Ole-Bjørn Tysnes

Ole-Bjørn Tysnes er nevrolog i Bergen

Siste vurderinger av Ole-Bjørn Tysnes

Dyktig!!

Klinikk: Nordås legekontor Skrevet

Helt topp! Man merker helt tydelig at han vet hva han snakker om, og han er utrolig koselig! Jeg har bare positivt å si om han!

Ubehagelig møte

Klinikk: Nordås legekontor Skrevet

Opplevde at legen ikke ønsket å sette seg inn i tilstand og sak. Ubehagelig oppførsel, i form av latterliggjøring, og til og med grimaser! Arrogant, ovenfra- og ned holdning. Jeg har utelukkende hatt positive møter med helsevesenet etter lang tids oppfølging, helt til dette møtet. Kan ikke anbefale denne legen.

Nøysom nevrolog som tar pasienten på alvor.

Klinikk: Nordås legekontor Skrevet

Henviste meg videre til videre utredning , til tross for ganske uspesifikke symptomer. Veldig takkemmelig for å bli tatt på alvor!

Veldig flink og nøye lege

Klinikk: Nordås legekontor Skrevet

Jeg var hos han i dag. Jeg var kjempe fornøyde med han. Jeg har dessverre vært hos noen nevrologer men han her var nøye og flink lege som gjorde en grundige undersøkelse og tok seg tid til deg. Jeg følte jeg var i gode hender og følte meg trygg. Han var flink til å lytte til hva jeg fortalte. Kjenner ikke han igjen i disse andre vurderingene som står her. Han er virkelig å anbefale.

Elendig

Klinikk: Nordås legekontor Skrevet

Arrogant lege, som kun var opptatt av å bagatellisere svimmelhet som problem. Skrev noe helt annet i epikrisen, som motstrider med det han sa i timen.