Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Røa Øre Nese Hals
Meget god tilvenning til høreapparat
Lege: Andreas Svaboe Steinsvik SkrevetHer er det bare å benytte superlativer. Fra første undersøkelse av lege til du går ut med et meget godt fungerende høreapparat, er det bare å si at hvert ledd fungerer eksemplarisk.
Personlig fikk jeg oppfølging av audiograf Vegard. Han er meget høflig og korrekt og kartla fort hvilke behov jeg hadde. Noen funksjoner klarte jeg greit, andre var litt vanskeligere å forstå. Da brukte han mer tid. Morsom og grei var han også. I tillegg en fantastisk motivator. I tillegg alltid presis. Anbefaler på det sterkeste.
Dyktig og samvittighetsfull
Lege: Andreas Svaboe Steinsvik SkrevetJeg er ofte hos Røa øre nese hals. Blir alltid motsatt svært godt. Føler jeg blir tatt på alvor.Takk for at vi har så dyktige spesialister her på Røa. Takk for all hjelp .
Profesjonell, trygg og meget god hjelp
Lege: Andreas Svaboe Steinsvik SkrevetJeg opplevde helt utrolig bra service under mitt besøk.
Profesjonell, trygg og meget god behandling.
Oppfølgende hjelp og fantastisk god utredning av min sak.
Profesjonell og vennlig
Lege: Andreas Svaboe Steinsvik SkrevetVeldig bra lege som tok symptomene mine på alvor. Hyggelig var han også. Føler meg godt ivaretatt av Eivind!
Hyggelig og rolig - fin time for 3 åring
Lege: Per Djupesland SkrevetSyns han var veldig hyggelig og flink med vår 3-åring, effektiv og føltes trygt og rolig. Hun tok det veldig pent.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?