Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Nordås Legekontor
Ubehagelig møte
Lege: Ole-Bjørn Tysnes SkrevetOpplevde at legen ikke ønsket å sette seg inn i tilstand og sak. Ubehagelig oppførsel, i form av latterliggjøring, og til og med grimaser! Arrogant, ovenfra- og ned holdning. Jeg har utelukkende hatt positive møter med helsevesenet etter lang tids oppfølging, helt til dette møtet. Kan ikke anbefale denne legen.
Nøysom nevrolog som tar pasienten på alvor.
Lege: Ole-Bjørn Tysnes SkrevetHenviste meg videre til videre utredning , til tross for ganske uspesifikke symptomer. Veldig takkemmelig for å bli tatt på alvor!
Veldig flink og nøye lege
Lege: Ole-Bjørn Tysnes SkrevetJeg var hos han i dag. Jeg var kjempe fornøyde med han. Jeg har dessverre vært hos noen nevrologer men han her var nøye og flink lege som gjorde en grundige undersøkelse og tok seg tid til deg. Jeg følte jeg var i gode hender og følte meg trygg. Han var flink til å lytte til hva jeg fortalte. Kjenner ikke han igjen i disse andre vurderingene som står her. Han er virkelig å anbefale.
Elendig
Lege: Ole-Bjørn Tysnes SkrevetArrogant lege, som kun var opptatt av å bagatellisere svimmelhet som problem. Skrev noe helt annet i epikrisen, som motstrider med det han sa i timen.
Trygg, god kommunikasjon med pasienten og engasjert.
Lege: Ole-Bjørn Tysnes SkrevetLegen undersøkte pasienten nøye. Lyttet til pasienten sine opplevelser av sykdomsforløpet. Stilte relevante spørsmål og forklarte veldig fint egne vurderinger angående videre behandling og utredning.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?