Nordås Legekontor

Søråshøgda 9 5235 Rådal

Siste vurderinger av Nordås Legekontor

Veldig flink og nøye lege

Lege: Ole-Bjørn Tysnes Skrevet

Jeg var hos han i dag. Jeg var kjempe fornøyde med han. Jeg har dessverre vært hos noen nevrologer men han her var nøye og flink lege som gjorde en grundige undersøkelse og tok seg tid til deg. Jeg følte jeg var i gode hender og følte meg trygg. Han var flink til å lytte til hva jeg fortalte. Kjenner ikke han igjen i disse andre vurderingene som står her. Han er virkelig å anbefale.

Elendig

Lege: Ole-Bjørn Tysnes Skrevet

Arrogant lege, som kun var opptatt av å bagatellisere svimmelhet som problem. Skrev noe helt annet i epikrisen, som motstrider med det han sa i timen.

Trygg, god kommunikasjon med pasienten og engasjert.

Lege: Ole-Bjørn Tysnes Skrevet

Legen undersøkte pasienten nøye. Lyttet til pasienten sine opplevelser av sykdomsforløpet. Stilte relevante spørsmål og forklarte veldig fint egne vurderinger angående videre behandling og utredning.

Arrogant, lytter ikke til pasienten

Lege: Ole-Bjørn Tysnes Skrevet

Opplevde legen som arrogant og ikke interessert i å lytte til mine plager. Opplevde at han bagatelliserte og hadde en meget lettvint løsning på et kronisk problem. Hans tips til aktivitet var stikk i strid med anbefalinger fra andre instanser og en form som erfaringsmessig har gitt mer plager - noe han ikke var interessert i å høre på.

Lytter ikke til pasienten

Lege: Ole-Bjørn Tysnes Skrevet

Han bruker alt for mye tid på prate og ikke kontrollerer pasientens helse.Han forandrer også mening flere ganger og skriver ut mangen resepter uten kontroll av helsen