det ikke var en helt enkel jobb å korrigere har Kalaaji sørget for at jeg nå har et naturlig resultat og i tillegg er plagene jeg hadde borte. Anbefaler Kalaaji på det varmeste.

Amin Kalaaji er en svært dyktig og sympatisk profesjonell. Jeg ble fra første konsultasjon godt ivaretatt og hørt, og han tok seg god tid til alle de ekstra spørsmålene jeg hadde i forbindelse med mitt inngrep. Jeg både ringte, mailet og bad om ekstra konsultasjon fordi jeg hadde mange spørsmål og følte meg litt plagsom, men både resepsjonist og kirurg sa at det var helt greit og forståelig og svarte godt og utfyllende, og jeg følte meg da ikke plagsom allikevel som jeg er svært takknemlig for.

Neseoperasjon

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

I've been bothered by my old nose since childhood and it had a significant impact on my self-esteem since then.
Every accidental glimpse of my reflection would instantly affect my mood.
After the surgery and now 3 months post-op, my nose appears incredibly natural, it compliments my facial features perfectly and there are no visible scars.
It's as though I was born with it.
The healing process was surprisingly fast and nearly painless with no bruising.
While I initially pursued this surgery for aesthetic reasons, I found that I barely think about my appearance anymore. I can now carelessly enjoy my day without the constant worry about how I look.
It gave me that extra boost of confidence that I needed.
I'm incredibly grateful to my plastic surgeon for this life-changing transformation!

Dyktig, grundig og en ener innen sitt fagfelt

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Jeg ble definert som invalid på Rikshospitalet i 2021. Da kunne jeg nesten ikke gå, grunnet "heel fatpad syndrom". Jeg hadde søkt hjelp i 3 år, men fikk høre av alt medisinsk personell jeg oppsøkte, at ødelagte fettputer i hælene ikke kunne fikses. Så fant jeg dr Kalaaji. Etter to operasjoner utført av det som må være indrefileten av kirurger, føles det nå som om jeg har fått livet i gave på nytt. Man tenker ikke på evnen til å gå før den blir borte, og det å få den tilbake er helt fantastisk. Oslo Plastikkirurgi anbefales på det varmeste.

[Navn fjernet av moderator]

Profesjonell og kunnskapsrik

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

I 2018 fikk jeg utført en BBL i Tyrkia. Resultatet ble ujevnt, usymmetrisk og det var dype innsøkk flere steder. Min bakende ble mye større enn hva jeg hadde ytret ønske om og den så veldig unaturlig ut. Jeg skammet meg over hva jeg hadde gjort mot meg selv. Jeg skammet meg over valget om å reise til Tyrkia.

Jeg ønsket å få dette rettet opp til et mer naturlig resultat. Jeg var hos flere kirurger på konsultasjoner da jeg ønsket å gjøre det riktig denne gangen og jeg brukte lang tid på å bestemme hvem jeg ville utføre inngrepet hos.

Jeg er kjempe glad for at jeg valgte Dr. Amin Kalaaji.
Jeg opplevde han som profesjonell, ærlig, imøtekommende og lydhør til hva jeg tenkte og hva resultat jeg ønsket og forventet. Han fulgte meg opp fra start til slutt på en god og trygg måte. Teamet som jobber hos han er også fantastiske og jeg ble godt tatt vare på hele veien av alle sammen.

Bakenden min ser nå kjempe naturlig ut. Den er mindre, mer symmetrisk og mye jevnere. Dr. Amin Kalaaji har til og med klart å reparere de dype innsøkkene jeg hadde. Resultatet har blitt kjempe bra. Jeg er kjempe fornøyd. Jeg anbefaler dr. Amin Kalaaji på det aller varmeste.