Helgeroa legesenter DA

Søndersrødveien 6 3295 Helgeroa

Siste vurderinger av behandlere ved Helgeroa legesenter DA

Immøtekommende

Lege: Alf Christian Olsen Skrevet

Har en kronisk alvorlig sykdom. Legen tar situasjonen på alvor forsøker å finne løsninger. Har kommet på hjemmebesøk ved behov. Og tar seg god tid til å spørre og lytte.

Følte meg ikke godt behandlet

Lege: Alf Christian Olsen Skrevet

Ble ikke tatt seriøst på noe måte. Begynner å le av meg når jeg kommer med bekymringsfulle spørsmål. Drar sjeldent til lege, så nå har jeg mistet all tiltro. Og har ikke vært hos en legen siden.

Dyktig

Lege: Hanne Ulrikke Bårnes Brøvig Skrevet

Dyktig og imøtekommende. Lytter, klar og tydelig. Vi diskuterer og snakker sammen om utfordringene, og enes om veien videre. Veldig fornøyd med henne som fastlege.

Hun glemte meg

Lege: Hanne Ulrikke Bårnes Brøvig Skrevet

Svar fra Tønsberg sykehus på koloskopiundersøkelse kom på mail til legen den 29.juli fikk jeg høre fra sekretæren da jeg ringte 26.aug. Hjelpsom legesekretær tok tak, leste diagnosen og jeg kunne kjøpe medisiner samme dag. Fastlegen hadde ikke lest mailer fra Tønsberg som hadde kommet for lenge siden, og jeg skulle hatt medisiner for ulcerøs kolitt siden begynnelsen av august. Hadde jeg ikke ringt hadde jeg ikke fått vite noe.

Lege: Svein Egil Wilvang Skrevet

Har aldri hatt en bedre lege enn dette. Han har hjulpet meg gjennom tunge perioder og vært en uvurderlig støtte i prosesser med Nav og slikt. Empatisk, sympatisk og utrolig dyktig. Vil aldri bytte lege igjen.