Oslo Plastikkirurgi

Inkognitogata 34 0256 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Plastikkirurgi

Svært kunnskapsrik og erfaren innen plastikkkirurgi

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Jeg har fått behandling hos samme kirurg to ganger med et spenn på 20 år.
Svært flott resultat begge ganger. Godt med informasjon og rådgiving før inngerepene og meget pent resultat.
God forventningsavklaring og svært pent håndtverk.

Anbefales på det sterkeste.

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Jeg har lenge hatt store komplekser over brystene mine, hvor jeg ikke har gått i bikini på mange år grunnet det. Dette har påvirket så mange aspektre i livet mitt. Jeg fant Oslo Plastikkkirurgi etter anbefaling av en beskjent som selv har fått utført en velykket operasjon der. Jeg ble møtt med av en helt fantastisk dyktig sekretær ved navn Michelle, som ga meg så mye god informasjon og fikk meg til å føle meg så hørt. Jeg var litt nervøs før selve operasjonsdagen, men følte meg så trygg når jeg skjønte at dette var personale med lang erfaring. Kirurgen er veldig flink, og han forstod godt hva slags resultat jeg ønsket, som han klarte jammen meg å oppnå. Jeg fikk også direkte nummer til kirurgen som jeg kan kunne ringe direkte til tiden etter operasjon, og det synes jeg var veldig betryggende og god service. Jeg er så fornøyd med resultatet og mitt opphold hos Oslo Plastikkirurgi, og jeg kan anbefale denne klinikken på det sterkeste!

Godt ivaretatt

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Tok ut gamle silikonproteser (satt inn på annen klinikk) hos Oslo plastikkirurgi, ved Dr Kalaaji. Resultatet ble mye bedre enn jeg hadde trodd, og jeg fikk god oppfølgingen etter operasjonen. Alt i alt følte jeg meg utrolig godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

Styr unna!

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Har hatt 2 mislykkede operasjoner hos han. Den ene operasjonen var noe ingen andre kirurger gjør, og det med stor grunn. Det han skulle fikse ble MYE verre, for han skulle aldri gjort en slik alternativ operasjon. Det andre inngrepet han gjorde var i ansiktet mitt, der jeg rett og slett har fått ødelagt utseende mitt. Jeg føler meg lurt. Dette har vært ett mareritt. Han ga meg ingen advarsler på at noe kunne bli mislykket, kun at det skulle bli sååå fint. Så for guds skyld hold dere unna denne klinikken.

Useriøs og avvisende

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Jeg er sterkt misfornøyd med et kirurgisk inngrep I nesen. han klikker når du ber hjelp eller forstår ikke hva du vil selv om han later han forstår det. legen vil bare penger Aldri Aldri gå ditt du kommer til å angre og bortkast penger for ingenting.!!
Han tenker ikke om pasientene engang.