Røa Øre Nese Hals

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Røa Øre Nese Hals

Ikke interesert

Lege: Per Djupesland Skrevet

Kom inn med ett problem med en type Tinnitus med musikk. Ble totalt avvist med dette. Tok å sugde ørene for skittt og sjekka at alt sto bra til med trommehinnen og trykk i ørene. Må si vi ikke kommuniserte ett normalt ord sammen. Totalt vektløs lege...

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Jeg kan ærlig si at han er en eksepsjonell lege på alle måter. Han har vist en dyp forståelse for pasientens helsebehov og har alltid prioritert mitt velvære.
Han tar seg alltid tid til å forklare grundig og tydelig hva som foregår, hvilke behandlingsalternativer som finnes, og hva som vil være best for pasienten.
Han har en fantastisk evne til å lytte og forstå mine bekymringer, og jeg føler meg aldri hastet gjennom konsultasjonene.

Flink, effektiv vennlig

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Jeg skulle gjøre noen undersøkelser som ble gjort raskt og effektivt og fikk rask tilbakemelding på resultatet. All good

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake!

Besvart av Andreas Svaboe Steinsvik

Veldig fornøyd!

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Jeg fikk raskt time og sekretæren var veldig hyggelig.

Dr. Steinsvik virker som en utrolig dyktig lege og jeg følte meg veldig trygg. Hele klinikket virket veldig profesjonell og effektiv med god stemning blant de ansatte.

Dr. Steinsvik lyttet nøye til alt jeg hadde å si før han undersøkte meg grundig, men skånsomt. Han forklarte meg hele tiden hva han skulle gjøre og hvorfor han ville gjøre de ulike undersøkelsene.

Jeg har vært hos flere andre øre nese hals leger før som ikke har kunnet hjelpe meg med problemet mitt. Steinsvik forsto raskt hva som var galt, stilte riktig diagnose og viste akkurat hvordan tilstanden skulle behandles! Jeg ble kvitt plagene som jeg har slitt lenge. For dette er jeg evig takknemlig!

Jeg gir denne klinikken mine beste anbefalninger på alle måter!

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Du har motivert oss til å stå på!

Besvart av Andreas Svaboe Steinsvik

profesjonelt

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Fantastisk! Time samme dag som jeg ble henvist. God kommunikasjon. Grundig undersøkelse. Effektiv behandling. Anbefales!