Røa Øre Nese Hals

Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av Røa Øre Nese Hals

Oppleves lite empatisk og betryggende

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Opplevde en lege som ikke lyttet eller tok symptomer eller bekymringer alvorlig. Var der 3 ganger, men valgte å bytte lege, da besøk hos han rett og slett gjorde vondt verre.

Travel og stresset

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Hyggelig nok, men veldig travel og stresset. Snakker over hodet på hørselshemmede og forklarer ikke hva han gjør. Svarer ikke på enkle spørsmål, men oppfordrer til å bestille ny time. Virker mest interessert i å få pasienten ut så fort som mulig. Inntrykket er basert på flere konsultasjoner.

Ikke interesert

Lege: Per Djupesland Skrevet

Kom inn med ett problem med en type Tinnitus med musikk. Ble totalt avvist med dette. Tok å sugde ørene for skittt og sjekka at alt sto bra til med trommehinnen og trykk i ørene. Må si vi ikke kommuniserte ett normalt ord sammen. Totalt vektløs lege...

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Jeg kan ærlig si at han er en eksepsjonell lege på alle måter. Han har vist en dyp forståelse for pasientens helsebehov og har alltid prioritert mitt velvære.
Han tar seg alltid tid til å forklare grundig og tydelig hva som foregår, hvilke behandlingsalternativer som finnes, og hva som vil være best for pasienten.
Han har en fantastisk evne til å lytte og forstå mine bekymringer, og jeg føler meg aldri hastet gjennom konsultasjonene.

Flink, effektiv vennlig

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Jeg skulle gjøre noen undersøkelser som ble gjort raskt og effektivt og fikk rask tilbakemelding på resultatet. All good

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake!

Besvart av Andreas Svaboe Steinsvik