Oslo Plastikkirurgi

Inkognitogata 34 0256 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Plastikkirurgi

Profesjonell og kunnskapsrik

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

I 2018 fikk jeg utført en BBL i Tyrkia. Resultatet ble ujevnt, usymmetrisk og det var dype innsøkk flere steder. Min bakende ble mye større enn hva jeg hadde ytret ønske om og den så veldig unaturlig ut. Jeg skammet meg over hva jeg hadde gjort mot meg selv. Jeg skammet meg over valget om å reise til Tyrkia.

Jeg ønsket å få dette rettet opp til et mer naturlig resultat. Jeg var hos flere kirurger på konsultasjoner da jeg ønsket å gjøre det riktig denne gangen og jeg brukte lang tid på å bestemme hvem jeg ville utføre inngrepet hos.

Jeg er kjempe glad for at jeg valgte Dr. Amin Kalaaji.
Jeg opplevde han som profesjonell, ærlig, imøtekommende og lydhør til hva jeg tenkte og hva resultat jeg ønsket og forventet. Han fulgte meg opp fra start til slutt på en god og trygg måte. Teamet som jobber hos han er også fantastiske og jeg ble godt tatt vare på hele veien av alle sammen.

Bakenden min ser nå kjempe naturlig ut. Den er mindre, mer symmetrisk og mye jevnere. Dr. Amin Kalaaji har til og med klart å reparere de dype innsøkkene jeg hadde. Resultatet har blitt kjempe bra. Jeg er kjempe fornøyd. Jeg anbefaler dr. Amin Kalaaji på det aller varmeste.

Utrolig fornøyd

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Jeg var hos Dr.Kalaaji i febuar for å ta en BBL operasjon og er kjempe fornøyd med resultatet mitt. Det endelige resultatet etter en slik operasjon ser man etter 6mnd, men ser allerede stor forskjell. Han og teamet hans tok så godt vare på meg. Han er rettferdig med pris, god kommunikasjon og utførte det jeg ba han om å gjøre. Planen min var egentlig å reise til utlandet slik mange andre gjør ved en BBL operasjon, men er glad for å ha gjort det hos Dr.Kalaaji hvor jeg har fått god oppfølgning i etterkant

Useriøs og nedlatende

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Jeg er sterkt misfonøyd med et kirurgisk inngrep i ansiktet og deretter forsøk på å rette opp i det som jeg har også har måtte betale. Hadde kirurgen i det minste vist noe ydmykhet, men reaksjonen til Kaalaji var irritabel og avvisende og han anklager gjerne én for å ha psykiske problemer om man skulle være misfonøyd. Han har også den holdningen at etter å ha fått betalingen i hende, vel, der stopper all service, hjelp, og oppfølging, nedlatenhet og sarkasme følger. Les mer på nett, mange beskrivelser der. Useriøs klinikk. Har funnet en annen klinikk og kirurg jeg ble strålende fornøyd med.

Meget misfornøyd

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Var inne for brystløft og forstørrelse av bryster med eget fett. Ble lovet faste og runde bryster etter denne operasjonen, en operasjon han mente passet kroppen min bedre(og var mye dyrere).
Dette resultatet fikk jeg altså ikke. Brystløftet var også mislykket, og nå har jeg arr rundt hele nippelen på begge sider som stikker ut, som en «sirkel» rundt niplene.
Spurte etter silikon og ny operasjon rundt niplene for å fikse opp til det jeg hadde blitt lovet, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte gå ned til samme vekt som jeg hadde under operasjonsdagen. Dette fikk jeg 2,5 måned på å gjøre, hvis ikke gikk garantien ut og han måtte ikke rette opp i skaden. Altså, ned 15kg på 2,5måned..
Bortkasta penger, og mer misfornøyd med kroppen etter operasjonen enn før.

Meget fornøyd

Lege: Amin Kalaaji Skrevet

Var hos Oslo plastikkirurgi ved dr. Amin Kalaaji, og hans team, for en BBL.
Jeg er fornøyd over all forventning!
Ble meget godt ivaretatt fra konsultasjonstime, og videre gjennom operasjonsdag, av alle involverte. Jeg er selv sykepleier, så har øye for personlig ivaretagelse, renslighet og resultat, noe jeg føler svarte til forventningene hos Oslo Plastikkirurgi.

Jeg tok en BBL selv med veldig begrenset fett på kroppen som utgangspungt, dette var noe jeg og kirurg snakket om, iforhold til hvilke resultat jeg kunne forvente.
Allikevell må jeg si at resultatet jeg sitter igjenn med, er bedre enn hva jeg selv hadde håpet på. Dr. Kalaaji er en kunnskapsrik mann som vet akkurat hva han driver med.

Kun positive ting å si om hele min opplevelse hos denne klinikken.